Hur ofta har ni blivit stoppade av farbror blå?

adde87
4 mars 2010 · 228 Inlägg

På 4 år har jag blivit stoppad med blåljus 4 ggr (enbart för att man åkte runt i farsans 240) 3 av dom ggr var nu i vinter!
Sen har man fått blåsa i rutinkontroller när man haft jobb bilen runt värta hamnen ett par ggr!

Ingen fortkörningsbot! smile

Det e VI som e HAMMARBY!
MrEricsson Ratthållare PÅ Elite Nivå
4 mars 2010 · 5 650 Inlägg

inte en enda gång sen jag böt bil tror fan de hade prio på 940 turbon jag hade innan hahah

Volvo 142 "De Luxe" (1974)
THEBADGUY Gorgilus addictus
4 mars 2010 · 4 736 Inlägg

Har blivit en hel del gånger(Yrkeschaufför). Har dock bara varit rutinkontroller för det mesta. Och ett bromstest smile.

Men även blivit stoppat för att inte ha bältet på mig, dum som man var.

Allt för den där jävla hatten!
Hyundai i20 MHEV "Mild" (2021)
lodiseN
5 mars 2010 · 806 Inlägg

12 ggr med 850n, mina skyltar blev stulna så dom kollade upp min bil varje helg kändes det som.

BMW 525i "LågtryckarN" (1990)
FreddeK
5 mars 2010 ·

alldeles för ofta tyvärr.

Crazy_Mike MOGAMBO
5 mars 2010 · 149 Inlägg

Hade man haft tid o räkna.....När dom haffar en så e de alltid samma tugg iaf wink

Volkswagen Passat "Diesel Power" (2006)
Slash Saabifierad
6 mars 2010 · 2 026 Inlägg

Cirkus 3 eller 4 gånger på 5 år wink

Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!
rickylicious Webbutvecklare
6 mars 2010 · 2 369 Inlägg

Blivit invinkad för blåskontroll en gång, det är enda gången jag blivit stannad. Har haft körkort i 5 år. Förstår inte hur ni lyckas bli stannade så ofta? smile Jag har ändå pendlat 6 mil om dagen i 1,5 år och jag åker väldigt mycket bil annars också.

Ha det gött och kör försiktigt, livet du räddar kan vara mitt.
Mercedes w114 "Stance" projekttråd: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=277087
Jockefors
6 mars 2010 · 961 Inlägg

på tok för många gånger på 5 år ..

Pure DieselPower
Chippen88
6 mars 2010 · 1 309 Inlägg

2ggr på 3 år. en gång med min gamla s13, körde obesiktigat tongue och en gång med min 240, dem tyckte jag körde för fort men kunde inte bevisa ngt

Kolla gärna in detta projekt som jag är involverad i.
http://www.garaget.org/EdstromRacing
Digital_Kicker
6 mars 2010 · 3 721 Inlägg

allt för ofta!

hartman
15 april 2010 · 8 Inlägg

har själv blivit stoppad 9 gånger på samma dag och i samma område. en radie på kanske 2 mil, av olika poliser varje gång. rätt sjukt

BMW 330 ci (2004)
Volvo v70 (1999)
MB350se S-klass =)
15 april 2010 · 295 Inlägg

Nog e de väl ett par gånger.. Byn här e så liten så dom brukar väl ha koll på vem dom ska stanna å så verkar de som.. Dock aldrig fått böter smile så ja sköter mig wink

BMW 328IA "beevern" (1997)
jimmy-124 Svartlistad
15 april 2010 · 446 Inlägg

förra sommarn var det för många gånger iaf!

Mercedes 190e "Dieselmeken" (1990)
ShyGuy RM-operatör
16 april 2010 · 667 Inlägg

31 gånger sen Juni 2005, 6 olika bilar varav 3 var mina. Aldrig för något brott, utan rutinkontroller. "Värst" hittills var 3 gånger på en och samma vecka, varav samma polis 2 av gångerna tongue

Men för det mesta har dom varit trevliga, kunnat småprata om annat under tiden. Jag är bra för statestiken wink

Rock-Star
16 april 2010 · 2 982 Inlägg

har slutat räkna

JUSTer
16 april 2010 · 451 Inlägg

Blev stoppad på polarens parkering i helgen, vanlig rutinkontroll (blåsa osv) sade hon..

2 timmar senare stanna hon mig igen fick blåsa igen..

3 timmar senare ca 01:00 följer dom efter mig på avstånd så jag saktar ner inför rondell och inväntar bussen ska komma upp i arslet på mig, så jag tar 4 extra varv i rondellen och självklart hänger dom på, till sist stannar dom mitt i rondellen och jag orkar inte mer så jag stämplar fullt ut på en av avfarterna, får jagen genom villa område, dum som jag e svänger man in på återvändsgränd.. jahapp blåsa och utskällning för smitningen...

liquisole
16 april 2010 · 1 237 Inlägg

tappat räkningen men ca 10-15ggr kanske sen jag fick mitt körkort för 4 år sen. Aldrig dock på det viset att dom lagt på blåljusen, antingen blåsprov eller liknande. En gång vinkade dom dock in mig för att jag körde min s13 utan regskylt fram, förklarade att fästet gått sönder och fick åka iväg igen med brett smile smile

j0nas Lastbilschaffis
16 april 2010 · 811 Inlägg

7-8 gånger på 1 år ca samt 2 gånge på en & samma dag var de på min skyline om ja hade små fake skyltar ^^ 1a polis paret (2 snygga tjejer) belv fövånade att de va riktiga. 2a paret 2 killar varav den ena va övertygad om att min skylt itne va äkta men lät mig gå men sa att trafikpolisen skulle iten va lika snäll mot mig ^^

1 gång körde de hela vägen hem & förbi huset på gatan... annan gång jaga de mig i stan, ska väll tillläggas att hastigheten steg aldrig över 50km/h smile lugn & stillsam polisjakt kl 12 på natten för de hade nog inget att göra smile va lite små kul för de tappa bort & hittade mig hela tiden & inga blåljus.

Senast redigerat av kaxxen (16 april 2010)

falloutboy
16 april 2010 · 1 723 Inlägg

Det kan inte va över 10 ggr ens på snart 14 år. Jag ser väl så snäll ut. wink

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang