2255
Sök

Supra mkiv -97 mål: En av Sveriges Cleanste BPU motorutrymme! (1-10motor) (11-...kolfiber) SLUTRESULTAT sid 33

1 067 Inlägg
3 januari 2010
Trådstartare
https://www1.garaget.org/gallery/archive/93443/830311_wpxcgk.jpg

GOD GAVE US TWINTURBO AND SATAN TOOK ONE AWAY

371 Inlägg
3 januari 2010
Blev riktigt bra med bromsaran big_smile se hur länge dem håller sig vita tongue kanske hade varit något att byta ut växel skinnbiten mot något vitt smile vit mocka eller något tongue

Life is a bitch, then u die

utbildad klant
2 197 Inlägg
3 januari 2010
Alltså man blir alltid helt chokad av hur fint allt blir när du gör det. Lixom HALLÅ kolla broms oken Du borde hänga upp dom på väggen Konst FFS

Mvh O.Frankeståhl

EasyCarbon
173 Inlägg
3 januari 2010
Ja nu blir det "upp till bevis" tongue Blir lite att bita i, men tror nog att det blir skitbra wink Oken ser riktigt bra ut... Fett imponerad av ditt arbete.... Smaskens...

Håller nu på att klarlacka kolfibret... så imorgon KANSKE det dyker upp lite bilder på hur det ser ut big_smile
Senast redigerat av nosferatos (3 januari 2010)

200sx S13 -92
The devil is not as frightful as he is painted

1 067 Inlägg
3 januari 2010
Trådstartare
zander skrev:
Blev riktigt bra med bromsaran big_smile se hur länge dem håller sig vita tongue kanske hade varit något att byta ut växel skinnbiten mot något vitt smile vit mocka eller något tongue

Haha ja hur länge dom håller sig vita ska bli kul o se! Tur man är glad för att tvätta bilen ofta wink okej ja det hade kanske varit något smile vet du var man kan få tag på det då? smile

1 067 Inlägg
3 januari 2010
Trådstartare
oggy_swe skrev:
Alltså man blir alltid helt chokad av hur fint allt blir när du gör det. Lixom HALLÅ kolla broms oken Du borde hänga upp dom på väggen Konst FFS

Haha oj stora ord där wink  Tackar så mkt riktigt kul att höra smile Har alltid varit nogrann med det jag gör och det har väll ett plus i jobbet med eftersom man jobbar som snickare/inredning:)

371 Inlägg
3 januari 2010
Jag hitta min gråa moca här istan.. men google.se kanske vet tongue

Life is a bitch, then u die

1 067 Inlägg
3 januari 2010
Trådstartare
nosferatos skrev:
Ja nu blir det "upp till bevis" tongue Blir lite att bita i, men tror nog att det blir skitbra wink Oken ser riktigt bra ut... Fett imponerad av ditt arbete.... Smaskens...

Håller nu på att klarlacka kolfibret... så imorgon KANSKE det dyker upp lite bilder på hur det ser ut big_smile

Ja jag tror nog du löser det på bästa sätt wink Här får du en chans att glänsa och det tror jag du kommer göra också när bilderna kommer upp på dörrarna wink Då får vi hålla oss till imorgon big_smile själv ska jag iväg och handla "lite" kolfiber och grejer smile

kul att ni alla gillar mina Bromsok! blev själv helnöjd med dom wink

1 067 Inlägg
3 januari 2010
Trådstartare
zander skrev:
Jag hitta min gråa moca här istan.. men google.se kanske vet tongue

haha ja tror nog också google vet några 100 000 sidor wink ska bra sortera lite där så smile

173 Inlägg
3 januari 2010
Hade jag varit du hade jag gjutit av dörrsidorna helt i kolfiber så får du ner vikten samtidigt, ska göra de på s2an snart cool

1 067 Inlägg
3 januari 2010
Trådstartare
ECO_Astra skrev:
Hade jag varit du hade jag gjutit av dörrsidorna helt i kolfiber så får du ner vikten samtidigt, ska göra de på s2an snart cool

Okej! Men jag och Henrik har diskuterat det med! wink men kom fram till att vi skulle drapera dem istället! väger nästan ingenting som det är nu och det hade kanske varit värt det om jag jagat hundradelar på strippen men det gör jag inte wink Mer jobb att gjuta  av dem också !

173 Inlägg
3 januari 2010
varje gram räknas wink

1 067 Inlägg
3 januari 2010
Trådstartare
ECO_Astra skrev:
varje gram räknas wink

i din bil ja wink

4 663 Inlägg
3 januari 2010
fan skit fina bromsar big_smile

EasyCarbon
173 Inlägg
4 januari 2010
topntrim.nu har tyger, skinn och mocca... Dom är jävligt duktiga, trevliga och har bra service...
Senast redigerat av nosferatos (4 januari 2010)

200sx S13 -92

2 788 Inlägg
4 januari 2010
Blev verkligen superläckert med den draperade kåpan och bromsoken! big_smile Fortsätt så! smile

1 067 Inlägg
4 januari 2010
Trådstartare
Saab_Robin skrev:
fan skit fina bromsar big_smile

Tackar big_smile
_Fredrik : tack ja klart vi ska fortsätta wink

1 067 Inlägg
4 januari 2010
Trådstartare
nosferatos skrev:
topntrim.nu har tyger, skinn och mocca... Dom är jävligt duktiga, trevliga och har bra service...

Great ska se vad jag kan hitta där smile

EasyCarbon
173 Inlägg
4 januari 2010
Helvete.... J*vla skit... jaja... kom hem efter jobb idag och fick en "fin" överraskning... Kolfibret hade rest sig på ett ställe, med en stor luftbubbla under...

Finns bara 4 trista ord att säga om detta.... "Gör om, Gör rätt"

Passar då även på att fixa till en liten bula i plasten, vid sidan om önnings"knappen" som jag stört mig lite på hela tiden tongue Man får ju se det possitiva i det hela :S

200sx S13 -92

1 067 Inlägg
4 januari 2010
Trådstartare
nosferatos skrev:
Helvete.... J*vla skit... jaja... kom hem efter jobb idag och fick en "fin" överraskning... Kolfibret hade rest sig på ett ställe, med en stor luftbubbla under...

Finns bara 4 trista ord att säga om detta.... "Gör om, Gör rätt"

Passar då även på att fixa till en liten bula i plasten, vid sidan om önnings"knappen" som jag stört mig lite på hela tiden tongue Man får ju se det possitiva i det hela :S

Ja det var ju tråkigt! Men som sagt man lär sig av sina misstag! och båda ska ju dra nytta av det här kan man säga! om du förstår vad jag menar Henrik wink Hör av dig om du behöver något speciellt material för att undvika detta smile synd när du gjort ett så fint jobb bara sad Men som du skrev man får se det possitiva i det hela även om det är surt tongue
Ringde till BHP glasfiberprodukter idag och dom hade julstängt till torsdag tongue

Sök