hmmm, körde på en stor sten som en bil/lastbil/maskin hade tappat på E45 å ringde då PEAB som har hand om bygget just på 45an norr om GBG, först va de trögt å blev runtskickad å massa snack om att ja inte kunde bevisa att de va dom som hade tappat en sten stor som en melon på vägen! ja låg i ca 50 km/h då de hade börjat köa på lite på väg hem från jobbet å fick helt plötsligt se hur en bamse sten studsade under en kangoo framför mig å sen in under min bil å klappa till underedet å sen under min bakfälg så hela bilen reste sig (enligt "vännerna" som låg bakom mig) punka å fälgen sprucken!!
men efter å lite grann utav att "ni kan inte veta vem som pajjat era maskiner på nätterna" så blev allt jättebra faktiskt, sjukt nöjd! fick ett nytt däck å dom betalade svetsning av fälg! Å då snackar vi ändå 235/35/19.
sen e de lite som så att ja håller med om att vi faktiskt betalar bra me pengar i skatter hit å dit på vägar å fordon så nån sorts hyffsad standard borde de finnas!!
Do not kill, do not rape, do not steal, these are principles that every man of every faith can embrace.
These are not polite suggestions,
these are codes of behavior and those of you that ignore them will pay the dearest cost!