Uppmärksamhet i en evo?

Jokke_
25 november 2009 · 453 Inlägg

jag vänder mig om när jag ser en evo, ser ju inte såna för ofta så. Köp skiten, vem bryr sig om vad andra tycker. Det är ju du som ska ha den, hade jag varit du hade jag slagit till direkt

expect1991
25 november 2009 · 1 814 Inlägg

Skit i de andras blickar och köp bilen om du gillar den! smile

Aerocombi Xenoholic
25 november 2009 · 2 559 Inlägg

Säger som de flesta andra.Vill du ha bilen så KÖP BILEN o skit i vad anra säger smile

En SAAB utan turbo är som en räkmacka utan räkor ;)
Åker SAAB 9-5 Aero , SAAB 9-3 Nordic 333 concept ,Subaru Forester 2.5 XT eller en än så länge turbolös Honda CBR 929 Fireblade beroende på väder o humör :D
Subaru Forester 2.5 XT "Mörkrädd" (2006)
Saab 9-5 AERO "THE RUBY" (2000)
Saab 9-3 SE "-Autotech killer-" (1999)
turboforssen Telge Drifting Team
25 november 2009 · 5 398 Inlägg

vafan klart du kommer få onda blickar när du köper en sån bil.
finns alltid folk som inte gillar evo å är avundsjuka
jag gillar inte evo( å ger konstiga blickar mot dom ), men inte för att dom är dåliga bilar eller för att dom är fula
mest för att varje race så dyker dom upp å vill rejsa mot alla fast man vet att man inte har en suck (än)
så dom är mest ivägen för oss som har lite vanligare bilar( med minde hästar)

Den Som Ingen Turbo Har, Han Får Åka Utan Bar :P
http://telgedrifting.forum24.se/
Volvo v70 (1997)
Volvo 960 (1991)
Aerodynamik ...
25 november 2009 · 7 120 Inlägg

turboforssen skrev:
vafan klart du kommer få onda blickar när du köper en sån bil.
finns alltid folk som inte gillar evo å är avundsjuka
jag gillar inte evo( å ger konstiga blickar mot dom ), men inte för att dom är dåliga bilar eller för att dom är fula
mest för att varje race så dyker dom upp å vill rejsa mot alla fast man vet att man inte har en suck (än)
så dom är mest ivägen för oss som har lite vanligare bilar( med minde hästar)

Hahaha lol

Aga_Diff Bärs!
25 november 2009 · 3 456 Inlägg

Rquired skrev:
Vänder mig om? Ja det gör jag, men som bilintresserad vänder man sig ändå om efter de flesta modeller som är lite udda. Speciellt udda bilar som ser ut som en flåklypare orginal och låter som ett jetplan, så någon diskret bil är det inte även om du inte får allas blickar heller. smile

Agree! smile

Garaget.org peakade 2008.
Volvo 745 Turbo Intercooler "En jävel på kärlek" (1988)
Volvo 945-SE "Niijeförttin" (1992)
davel
25 november 2009 · 347 Inlägg

Som många andra säger så är det mest intresserade som vänder sig om när man ser en EVO om den inte låter för mycket.

Vet också precis vad du menar med att du inte vill få för mycket uppmärksamhet för jag funderade i samma banor när jag skulle köpa en rolig bil. Men tillslut köpte jag porschen ändå trots att den drar till sig alltför stor uppmärksamhet för min smak. Speciellt bland stylade bilar med unga förare som alltid ska racea eller löjla sig (försöka köra om på höger sida på busshållplats mm tokiga omkörningar) men det är bara att skita i dom. Kostymnissar i dyra motorstarka Audi/BMW är också ofta framme å ska hävda sig...

Porsche 928 S4 "The Shark" (1990)
Vitamin
25 november 2009 · 719 Inlägg

många roliga åsikter, jag har bestämt mig för köp nu iaf, gäller bara att hitta en bil som man fastnar för. Ska kika på en i helgen.

FoXoN
25 november 2009 · 502 Inlägg

Jag tycker att du ska köpa en evo, om du verkligen vill ha en. Visst du kommer säkert få lite blickar. Men det får man ju nästan av alla bilar. Till och med folk som tittar när man åker omkring i brorsans gammla Nissan Sunny. Men kanske är för att slutdämparen har börjat rosta... så den låter helt mongo. smile Men en evo blir nog fin fint! Lycka till med tankarna/planerna!

Stefan Varberg Supraman
25 november 2009 · 2 300 Inlägg

Om man säger så här.
Du kommer inte behöva armbåga dig fram för att komma ur bilen för allt folk som flockas runt den wink

Visst kommer du få några blickar men det e ju mest dom som har koll på bilar och har ett intresse.

