jahapp update från idag då som ni säkert längtat efter
torpeden i lite solljus
torpeden
torpeden monterad ! tycker den passade ganska bra ihop med den blå
passade på och tvätta den när han ändå var ute
och en bild bakifrån med mina otroligt vackra baklysen .. och addonet bak är lackat så det blir monterat snart
passade på och tvätta spisen
torpeden igen
den ska ner lite till fram nu bara
man ser inte så mycket in i bilen .... inte ut heller
skulle någon vilja donera en fräsch fram läpp till kofångaren med hål för dimljus så vore det great min ät trött
och har även filmat massa ljud och hur bilen låter... men vill inte lägga upp det ..och allt som är lackat ska våtslipas och poleras sen så bry er inte om den dåliga finnishen och vill även säga att det var helt omöjligt att få effekten i nya lacken att synas på bild och det var väl allt för den här gången
Bilen blir grymt snygg kommer lätt att följas ska du inte tona framrutan med?? när du ändå har kolsvart på alla andra rutor? du behöver ju inte ha lika mörkt som på sidorutorna.. utan en liten ljusare skulle va grymt snyggt!!
Bilen blir grymt snygg kommer lätt att följas ska du inte tona framrutan med?? när du ändå har kolsvart på alla andra rutor? du behöver ju inte ha lika mörkt som på sidorutorna.. utan en liten ljusare skulle va grymt snyggt!!
tackar roligt att du vill följa det .. jo jag har haft lite funderingar på det. men det blir en väldigt lätt toning då
ja fy faan.. hör gärna av dig blev grymt sugen på att göra två färgad på min andra bil.. den ligger inte upp på garaget.. för den va för tråkig.. men den ligger under projekt..
ja fy faan.. hör gärna av dig blev grymt sugen på att göra två färgad på min andra bil.. den ligger inte upp på garaget.. för den va för tråkig.. men den ligger under projekt..
jorå det gör jag ! jag tycker 2 ton är snyggt men vet inte om det passar på min bil bara