Kommer nog bli riktigt bra till slut!! Nu vill jag inte ha nån update de här veckan så jag missar nått
hehe ja vi får hoppas på det
hahaha bara för det ska jag bosätta mig i garaget och ge jätte updates hela veckan nerå får se om det blir lite gjort kanske .. btw hoppas du får kul i tyskland drick en bira åt mig
Kommer nog bli riktigt bra till slut!! Nu vill jag inte ha nån update de här veckan så jag missar nått
hahaha bara för det ska jag bosätta mig i garaget och ge jätte updates hela veckan nerå får se om det blir lite gjort kanske .. btw hoppas du får kul i tyskland drick en bira åt mig
Nej det tycer jag inte du ska göra jag kan ta med en till dig hehe
Nej det tycer jag inte du ska göra jag kan ta med en till dig hehe
haha nejdå jag väntar på dig då det låter underbart
hej allihopa !! en liten update då. var ut i garaget igår och tittade det jag hade lackat. och sen började jag montera lite skärmar och addon och sånt. sen byggde jag och tonycrona en ( lackbox ) i garaget av presenningar. det blev helt ok
fram skärm på . och framkjol
så ser **lackboxen ** ut för tillfället
och såhär såg torpedplåten efter första lagret med nya färgen ! mörk och fin
och så här såg det ut på nära håll
en teaser på torpedplåten
vart ganska nöjd med resultatet framskärmarna ska våtslipas och poleras sen