Mitt projekt började med att jag skulle piffa upp bilen lite men det spårade snart ur skulle bara bli mer och mer, och på den vägen är det. Jag satsar mest på karossen först. Eftersom motorn är lätt att bygga om i efterhand. Så... Visa mer
Blir bra jävla fräsch karossen På med en riktigt fin lack på hela karossen så blir det urgrymt!
Vart köper du alla plåtdelar? Behöver ev lite till mina egna holkar ^^
Hehe ja nu gäller det att vara nogrann med bilen blir lite surt att ändra på karossen när bilen är klar karossen blir ocean blue men svart innut i med blue bur
Blir bra jävla fräsch karossen På med en riktigt fin lack på hela karossen så blir det urgrymt!
Hehe ja nu gäller det att vara nogrann med bilen blir lite surt att ändra på karossen när bilen är klar karossen blir ocean blue men svart innut i med blue bur
Plåt kan du köpa på meca, Mekonomen
fasiken vilket hett färgval! låter kanon, nu måste man ju se slutet ännu mer!
Plåt kan du köpa på meca, Mekonomen
fasiken vilket hett färgval! låter kanon, nu måste man ju se slutet ännu mer!
update nu då, bakre skärkanten är dit så hela bakre plåten är klar nu ska ju spacklas också med jag spacklar upp hela bilen efter blästringen. Har också fått ordning på svetsen, jag fick ett helt nytt slang packet men under tiden har jag lånat ett annat slang paket av en Kompis, Tack 240Kenna Bilen är även klar för blästring nu men vet inte när jag åker iväg med den än