Expert är man när man har lärt sig så mkt att man kan erkänna att man kan ha fel och är öppen för att lära sig nåt nytt.
CarCass CarCass
25 november 2009 · 627 Inlägg

turboforssen skrev:
vafan klart du kommer få onda blickar när du köper en sån bil.
finns alltid folk som inte gillar evo å är avundsjuka
jag gillar inte evo( å ger konstiga blickar mot dom ), men inte för att dom är dåliga bilar eller för att dom är fula
mest för att varje race så dyker dom upp å vill rejsa mot alla fast man vet att man inte har en suck (än)
så dom är mest ivägen för oss som har lite vanligare bilar( med minde hästar)

Finns inget roligare än att förnedra fula volvos big_smile

Evon kommer alltid vara som skitungen med snor rinnandes ner för näsan och slangbellan i bakfickan.
Alltid redo för bus.

Upplever inte att jag får så många blickar på min, beror nog på färgen. En röd evo kommer väcka uppmärksamhet, speciellt om den låter.

Senast redigerat av CarCass (25 november 2009)

Join the Evolution
Herald
25 november 2009 · 75 Inlägg

CarCass skrev:

turboforssen skrev:
vafan klart du kommer få onda blickar när du köper en sån bil.
finns alltid folk som inte gillar evo å är avundsjuka
jag gillar inte evo( å ger konstiga blickar mot dom ), men inte för att dom är dåliga bilar eller för att dom är fula
mest för att varje race så dyker dom upp å vill rejsa mot alla fast man vet att man inte har en suck (än)
så dom är mest ivägen för oss som har lite vanligare bilar( med minde hästar)

Finns inget roligare än att förnedra fula volvos big_smile

Evon kommer alltid vara som skitungen med snor rinnandes ner för näsan och slangbellan i bakfickan.
Alltid redo för bus.

Upplever inte att jag får så många blickar på min, beror nog på färgen. En röd evo kommer väcka uppmärksamhet, speciellt om den låter.

Säger han som kör ett par synnerligen fula, tråkiga och intetsägande gamla Mitsubishi. Förstår att du inte får så många blickar. lol

Senast redigerat av Herald (25 november 2009)

Är man en dryg jävel samtidigt som man påstår att man är i sina bästa år när man egentligen är en gammal gubbe så är det någonting som inte klickar i ordentligt
lodiseN
25 november 2009 · 806 Inlägg

Jag tror att Herald är ägare till en 740 med spinners på och en jävligt stor vinge

BMW 525i "LågtryckarN" (1990)
FL3JM Inga konstigheter
25 november 2009 · 2 064 Inlägg

Köp en äldre Evo istället, dom är lättare och sen har du ju massa cash över till att trimma och köpa nya däck hela tiden. smile

http://www.blocket.se/stockholm/Mitsubi … 11&w=1
Den där hade banrekord på Challenge ett tag, då har man lagom grym väghållning. smile
Nu har den ju komplett race-dekalsats som originalet, kanske sticker ut lite för mycket, men det är ju knappast avundsjuka det handlar om då.

Herald
25 november 2009 · 75 Inlägg

lodiseN skrev:
Jag tror att Herald är ägare till en 740 med spinners på och en jävligt stor vinge

Nah, alla fel.

Är man en dryg jävel samtidigt som man påstår att man är i sina bästa år när man egentligen är en gammal gubbe så är det någonting som inte klickar i ordentligt
lodiseN
25 november 2009 · 806 Inlägg

Herald skrev:

lodiseN skrev:
Jag tror att Herald är ägare till en 740 med spinners på och en jävligt stor vinge

Nah, alla fel.

En 21 växlad cykel?

BMW 525i "LågtryckarN" (1990)
Herald
25 november 2009 · 75 Inlägg

lodiseN skrev:

Herald skrev:

lodiseN skrev:
Jag tror att Herald är ägare till en 740 med spinners på och en jävligt stor vinge

Nah, alla fel.

En 21 växlad cykel?

Fel igen, vad är du själv ägare till, grävskopan i sandlådan eller?

Är man en dryg jävel samtidigt som man påstår att man är i sina bästa år när man egentligen är en gammal gubbe så är det någonting som inte klickar i ordentligt
lodiseN
25 november 2009 · 806 Inlägg

Herald skrev:

lodiseN skrev:

Herald skrev:

Nah, alla fel.

En 21 växlad cykel?

Fel igen, vad är du själv ägare till, grävskopan i sandlådan eller?

Ja det har jag, den går på batterier med och har en fjärrkontroll till den.

BMW 525i "LågtryckarN" (1990)
Herald
25 november 2009 · 75 Inlägg

lodiseN skrev:

Herald skrev:

lodiseN skrev:

En 21 växlad cykel?

Fel igen, vad är du själv ägare till, grävskopan i sandlådan eller?

Ja det har jag, den går på batterier med och har en fjärrkontroll till den.

Häftigt

Är man en dryg jävel samtidigt som man påstår att man är i sina bästa år när man egentligen är en gammal gubbe så är det någonting som inte klickar i ordentligt
ironhead volvoraggare
25 november 2009 · 4 776 Inlägg

håll er till ämnet

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang