Själv är jag mest sugen på att plåga ihjäl mitt och testa nytt!
hahaha du läste inte va ja skrev va men okej de blir mds basar för ha jue labbat såpass mycke me dom så man vet jue hur dom funkar å ja har inte tid me ett nytt märke å labba å dona för ska jue renovera motorn i vr6an å i vinter så ja ha nått å åka i till sommarn ...men mumma kommer de att låta iaf
www.avd.se hollywood energetic eXcursion u-Dimension
Själv är jag mest sugen på att plåga ihjäl mitt och testa nytt!
hahaha du läste inte va ja skrev va men okej de blir mds basar för ha jue labbat såpass mycke me dom så man vet jue hur dom funkar å ja har inte tid me ett nytt märke å labba å dona för ska jue renovera motorn i vr6an å i vinter så ja ha nått å åka i till sommarn ...men mumma kommer de att låta iaf
När du skrev smd så trodde jag bara du va lite snabb på tangentbordet
ja ha inte hänt så galet möööcke här men ja håller på att slipar bort all gammal äcklig fast limmade isolering å nu i veckan ska ja rost skydda lite å lacka i skuffen så de blir fiiiiiiiiint så snart närmar det sig dämpning i massor skiten sitter fan överallt va typ allt de här men to come nån annan dag
ahhh kommer lite bilder då fast ingen säger nått Eftersom dörrarna ska piffas till så ska vinylen å tyget bort Sen va det dags att raka instrumentbrädan va skäggig har skurit bort lite skum för att kunna lägga en mdf-bit mot luckan å forma till den snöööggt å så tog ja av gallet från orginal å satt tillbaks plastramen så ja får ett snyggt avslut på sidan av brädan va allt för nu det kommer att va halv-dött ett tag nu ..måste samla på mig lite mer material men bara det ha trillat in lite mer saker så fortsätts det hääjj sväjjs
Panelen kan nog bli bra du! Ska bli kul att se hur det slutar!
den kommer att bli skete nice den den e plättlätt å klä i vinyl så de kommer bli riktigt nice ska fixxa till lite saker me den i veckan + skumma lite till sen äre dags att fixxera ringarna
Panelen kan nog bli bra du! Ska bli kul att se hur det slutar!
den kommer att bli skete nice den den e plättlätt å klä i vinyl så de kommer bli riktigt nice ska fixxa till lite saker me den i veckan + skumma lite till sen äre dags att fixxera ringarna
Jag blir själv grymt sugen på att dunka i ett 6,5" kit i brädan när jag ser detta, men är inte så förbannat sugen på att riva brädan! Plus, kör ju bilen dagligen
Dags för lite mer skumma bilder oooooooooooooopsssssssss blev lite mööööcke kanske lite choppning me macheten ..så blev de så här går sakta men säkert blir snart lite mer bilder å oftare pööööösssssssssssssssss
Senast redigerat av racer-putte (25 oktober 2010)