Här kommer det en massa bus å annat skoj att visas som jag pysslar med :)
CarpeDiem skrev:Du är fan duktig på det här
pasta99 skrev:snyggt jobbat.. as ballt
racer-putte skrev:pasta99 skrev:snyggt jobbat.. as balltTackar ... Börja närma sig slutet nu
Putteliten skrev:racer-putte skrev:pasta99 skrev:snyggt jobbat.. as balltTackar ... Börja närma sig slutet nu Av bänken ja, bara resen av rummet kvar sen!
volvo_trim skrev:kommer bli fett
racer-putte skrev:NÅTT FRÄÄÄNT ..... Nu är det ca 1400 besök till i min tråd så spräcker VI EN JÄVLA 1 000 000 HELT SJUUUKT ..
Kevaz skrev:racer-putte skrev:NÅTT FRÄÄÄNT ..... Nu är det ca 1400 besök till i min tråd så spräcker VI EN JÄVLA 1 000 000 HELT SJUUUKT ..Det är ju helt galet, men du förtjänar det!Fortsätt med det du gör för det är du kung på!
Wermelin skrev:Med alla dom inspirerande byggena du gjort så vore de konstigt om du inte hade så många som kollat
racer-putte skrev:Wermelin skrev:Med alla dom inspirerande byggena du gjort så vore de konstigt om du inte hade så många som kollat snäll du fått till det bra du å ..du har ju som sagt några år kvar å träna på
Wermelin skrev:racer-putte skrev:Wermelin skrev:Med alla dom inspirerande byggena du gjort så vore de konstigt om du inte hade så många som kollat snäll du fått till det bra du å ..du har ju som sagt några år kvar å träna på Haha ja eftersom planerna spårat ur med s80in redan nu så vill ja inte veta vad ja byggt om några år haha
BBAD skrev:hmm, vet inte riktigt vad man ska säga men man kan ju kalla detta för konst ju
Kevaz skrev:Helt galet, grattis!