För 1500 kr så kan jag köpa 5 st från återförsäljaren direkt i usa, be min far göra en bättre hemsida och sälja till er allihopa. Dessutom bakom företag med namn, org nr och telefonnummer synligt.
Suck, så trött på alla köp-från-ebay-och-sälj-hemma-i-sverige-företagare.
I övrigt rätt trevlig hållare, dock vill jag ha den där som snurrar runt istället som i Transporter. Den här känns lite bräcklig om man kör lite fort...
För 1500 kr så kan jag köpa 5 st från återförsäljaren direkt i usa, be min far göra en bättre hemsida och sälja till er allihopa. Dessutom bakom företag med namn, org nr och telefonnummer synligt.
I övrigt rätt trevlig hållare, dock vill jag ha den där som snurrar runt istället som i Transporter. Den här känns lite bräcklig om man kör lite fort...
2 papp för att slippa att folk ser ens reg nummer på träffar? HAHAHAHA, fan köp dig en Bosch skruvdragare om skylten är fastskruvad, har du bra jävla mer nytta av i verkliga livet me
2 papp för att slippa att folk ser ens reg nummer på träffar? HAHAHAHA, fan köp dig en Bosch skruvdragare om skylten är fastskruvad, har du bra jävla mer nytta av i verkliga livet me
Eller karborre tejp, har jag både bak & fram. Funkar skit bra + man slipper alla jävla fartkameror på vägen till syran där dom smäckt upp typ 15st.
Edti: Funkar även i hög fart, ingen har lossat än..
Blev inte så intresserad av skylthållaren men hittade något annat på sidan som verkade jävligt lockande! Nått som hette GPS mini tracker : http://www.funnycarparts.se/gps.htm
Coolt, kan din passa göra hemsidor?
Yes, han är pensionär, bor i Spanien och går html-kurser på distans från komvux.
bas315 skrev:
Blev inte så intresserad av skylthållaren men hittade något annat på sidan som verkade jävligt lockande! Nått som hette GPS mini tracker : http://www.funnycarparts.se/gps.htm
Sjukt värt
Finns en hel del trådar om GPS/GSM Tracking på forumet. Och en del guider.
I princip så ta din gamla GSM-telefon, släng in ett teliakontakt kort och vips så kan du tracka den genom telia friendfinder på din dator för 2kr/sms.
Eller köp en 3gmobil med GPS och tele2 29kr/mån 3g-surf, installera instantmapper eller likn tjänst så kan realtidstracka mobilen.
Har testat att slänga in en mobil i vänners bilar och leka kurragömma i olika industriområden. Fungerar kalas!