Grymt projekt! Har lyssnat på både Gaudi Eight och Tower of Power. Var imponerad innan jag fick hör vad de kostar...
Frågade micke om de använd någon egen spec på steg men han var fåordig i sitt svar. Ska du köra powersoft stegen?
Antar man kan känna 70-80% på att bygga själv kanske blir det inte riktigt lika bra men jag tror man kan komma nära originalet.
räcker med att lyssna på gaudi 8 det jag kommer att ha e snäppet värre än gaudi 8 jo visst kostar dom flääsk .. men få högtalare klarar av att spela så ja blir basnöjd inte helt gratis att bygga själv heller ..du får komma ner nån helg när ja e klar så kan ja se om stefan kika förbi å .. kan vi surra gamla db minnen
Visst fan borde jag göra det! Kommer bli ett grymt bygge ivf hoppas du kommer under 120papp!
Grymt projekt! Har lyssnat på både Gaudi Eight och Tower of Power. Var imponerad innan jag fick hör vad de kostar...
Frågade micke om de använd någon egen spec på steg men han var fåordig i sitt svar. Ska du köra powersoft stegen?
Antar man kan känna 70-80% på att bygga själv kanske blir det inte riktigt lika bra men jag tror man kan komma nära originalet.
räcker med att lyssna på gaudi 8 det jag kommer att ha e snäppet värre än gaudi 8 jo visst kostar dom flääsk .. men få högtalare klarar av att spela så ja blir basnöjd inte helt gratis att bygga själv heller ..du får komma ner nån helg när ja e klar så kan ja se om stefan kika förbi å .. kan vi surra gamla db minnen
Visst fan borde jag göra det! Kommer bli ett grymt bygge ivf hoppas du kommer under 120papp!
de tycker jag de hoppas ja
www.avd.se hollywood energetic eXcursion u-Dimension
gaaaaaaaaaaa gö rätt gö om glömde att kapa ut för centern HAHA bottenskivan till centern å smack där satt den baffel till center å denna kanten kommer att döljas sedan mäter ut för 3.5 orna sooo löveelyyy toppen grov ut kapad möjje lim ska det vara limmad å skruvad så nu är lådorna byggda i 19+12mm mdf utom baffeln som är 2*19mm alla kanter som sticker ut ..tar jag med kopier stålet på fräsen när det har torkat............
börja med bafflar grov kapa till en 12 mm å skruva fast den i baffeln å drog av den med kopierstålet ..då slapp man finkapa en baffel till slängde ihop 2 portar satt dom på baffeln å grov kapa lite sen time to get frääs sen köpte jue nya stål bara ett problem HAHA fick modda lite nusååå såhär möjje fick ja upp den done ujuj vilket stål fasfräsen 13mm djupt o 18mm brett o fräsen gick typ inte ens ner i varv testa 16mm radie fräsen på portarna 16fräsen vilket skillnad på riktiga saker