japp snart så har beställt ny ruta nu .. så snart fara å ta ut den gamla å besa den sen såååååååååå
Härligt! Bestämt va de blir för grejer nu då? Haha, är det nödvändigt med ny ruta? Den kommer ju va som den gamla, om det inte är pansarglas den här gången?
japp snart så har beställt ny ruta nu .. så snart fara å ta ut den gamla å besa den sen såååååååååå
Härligt! Bestämt va de blir för grejer nu då? Haha, är det nödvändigt med ny ruta? Den kommer ju va som den gamla, om det inte är pansarglas den här gången?
jodå blir nog en å annan bas haha
www.avd.se hollywood energetic eXcursion u-Dimension
jodå blir skitbra typ ahhh kul kul blev det en aq12a till då
Ja de lutar åt de hållet iaf fast blir nog hdc4or nu
ahh de blir nog bra annars far in till båjjsen i östersund
Kan bli så å, dom har ju börjat fått in lite roliga basar där å så man får se vad de blir för något, sugen på å testa nå nytt å men å andra sidan va ja jävligt nöjd med aq:n å
lugnt ett tag nu .. men som sagt snart helklar me garaget å jisses va bra det blir ... hade lite osb över funkar som tavla det chefen jobbar fiiiint me fönster foder de e skööööööönt nu denna tempen e man inte direkt van me i mammas garage det e bara ett garage ..men vafan ja sätter väv i taket å på väggarna osså hände det en olycka .. när vi testa woodys nya låda .. dum trä lyckas få min klocka att hoppa 40cm ut från väggen å rätt ner i golvet .. kolla på han va han skäms de ska du ha din rackare klocka kosta fan 30 pix mohahah nu är det ännu närmare att ja sätter igång me mina egna projekt
jodå ja lever vi kör nån då kapa upp ett hål till gamla soprummet drog dit ström för kompressorn ska få bo där kommer att bli en dörr där å tänkte köpa 45gr konsoller till armaturerna ..men dom va så dyra .. så bygde egna med osb-skiva å gips kosta ca 100spänn för 3 st arbeta med nått annat material än trä skare va så skare tar galet me tid att gå igenom alla verktyg sen så ha ja slakta ett gammalt sticker-ställ ville ha snurrplattan tog o klädde den me matta å montera den på ett hyllplan ..så nu ha ja perfa ställe att kona om basar på .. å det har ja ett gäng nu å ikväll knuffa ja in lupon .. för helt plötsligt har ja tappat oljetrycket så kirra det först nu ..sen byta ruta ..sen besa den sen så äre rock n roll men ska nog redan imorron börja spåna på låda till den
Råkade ut för tryckfall jag med förra vintern. Sen kom jag på att om bilen stur orörd i 2v under 2dm snö i 10-15 minus, då blir oljan seg. Varmkörning på tomgång, sen va pronlemet borta.