Blev riktigt bra med bromsaran se hur länge dem håller sig vita kanske hade varit något att byta ut växel skinnbiten mot något vitt vit mocka eller något
Ja nu blir det "upp till bevis" Blir lite att bita i, men tror nog att det blir skitbra Oken ser riktigt bra ut... Fett imponerad av ditt arbete.... Smaskens...
Håller nu på att klarlacka kolfibret... så imorgon KANSKE det dyker upp lite bilder på hur det ser ut
Senast redigerat av nosferatos (3 januari 2010)
200sx S13 -92 The devil is not as frightful as he is painted
Blev riktigt bra med bromsaran se hur länge dem håller sig vita kanske hade varit något att byta ut växel skinnbiten mot något vitt vit mocka eller något
Haha ja hur länge dom håller sig vita ska bli kul o se! Tur man är glad för att tvätta bilen ofta okej ja det hade kanske varit något vet du var man kan få tag på det då?
Alltså man blir alltid helt chokad av hur fint allt blir när du gör det. Lixom HALLÅ kolla broms oken Du borde hänga upp dom på väggen Konst FFS
Haha oj stora ord där Tackar så mkt riktigt kul att höra Har alltid varit nogrann med det jag gör och det har väll ett plus i jobbet med eftersom man jobbar som snickare/inredning:)
Ja nu blir det "upp till bevis" Blir lite att bita i, men tror nog att det blir skitbra Oken ser riktigt bra ut... Fett imponerad av ditt arbete.... Smaskens...
Håller nu på att klarlacka kolfibret... så imorgon KANSKE det dyker upp lite bilder på hur det ser ut
Ja jag tror nog du löser det på bästa sätt Här får du en chans att glänsa och det tror jag du kommer göra också när bilderna kommer upp på dörrarna Då får vi hålla oss till imorgon själv ska jag iväg och handla "lite" kolfiber och grejer
kul att ni alla gillar mina Bromsok! blev själv helnöjd med dom
Hade jag varit du hade jag gjutit av dörrsidorna helt i kolfiber så får du ner vikten samtidigt, ska göra de på s2an snart
Okej! Men jag och Henrik har diskuterat det med! men kom fram till att vi skulle drapera dem istället! väger nästan ingenting som det är nu och det hade kanske varit värt det om jag jagat hundradelar på strippen men det gör jag inte Mer jobb att gjuta av dem också !
Helvete.... J*vla skit... jaja... kom hem efter jobb idag och fick en "fin" överraskning... Kolfibret hade rest sig på ett ställe, med en stor luftbubbla under...
Finns bara 4 trista ord att säga om detta.... "Gör om, Gör rätt"
Passar då även på att fixa till en liten bula i plasten, vid sidan om önnings"knappen" som jag stört mig lite på hela tiden Man får ju se det possitiva i det hela :S
200sx S13 -92 The devil is not as frightful as he is painted
Helvete.... J*vla skit... jaja... kom hem efter jobb idag och fick en "fin" överraskning... Kolfibret hade rest sig på ett ställe, med en stor luftbubbla under...
Finns bara 4 trista ord att säga om detta.... "Gör om, Gör rätt"
Passar då även på att fixa till en liten bula i plasten, vid sidan om önnings"knappen" som jag stört mig lite på hela tiden Man får ju se det possitiva i det hela :S
Ja det var ju tråkigt! Men som sagt man lär sig av sina misstag! och båda ska ju dra nytta av det här kan man säga! om du förstår vad jag menar Henrik Hör av dig om du behöver något speciellt material för att undvika detta synd när du gjort ett så fint jobb bara Men som du skrev man får se det possitiva i det hela även om det är surt Ringde till BHP glasfiberprodukter idag och dom hade julstängt till torsdag