Klappsänkt, GTI kitad och rejält poppa i Touranen nu då?
tyvärr blir lagomt med allt i denna
Lagom?!? Är du sjuk eller? Har aldrig hört dig prata lagom förut!
va ja tycker är lagomt ..tycker dom flesta e crazy .. ska börja med att stoppa in u-dimension 8or i dörrarna o 3tum +1 tums diskant o byta stereo o dämpa
www.avd.se hollywood energetic eXcursion u-Dimension
va ja tycker är lagomt ..tycker dom flesta e crazy .. ska börja med att stoppa in u-dimension 8or i dörrarna o 3tum +1 tums diskant o byta stereo o dämpa
Puuh! Tänkte väl det.... Trodde du skulle ha nåt litet fjantigt!
Puuh! Tänkte väl det.... Trodde du skulle ha nåt litet fjantigt!
Hahaha
preciiiis så .. fast du kommer hit så tar vi gör dom me ditt huve mohahahah
Nu tycker jag att du ska va snäll! Gubbe! Annars kanske jag inte kommer titta här mer! Dessutom så är det ju bättre att du använder din träskalle, lite hårdare material så att det blir synligare avtryck!
preciiiis så .. fast du kommer hit så tar vi gör dom me ditt huve mohahahah
Nu tycker jag att du ska va snäll! Gubbe! Annars kanske jag inte kommer titta här mer! Dessutom så är det ju bättre att du använder din träskalle, lite hårdare material så att det blir synligare avtryck!
hahahaha ja e alltid snäll .. träskalle !! att ja inte tänkte på han
Här händer det inte många knop slänger upp nån bild på nå lådor ja byggt 6 st dd redline 210 or å en bild på en saab 9.3a ja vart med på blev hyffsad den lira 152.9 med musik med 4st 12or pimpa touranen lite . satt bård satt upp o kolla vart klibborna ska sitta sen så är vinters projekt hemma nu
Senast redigerat av racer-putte (1 september 2015)
Tycker det är så fruktansvärt kul att se alla dina tokiga grejer du bygger å grejer Har fått massor av inspiration av dig till att göra saker med mina egna byggen både i hemmet, garaget och även bilarna.
Tycker det är så fruktansvärt kul att se alla dina tokiga grejer du bygger å grejer Har fått massor av inspiration av dig till att göra saker med mina egna byggen både i hemmet, garaget och även bilarna.
Keep it going!
Kul att du gillart jo har väl blitt en grej lr 2 genom åren ..ska skärpa till mig .så ska snart dra igång tråden igen