Vet i fan va man ska tro.. Hör olika från lika många som man pratar med
oki, Vem exakt av dom som säger sig veta, att de kört med det i sin xc lr med s60r v70r m66 av 05 lr nyare vill veta om nån som kan styrka detta, nu snackar vi inte folk som har en gammal 850 eller tidig v70 som vet "allt"
jag känner säkert 1000 nära personer inom bilvärlden som inte kan ge mig ett riktigt svar 90% vet inte ens vad det för låda vi kör med för e inte lik dom vanliga lådorna öööh ja 6vxl det e bra...... dom har ingen aning vad som sitter framför växelspaksknoppen "tror" bara för det e volvo att oja det passar
dom övriga som vet vad det e för bil o låda lämnar in den o får org dit monterad endast några få av alla oss vill veta o tycker det e kul att det kan funka samt hålla med nåt bättre
Har kikat igenom hela tråden och kan säga vilket jäkla jobb du lägger ner på bilen! Helt otroligt, men sjukt bra och snyggt blir det! Som många andra frågar, hur orkar du igentligen? Kan inte bara vara redbullen haha
Har kikat igenom hela tråden och kan säga vilket jäkla jobb du lägger ner på bilen! Helt otroligt, men sjukt bra och snyggt blir det! Som många andra frågar, hur orkar du igentligen? Kan inte bara vara redbullen haha
hehehe tackar o bugar, jo har blitt en del timmar red bull sugar free o general hjälper att lungna nerverna o tåladmod
hehehe tackar o bugar, jo har blitt en del timmar red bull sugar free o general hjälper att lungna nerverna o tåladmod
Du och din red bull sugar free, smakar ju blä.
it looks like the one that once did the wanting suddenly wants to be wanted by a different wanting that has a want of wanting that has never been wanted for the sake of wanteness.
Du och din red bull sugar free, smakar ju blä.
håller med dig där haha socker fri bläää ole man ska dricka den andra ju!!!!!
Jag Älskar Volvo Med Mycket Hästar Under Huven! döden kommer tillbaka! uppväxt i förorten här är det som robin hood
HAHA , ja det kan jag tänka mig. Är Sugen på att göra något med min kärra också men vet inte om kunskapen sviker. Någon stans måste man ju börja om man vill lära sig något Instämmer bra att den faktist är ganska äcklig, men alla är vi olika haha.
HAHA , ja det kan jag tänka mig. Är Sugen på att göra något med min kärra också men vet inte om kunskapen sviker. Någon stans måste man ju börja om man vill lära sig något Instämmer bra att den faktist är ganska äcklig, men alla är vi olika haha.
hahaha det e därför ni inte har energi o lika knäpp som mig, tycker den mörkblåa e äcklig med sirap i
bara börja bygga, vi hjälper dig med tips o råd, (galenskaper enl vissa) då det "bara" är en volvo men en vacker sådan
hahaha det e därför ni inte har energi o lika knäpp som mig, tycker den mörkblåa e äcklig med sirap i
bara börja bygga, vi hjälper dig med tips o råd, (galenskaper enl vissa) då det "bara" är en volvo men en vacker sådan
hahah ja måste fasen vara det Ja jag ska ge mig fan på att jag ska lösa detta! Det är den enda vägen om man vill lära sig något med.
Bort med handtagen och riktiga "måsvinge" dörrar är ett lagom helg project kanske:)
noop inte på denna R, högst blir det kapa skärmkanter bak för få plats med c70 axeln, tror det hade sabbat konceptet att göra sånt samt det kommer ta bort charmen den har
kan ju bli ett sjukt bygge på nån av mina andra R, längre fram, man vet aldrig, hehe
Bort med handtagen och riktiga "måsvinge" dörrar är ett lagom helg project kanske:)
noop inte på denna R, högst blir det kapa skärmkanter bak för få plats med c70 axeln, tror det hade sabbat konceptet att göra sånt samt det kommer ta bort charmen den har
kan ju bli ett sjukt bygge på nån av mina andra R, längre fram, man vet aldrig, hehe
ååååhhhh vill bygga, bli av med gipsen
Nej det har du helt rätt i, hade förstört ditt cleana stuk.
haha energi har vi men inte lika knäpp kan bero på att vi dricker riktigt socker och du något kemiskt framställt
it looks like the one that once did the wanting suddenly wants to be wanted by a different wanting that has a want of wanting that has never been wanted for the sake of wanteness.
har syndat lite och svårt låta bli fast man har gipsat fot ( har spruckit 2 gånger redan ) ska in på måndag o byta det för andra gången, tror inte läkaren läser detta, hehehe kan inte sitta still när man vill bygga !!!
S60R m66awd renovering...
har inte ekonomi till en ny låda ( 15875kr på bildelsbasen) fått tag i en utbränd från s60R genom en kompis ska ta lite delar från den till min låda så man kan få ihop en hel
nu e det bara gipsen av, sen riva lådan på R´n, kunde varit en bra julklapp, hihihi