GranZ skrev:joelimmo skrev:haha jaja här kommer en bild på mina masterpieces då .....fy fan inga fel på det slutröret ju blev ju snyggt Jäklar va du har shoppat loss blir grymt fränt ska du handla mer blå lack lr?
joelimmo skrev:haha jaja här kommer en bild på mina masterpieces då .....
dedline skrev:har du inte varvräknare i bilen orginal ?
strandberg31 skrev:Lite slipa så blir ju slutröret skit bra!! de där stolarna kan du ju skicka till mig istället! heheh
Tonycrona skrev:Wtf joel din lilla bög har du vunnit pengar:P?
GranZ skrev:haha ja det är ju vissa som har det bra jag jagar vänster fram skärm till en 945 haha du vet ingen som har någon för en billig peng?
GranZ skrev:hur går det joel??? gjort någe på bilen
GranZ skrev:öl öl öl öl öl öl öl öl öl öl öl snyggt med dekalerna ska ha liknande fast med användarnamnet på
joelimmo skrev:GranZ skrev:öl öl öl öl öl öl öl öl öl öl öl snyggt med dekalerna ska ha liknande fast med användarnamnet på haha japp gargaekost jo det blev helt okej. mycket bättre än jag trodde .. okej det blir ju så långt då
GranZ skrev:joelimmo skrev:GranZ skrev:öl öl öl öl öl öl öl öl öl öl öl snyggt med dekalerna ska ha liknande fast med användarnamnet på haha japp gargaekost jo det blev helt okej. mycket bättre än jag trodde .. okej det blir ju så långt då hehe jo jo.. men du kan ju ha det på bakrutan lr framrutan fast bakvänt så det blir åt rätt håll i backspegeln nu är det inte långt kvar
joelimmo skrev:GranZ skrev:joelimmo skrev:haha japp gargaekost jo det blev helt okej. mycket bättre än jag trodde .. okej det blir ju så långt då hehe jo jo.. men du kan ju ha det på bakrutan lr framrutan fast bakvänt så det blir åt rätt håll i backspegeln nu är det inte långt kvar haha ja det vore fan coolt .. nej nu börjar det närma sig
GranZ skrev:joelimmo skrev:haha japp gargaekost jo det blev helt okej. mycket bättre än jag trodde .. okej det blir ju så långt då hehe jo jo.. men du kan ju ha det på bakrutan lr framrutan fast bakvänt så det blir åt rätt håll i backspegeln nu är det inte långt kvar
joelimmo skrev:haha japp gargaekost jo det blev helt okej. mycket bättre än jag trodde .. okej det blir ju så långt då
GranZ skrev:joelimmo skrev:GranZ skrev:hehe jo jo.. men du kan ju ha det på bakrutan lr framrutan fast bakvänt så det blir åt rätt håll i backspegeln nu är det inte långt kvar haha ja det vore fan coolt .. nej nu börjar det närma sig Djavisst javisst.. haha nej bara timmar kvar
joelimmo skrev:GranZ skrev:hehe jo jo.. men du kan ju ha det på bakrutan lr framrutan fast bakvänt så det blir åt rätt håll i backspegeln nu är det inte långt kvar haha ja det vore fan coolt .. nej nu börjar det närma sig
GranZ skrev:hehe jo jo.. men du kan ju ha det på bakrutan lr framrutan fast bakvänt så det blir åt rätt håll i backspegeln nu är det inte långt kvar
joelimmo skrev:idag fick jag paket och paketet innehöll http://www1.garaget.org/gallery/archive/82467/937673_ts36at.jpgpaketet http://www1.garaget.org/gallery/archive/82467/937675_481w5h.jpglite grejer http://www1.garaget.org/gallery/archive/82467/937676_93igta.jpgandra stolen så i helgen blir det nog montering
GranZ skrev:joelimmo skrev:idag fick jag paket och paketet innehöll andra stolen så i helgen blir det nog montering fett nice riktigt snygga stolar och ratt vill haaaa
joelimmo skrev:idag fick jag paket och paketet innehöll andra stolen så i helgen blir det nog montering
GranZ skrev:haha ja om ja hade pengar så skulle ja lätt göra det