Angående: Stående bilträff i Klippan/Perstorp varje Fredag kl 20:00

Chavy
8 januari 2010 · 59 Inlägg

TurbOla skrev:

Ford_Taunus_GXL skrev:
Okej men hoppas allt går vägen för dig när de gäller fläkten tongue

Ne, ingen risk att jag kommer ikväll, bilen stannade 300m hemifrån, rök som fan i kupén, tryckt olja ur påfyllningslocket, och wastegaten, bromsarna har nog frusit men kan inte upptäcka några fel som åstadkommit det...förutom kylan.

fy fan tycker synd om dig hoppas vi ses nästa fredag då hehe tongue

Allt är möjligt det omöjliga tar bara lite längre tid.
Volkswagen Golf MK2 "Retro" (1990)
Chavy
8 januari 2010 · 59 Inlägg

Ja då har man precis kommit hem från dagens träff och vet ni vad inte en käft kom (ni som har fått förhinder och skrivit de behöver inte ta åt sig) som sagt det är för jävligt har läst lite trådar som har snackat om att starta en vinterträff och säger att det hade varit skit skoj....Så nu fattar jag inte okej att folk inte vill komma när de var bara kallt och ingen snö men har de FAN kommit snö och inte en jävel kom jag märker att de är lätt att snacka men dåligt på att verkligen göra de man säger. men men nästa FREDAG är de dags igen så med andra ord 2010.01.15 så är det träff igen på ICA kvantums parkering i KLIPPAN jag kommer köra en metallic BLÅ FORD SIERRA GLX med reg nummer PHZ 806 så skulle jag inte vara utanför bilen så är jag inne i den så klart så det är bara att parkera bredvid mig och så snackar vi lite skit och om plånboken tillåter så kanske vi tar en lekrunda eller nåt wink så som sagt klockan 20.00 2010.01.15 på ICA Kvantums parkering!!!! Hoppas vi ses där.

MVH Joakim Nilsson

Allt är möjligt det omöjliga tar bara lite längre tid.
Volkswagen Golf MK2 "Retro" (1990)
daajvid Elektriker
8 januari 2010 · 1 138 Inlägg

tråkigt ingen kom.. men ett tips döp om istället för Angående: bil träff i klippan/perstorp så
Angående: Återkommande träff på Ica i klippan var fredag kl 20,00. tror de kan få med sig några fler jag får väll osså försöka dra mig ut nån fredag;)

[http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?pid=4381741#p4381741]Projekt BMW 330 cab[/url]
BMW 330I "Cab" (2001)
Fordmaffian87
9 januari 2010 ·

daajvid skrev:
tråkigt ingen kom.. men ett tips döp om istället för Angående: bil träff i klippan/perstorp så
Angående: Återkommande träff på Ica i klippan var fredag kl 20,00. tror de kan få med sig några fler jag får väll osså försöka dra mig ut nån fredag;)

jätte bra ide! de måste väl moderator göra?

Chavy
9 januari 2010 · 59 Inlägg

daajvid skrev:
tråkigt ingen kom.. men ett tips döp om istället för Angående: bil träff i klippan/perstorp så
Angående: Återkommande träff på Ica i klippan var fredag kl 20,00. tror de kan få med sig några fler jag får väll osså försöka dra mig ut nån fredag;)

hur ändrar man det då? tongue

Allt är möjligt det omöjliga tar bara lite längre tid.
Volkswagen Golf MK2 "Retro" (1990)
daajvid Elektriker
9 januari 2010 · 1 138 Inlägg

välj att redigera ditt första inlägg.. så ändrar du längst upp.. Hade gott

[http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?pid=4381741#p4381741]Projekt BMW 330 cab[/url]
BMW 330I "Cab" (2001)
Fordmaffian87
9 januari 2010 ·

Får se om man kan komma nästa fredag.. Beror på om de finns tillräckligt med bränsle..

WeDo
9 januari 2010 · 3 390 Inlägg

Fordmaffian87 skrev:

daajvid skrev:
tråkigt ingen kom.. men ett tips döp om istället för Angående: bil träff i klippan/perstorp så
Angående: Återkommande träff på Ica i klippan var fredag kl 20,00. tror de kan få med sig några fler jag får väll osså försöka dra mig ut nån fredag;)

jätte bra ide! de måste väl moderator göra?

En moderator måste inte, man jag kan göra det åt er.

MVH

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Fordmaffian87
9 januari 2010 ·

WeDo skrev:

Fordmaffian87 skrev:

daajvid skrev:
tråkigt ingen kom.. men ett tips döp om istället för Angående: bil träff i klippan/perstorp så
Angående: Återkommande träff på Ica i klippan var fredag kl 20,00. tror de kan få med sig några fler jag får väll osså försöka dra mig ut nån fredag;)

jätte bra ide! de måste väl moderator göra?

En moderator måste inte, man jag kan göra det åt er.

MVH

ursäkta ordvalet.. Tack för hjälpen

Chavy
28 januari 2010 · 59 Inlägg

Jag får ursäkta att de varit lite dålig uppdatering på tråden. Mitt internet har kraschat! Men jag tänkte vi skulle köra en träff nu på fredad igen den 29/1 kl 20,00 alla är välkommna. jag kommer stå där prick 20,00 och stannar till 21,00 om ingen har kommit så klart.

Hoppas någon kommer MVH Jocke

Allt är möjligt det omöjliga tar bara lite längre tid.
Volkswagen Golf MK2 "Retro" (1990)
TurbOla Reservdansk
28 januari 2010 · 6 271 Inlägg

Får se hur död jag känner mig på fredag eftermiddag, annars kanske jag vågar mig ut. tongue

"Då pansar dundrar fram på öppna hedar
vi alla liksom känner oss förmer."

P7 - Södra Skånska Regementet
Chavy
29 januari 2010 · 59 Inlägg

TurbOla skrev:
Får se hur död jag känner mig på fredag eftermiddag, annars kanske jag vågar mig ut. tongue

Klart du ska våga dig ut kan låta dig testa sierran om du vill köra bil med drivning på rätt ände wink tongue

Allt är möjligt det omöjliga tar bara lite längre tid.
Volkswagen Golf MK2 "Retro" (1990)
TurbOla Reservdansk
29 januari 2010 · 6 271 Inlägg

Ford_Taunus_GXL skrev:

TurbOla skrev:
Får se hur död jag känner mig på fredag eftermiddag, annars kanske jag vågar mig ut. tongue

Klart du ska våga dig ut kan låta dig testa sierran om du vill köra bil med drivning på rätt ände wink tongue

Jag antar att gamle 245an jag hade förut är ungefär lika pigg som din Sierra. wink

20.00 på samma ställe som sist?

"Då pansar dundrar fram på öppna hedar
vi alla liksom känner oss förmer."

P7 - Södra Skånska Regementet
TurbOla Reservdansk
29 januari 2010 · 6 271 Inlägg

Stod där från 20.05 till 21.05, ingen som dök upp... roll

6 mil i onödan. tongue

"Då pansar dundrar fram på öppna hedar
vi alla liksom känner oss förmer."

P7 - Södra Skånska Regementet
Darkie dARKiE
30 januari 2010 · 5 031 Inlägg

men herregud, kör in till hlm industri istället för stå där i hålorna,. är minst 20 bilar varje kväll som sladdar loss å har kul. : )

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade
Chavy
30 januari 2010 · 59 Inlägg

TurbOla skrev:
Stod där från 20.05 till 21.05, ingen som dök upp... roll

6 mil i onödan. tongue

sry att jag inte kunde komma fjällan blev akut sjuk och vi var rädda att nåt skulle hända barnet vi väntar så jag satt på akuten i hbg igår halva natten...

Allt är möjligt det omöjliga tar bara lite längre tid.
Volkswagen Golf MK2 "Retro" (1990)
Chavy
30 januari 2010 · 59 Inlägg

Darkie skrev:
men herregud, kör in till hlm industri istället för stå där i hålorna,. är minst 20 bilar varje kväll som sladdar loss å har kul. : )

Men de är inte lika skoj ju tongue roligare om folket i hålerna kan vakna till liv ju o komma ut på sin egen hemort

Allt är möjligt det omöjliga tar bara lite längre tid.
Volkswagen Golf MK2 "Retro" (1990)
TurbOla Reservdansk
30 januari 2010 · 6 271 Inlägg

Ford_Taunus_GXL skrev:
sry att jag inte kunde komma fjällan blev akut sjuk och vi var rädda att nåt skulle hända barnet vi väntar så jag satt på akuten i hbg igår halva natten...

Aha okej. Jag försökte få fatt på ditt telenr men det fanns typ 6 olika personer i Klippan med samma namn. tongue

"Då pansar dundrar fram på öppna hedar
vi alla liksom känner oss förmer."

P7 - Södra Skånska Regementet
TurbOla Reservdansk
30 januari 2010 · 6 271 Inlägg

Darkie skrev:
men herregud, kör in till hlm industri istället för stå där i hålorna,. är minst 20 bilar varje kväll som sladdar loss å har kul. : )

Jisses, jag har inte så mycket att komma med när det gäller att sladda runt. Kan väl på sin höjd lägga upp lite ställ och fickparkera något så sjukt bra. lol

"Då pansar dundrar fram på öppna hedar
vi alla liksom känner oss förmer."

P7 - Södra Skånska Regementet
jupple
31 januari 2010 · 41 Inlägg

synd att ja inte såg denna tråd tidigare, då hade ja garanterat åkt till klippan! big_smile behöver träffa lite folk, känner inte en käft här sad

en sak till om det är nån som har tid och hjälpa mig att dra hem en bil och starta upp en annan så vore de underbart! ingen som har tid, pga av att alla är ute å ploar.. kan du hjälpa mig, skicka ett pm me ditt nr så ringer ja upp, du kan få en slant för besväret.

just de, bilarna står i oderljunga.

Senast redigerat av jupple (31 januari 2010)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang