Tänkte på det du sa att det måste vara något extremt för att kunna vinna något pris från Bilsport. Hittade då ett tema som kanske kunde vara något till ditt nästa bygge. Va tror du om det?
bjuder på nån bild då va på ög street meet igår 2 glada båjs niklas o pontus ..som tyckte lupon va lite galen å de sluta med 2 st 3dje platser i bilutställningen å billjud osså lite test bara ... detta är med dörrarna å bakluckan öppen å nu åker gamla däcken på igen .. mina framdäck e sluuuuuuuut
www.avd.se hollywood energetic eXcursion u-Dimension
Kul att du kom kompis Synd att ni hade så bråttom hem
ahh kul å träffs igen glömde en detalj ja bara ..att vi va hundvakt HAHA åt svärmor ... sen såg du ut som att du skulle behöva sova tills på tisdag
Jo, fast fick ju nästan ryggskott när du klev ur bilen. Satan vad du hoppa! Tur att jag är så stark.. ...Eller så landade du på magen Haha
Jo, jag sov 15timmar inatt
ahh du e så jävla staaaarschk så de stank fan björn på hela parkeringen .. å vilken mage ??? du e jue bara halva törna jämnfört me ett år sen det tror ja det att du gjorde å grattis till pb kompis
Annars kan du la ta mina 15 tummare, du ska ju ändå köra med stretch! Bara stretcha åt alla håll ju! Skicka pokalerna så skickar ja däcken! För några pokaler för Ådin får ja ju inte!
Annars kan du la ta mina 15 tummare, du ska ju ändå köra med stretch! Bara stretcha åt alla håll ju! Skicka pokalerna så skickar ja däcken! För några pokaler för Ådin får ja ju inte!
haha jodååå polera med maskin å börja med ...sen kirra vi lite fränt ljud
Haha, så du menar att en polermaskin ger en pokaler? Ska fasen köpa mig ett par stycken i så fall! Är ju på g med fränt ljud ju, eller är inte min plan tillräckligt frän?
Haha, så du menar att en polermaskin ger en pokaler? Ska fasen köpa mig ett par stycken i så fall! Är ju på g med fränt ljud ju, eller är inte min plan tillräckligt frän?
men en sjuuuuuuuuk puts e en bra start jodå kommer bli fränt de