Är det den toppen som en i Uppsala sålde? tänkte köpa den men blev lite tveksam då den var svetsad i vattenkanalerna, fast med det priset den gick för var det ju lätt värt ändå
aa det va den tror att det ska hålla, funderar på att peta i lite större ventiler och dubbla ventilfjädrar
Att ha en sänkt bil är som ha en stor k[u]k med erektionsproblem..... Totalt värdelöst
aa det va den tror att det ska hålla, funderar på att peta i lite större ventiler och dubbla ventilfjädrar
Ja det är säkert ingen fara, var lite paranoid men det var ju bra för dig . Kommer nog bli kanon, har inte skrivit så mkt. i din tråd men läst desto mer , väntar ivrigt på lackbilder
Den blev mums när jag kolla om den var skev och den inte va de Vann alldeles nyss på tradera korta stötstänger=) så jag ska bara slipa in ventilerna sen så
Men din blir ju MAOMUMMS när lite färg landar på den
Den blev mums när jag kolla om den var skev och den inte va de Vann alldeles nyss på tradera korta stötstänger=) så jag ska bara slipa in ventilerna sen så
Men din blir ju MAOMUMMS när lite färg landar på den
aa man hoppas på det
Att ha en sänkt bil är som ha en stor k[u]k med erektionsproblem..... Totalt värdelöst
sätta dit ny insugningspackning, såg att det hade läckt från extraktorröret, men det blir när man byter toppen eller om man byter hela motorn till 2,2 litaren