Okej:) Jag har haft i tanke att fixa mina dörrsidor senare också men de får vi se om jag gör:) Folk kan ju tycka att de blir för mycket, de jag är rädd för:P Jag älskar kolfiber så mig gör de inget:P
Okej:) Jag har haft i tanke att fixa mina dörrsidor senare också men de får vi se om jag gör:) Folk kan ju tycka att de blir för mycket, de jag är rädd för:P Jag älskar kolfiber så mig gör de inget:P
Kan det bli för mkt av kolfiber??
Vissa säger det:P Jag känner mig tveksam:) Kommer förmodligen göra all plast invändigt i kolfiber iaf i slutändan iaf:P
Helt rätt o köra med spraylim. Går så mycket fortare så länge inte grejerna är utomhus och rör på sig en massa så sitter ju skiten kanon:)
Ja d sitter rätt bra... dock får vi se om det reser sig när epoxy kommer på över hela... hittills har vi bara lagt epoxy runt dom kritiska vinklarna, så limmet får härda ordentligt på dom plana ytorna....
200sx S13 -92 The devil is not as frightful as he is painted
Har varit nere och lagt på ett lager epoxy på den ena dörrsidan nu.... kommer nog bli jä*ligt bra. Ska försöka fixa lite till imorgon, eventuellt på onsdag....
200sx S13 -92 The devil is not as frightful as he is painted