Här sen ni även att Min Blitz blivit svetsad på plats, nu i "Goldedition" hehe behandligen klarade inte av värmen riktigt!
lär inte lossna precis!
då kan man bocka av dumpen från listan
fick montera min fula svarta kåpa framför dom fina kamdreven! ett måste !
Här ser ni den lilla kåpan som henrik håller på att göra till reläboxen
Här har vi den "stora" kåpan. Kommer bli helt klockrent när Henrik är klar med den! kommer smälta ihop fint med fjäderbenstaget!
Här har vi expantionskärlet som skulle bytas ut! men blir en budgetvariant här! Har nämligen hittat ett ställe den kan bo på nu! den kommer färgas svart så den blir så diskret som möjligt! stället får ni reda på när den är på plats!
Ja men vi bestämmer inget till 100% än.... som i alla förhållanden (hoppas jag inte e en enda iaf ) så är det inte jag som varken bestämmer eller håller i planeringen...
RobinS2 skrev:
nosferatos skrev:
Jag tänkte att vi eventuellt ska dra igång på riktigt på söndag... vad säger du Robin... kan du hjälpa till att få dina dörrsidor riktigt porriga då?? Slänger upp lite mer bilder på grejerna jag håller på med nu, lite senare ikväll!
Ja det låter toppen! har igentligen bokat middag då men det ställs in utan tvekkan! söndag säger vi! då blir det en del uppdatering idag också kan man säga jag kommer också uppdatera vad jag gjort! mvh!
200sx S13 -92 The devil is not as frightful as he is painted
Då är det dags för en efterlängde uppdateringen om dörrsidorna höll på ca 3-4h idag och det blev väldigt lyckat måste jag säga! långt över förväntan! här kommer lite bilder från idag..
Kom igen nu detta är värt en kommentar ! tack till Henrik och Joachim som har hjälpt till idag! otroligt nöjd hittills!
Okej:) Jag har haft i tanke att fixa mina dörrsidor senare också men de får vi se om jag gör:) Folk kan ju tycka att de blir för mycket, de jag är rädd för:P Jag älskar kolfiber så mig gör de inget:P