Hmmm... Hur i...? Bilen kan ha varit riktig från början o sedan massa pålagda data effekter.... Skulle underlätta men vad vet jag... Det hela blir otroligt!
Hmmm... Hur i...? Bilen kan ha varit riktig från början o sedan massa pålagda data effekter.... Skulle underlätta men vad vet jag... Det hela blir otroligt!
Hmmm... Hur i...? Bilen kan ha varit riktig från början o sedan massa pålagda data effekter.... Skulle underlätta men vad vet jag... Det hela blir otroligt!
Snarare tvärt om, vilket snuskigt jävla jobbigt arbete att få en filmad bil så där pass clean från alla "felen" som blir när man filmar. Ta t ex det faktum att det inte finns några reflektioner från varken fotograf eller kamera.. :P
Hmmm... Hur i...? Bilen kan ha varit riktig från början o sedan massa pålagda data effekter.... Skulle underlätta men vad vet jag... Det hela blir otroligt!
Snarare tvärt om, vilket snuskigt jävla jobbigt arbete att få en filmad bil så där pass clean från alla "felen" som blir när man filmar. Ta t ex det faktum att det inte finns några reflektioner från varken fotograf eller kamera..
Har läst att det tar 30 man i Poliphony Digital, ca: en månad att göra en bil i spelet.
Låter ganska off. I så fall skulle det ta en person 2½ år att göra den helt själv och det känns ganska rejält orimligt. Jag tror nog själv att jag skulle lyckas bygga ihop en sån på en månad. Fast då är jag ganska rejält uruselt på att uppskatta saker.
Urkas: Det är väll med alla tänkbara skade-senarier också?
Det har du iofs rätt i. Frågan är bara om dom verkligen gör allt sånt för han istället för att låta motorn räkna ut allting. Men pja, jag vet ju såklart inte hur o varför saker o ting funkar. Meeeen om man enbart tänker på modellering och texturering så bör det inte ta så fastligt lång tid. Och dom bör ju för övrigt ha en ganska snabb och smidig pipe för hela allting iom att dom har ganska många bilar att bygga.. :P Men men, jag vet ju som sagt inte, jag bara gissar lite. :P