Inför: Friday Night Meet 4/12 jakans p-hus 19:00

volvocola Volvo 4 life
20 november 2009 · 347 Inlägg

KOmmer med audi s6  allround bilen wink  feta 16 dubbad mega däcken *svampen* får den heta nu hehe

JalleGraphics JalleGraphics.com
20 november 2009 · 984 Inlägg

Kanske dyker upp för att ta lite bilder wink

Fotograf.... se JalleGraphics @ Facebook för bilder.
och nej, jag fotar inte gratis.
mitt mål är inte att vara billig, mitt mål är att vara bra!
https://www.facebook.com/JalleGraphicsPhotography
Manne_11
20 november 2009 · 193 Inlägg

Jag kommer.. Är skitsugen att rasta gt4 igen.. big_smile

<a href=http://www.abswheels.se rel=”dofollow”> Däck och fälg</a>
BMW 520d "D.D" (2010)
wadde Tryck och pys-åka
21 november 2009 · 884 Inlägg

håller tummarna för snö och kommer förmodligen åkandes i sidled smile

Audi 90 quattro "Gris-90" (1986)
Kesler
22 november 2009 · 3 650 Inlägg

wadde skrev:
håller tummarna för snö och kommer förmodligen åkandes i sidled smile

Blir det snö och sidledskörning så e jag där!

Senast redigerat av Kesler (22 november 2009)

janne_toyota No Shame Racing Crew
22 november 2009 · 34 Inlägg

det låter bra kommer dit o rastar nya bilen

lev livet extremt
BMW 540i/6 (1995)
dbmike
22 november 2009 · 591 Inlägg

Jag kikar nog förbi smile

DB-Jägarn
Volvo v40 2.0 Turbo "projekt 2016" (2000)
_Tony_ ???
22 november 2009 · 661 Inlägg

ja man kanske ska dyka  förbi en sväng...

cruel88 CREW FTR
23 november 2009 · 435 Inlägg

självklart kmr man:D

FUCKTARD RACING CREW
Wirree
23 november 2009 · 96 Inlägg

Kommer^^

Rock-Star
23 november 2009 · 2 982 Inlägg

kan vi inte skippa p huset och vara på en öppen parkering där det finns lite snö?!

jag ber itll snögudarna för enmassa snö redan den 4/12. smile

Rallyhalle
23 november 2009 · 4 299 Inlägg

Kommer nog förbi, för då får jag en anledning till att för en gångs skull tvätta bilen i de här skitvädret tongue

Lindbloom Sthlm(s)low
24 november 2009 · 168 Inlägg

Residence skrev:
kan vi inte skippa p huset och vara på en öppen parkering där det finns lite snö?!

jag ber itll snögudarna för enmassa snö redan den 4/12. smile

Aa vi kan ju hoppas smile men tanken e att om de e snö så kommer vi inte va i garaget hela kvällen.. vi utgår från garaget med swapmeetet å ser vad kvällen får att erbjuda mer smile

J_smooke
25 november 2009 · 7 Inlägg

i will be there big_smile

Saab 9-5 "SE 4D 2.3T" (1999)
PITSTOP Bygger BMW ///M Touring
26 november 2009 · 1 152 Inlägg

första gången för mig så jag tänkte titta förbi, ser ut att vara roligt folk som kommer. ses då.

Jag kommer att ha med mig lite info om däck och fälgar samt 45-55% på vissa däckmärken om det finns intresse så kan alla från träffen beställa direkt på plats. annars tänkte jag som residence, ut och sladda lite med dieseln :p

Följ: 323Ti på instagram för att följa projektet på Insta.
Eller M2F89 för att följa m2 ”kombi” projektet.....
BMW M3 F81 "M3 Touring" (2014)
unsuspected
27 november 2009 · 203 Inlägg

ExCon skrev:
första gången för mig så jag tänkte titta förbi, ser ut att vara roligt folk som kommer. ses då.

Jag kommer att ha med mig lite info om däck och fälgar samt 45-55% på vissa däckmärken om det finns intresse så kan alla från träffen beställa direkt på plats. annars tänkte jag som residence, ut och sladda lite med dieseln :p

Vad gäller det för däck? Sommar eller vinter? Märke?

PITSTOP Bygger BMW ///M Touring
27 november 2009 · 1 152 Inlägg

unsuspected skrev:

ExCon skrev:
första gången för mig så jag tänkte titta förbi, ser ut att vara roligt folk som kommer. ses då.

Jag kommer att ha med mig lite info om däck och fälgar samt 45-55% på vissa däckmärken om det finns intresse så kan alla från träffen beställa direkt på plats. annars tänkte jag som residence, ut och sladda lite med dieseln :p

Vad gäller det för däck? Sommar eller vinter? Märke?

Både sommar och vinter däck, det kommer att finnas de flesta märken så som michelin, continental, goodyear, dunloop, kumho, gislaved, mm mm

själva iden är att det inte ska finnas nån vinst utan endast täcka kostnader för beställning och lite sånt så där av de procenterna,

det kommer att gå ut på att man fyller i en blanket och beställer de däck som man tycker passar därefter
görs en mass beställning och alla tjänar på det smile

men om nån vill ha lite info gällande priser och sånt så skicka det via PM till mig nu.

Följ: 323Ti på instagram för att följa projektet på Insta.
Eller M2F89 för att följa m2 ”kombi” projektet.....
BMW M3 F81 "M3 Touring" (2014)
Rock-Star
27 november 2009 · 2 982 Inlägg

ExCon skrev:

unsuspected skrev:

ExCon skrev:
första gången för mig så jag tänkte titta förbi, ser ut att vara roligt folk som kommer. ses då.

Jag kommer att ha med mig lite info om däck och fälgar samt 45-55% på vissa däckmärken om det finns intresse så kan alla från träffen beställa direkt på plats. annars tänkte jag som residence, ut och sladda lite med dieseln :p

Vad gäller det för däck? Sommar eller vinter? Märke?

Både sommar och vinter däck, det kommer att finnas de flesta märken så som michelin, continental, goodyear, dunloop, kumho, gislaved, mm mm

själva iden är att det inte ska finnas nån vinst utan endast täcka kostnader för beställning och lite sånt så där av de procenterna,

det kommer att gå ut på att man fyller i en blanket och beställer de däck som man tycker passar därefter
görs en mass beställning och alla tjänar på det smile

men om nån vill ha lite info gällande priser och sånt så skicka det via PM till mig nu.

ExCon; du har PM!

Roos
29 november 2009 ·

Nä era grisar, jag hade tänkt dyka upp ändå tills det slog mig att jag ligger ute på vägarna och jobbar på fredag. =/

batmangg
30 november 2009 · 67 Inlägg

tänkta komma förbi men nu ere så att det blir bästa festen på fredag så kommer inte kunna komma :hmmhmmhmm: men om det finns snö på marken så kan festen dra långt bort

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang