Hur ofta har ni blivit stoppade av farbror blå?

Carzzan
1 juni 2011 · 38 Inlägg

Jag var inte otrevlig , jag blev bara irritterad för mig själv över att han blev stöddig bara för att det visade sig att han hade stannat mig och att jag var tjej.
Men håller med dig aqulio om att man ska behandla folk om man själv vill bli behandlad.

Vi-orkar-lite-vi-oxå :D
gamlingen
1 juni 2011 · 5 198 Inlägg

varför gnäller folk för att polisen gör sitt jobb.Många gånger tror jag att de som blir stoppad UPPLEVER polisen som spydig när de i själva verket utövar sitt yrke och talar om att så här ska det va,,,annars blir det böter. Dags för gemene man att ändra uppfattning av polisen.. sen klart så finns det skitstövlar...Och det av både polis och vanligt folk.

Carzzan
1 juni 2011 · 38 Inlägg

Men när man får kommentaren till sig direkt när man har kört ner rutan:

Polisen: Ska jag ge dig böter så du fattar vad du har gjort??
(stöddig ton)

Om jag skulle va polis skulle inte jag vara sur jag skulle snarare va glad för att man har lyckats sätta dit nån. Däremot skulle han ha anledning till att va sur om jag nu skulle ha kört på nån eller liknande.
O han hade med sig en kvinlig kollega o skulle visa sig lite manlig så .....

Vi-orkar-lite-vi-oxå :D
TLO
1 juni 2011 · 1 062 Inlägg

Konstigt att vissa personer ständigt har problem med Poliser, medans många av oss andra aldrig har det.....

"You Go, we go!"
gamlingen
1 juni 2011 · 5 198 Inlägg

TLO skrev:
Konstigt att vissa personer ständigt har problem med Poliser, medans många av oss andra aldrig har det.....

haft körkort sen -84 och har aldrig träffat på vare sej stöddig eller vresig polis,,

gamlingen
1 juni 2011 · 5 198 Inlägg

carros_volvo skrev:
Men när man får kommentaren till sig direkt när man har kört ner rutan:

Polisen: Ska jag ge dig böter så du fattar vad du har gjort??
(stöddig ton)

Om jag skulle va polis skulle inte jag vara sur jag skulle snarare va glad för att man har lyckats sätta dit nån. Däremot skulle han ha anledning till att va sur om jag nu skulle ha kört på nån eller liknande.
O han hade med sig en kvinlig kollega o skulle visa sig lite manlig så .....

Antagligen så är han van att få höra skit så fort han stoppar nån med dimljus på,,, Och varför skulle han va glad över att få bötfälla nån,,det ingår i hans jobb,, och han får inge extra för det i plånboken..

pukan2
1 juni 2011 · 3 182 Inlägg

har aldrig träffat på en otrevlig polis,  har haft körkort sedan 2006 och har fått polisen efter mig en gång med min 945 turbo anledningen till att dom åkte efter va min tpc dekal i framrutan.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang