Då körer vi igång me golfen då måste va litt knäpp ja nästan varje gång ja e i garaget så får ja fräs Får räcka me 4st middar i golfen Gjorde 2st ringar till mina amega diskanter å ÅÅÅÅÅÅÅ va fint de blir Fick jue med mig en låda från skåne-land dags att modda den lite SORRY TRÄET men kunde inte låta bli was alles ida det .. ha beställt lite skojjsiga saker som kommer nu iveckan bilder kommer när de kommit hem över å ut
www.avd.se hollywood energetic eXcursion u-Dimension
bild-tajm för alla som inte kan läsa Tyckte ja å att de lät riktigt bra för att va org högtalare Skojja bara Lite pryttlar för att kunna rikta in diskanterna själv Å de funka alldeles kanon de Har även riktat in pass-sidan å Små sööööta nallebörnar En ledtråd för nått Soppa e pålagt å lika gla ej ja för det Börjat å pilla me fusk-fibrena Även mittkonsollen fick lite klistermärke MIKKO KOLLA.... ÅT SAMMA HÅLL Klädde även diskant-hållarna + cd-ramen + facket ovanför cd.n Was alles det läraa dimpa ner lite skojjiga saker i brevlådan imöra ha även beställt 10m röd strumpa + 120cm rö krymp-slang pöööösssssssssssssss på er
Coolt, Vad är det för märke på kolfiberfilmen? Får man fråga varför du inte plöjer ner pengar å tid på Venton istället för massa galna sidoprojekt?
inte en susning va den heter enda ja vet e att den e kanon å jobba med + riktigt snygg e den å venton pysslas det me lite nu å då den kommer att vara klar till nästa sommar iaf kan ja lova beräknar att lämna in den på lackering i september oktober sen ha ja jue hela vintern på mig att plocka ihop den så va inte orolig min internet-vän
Coolt, Vad är det för märke på kolfiberfilmen? Får man fråga varför du inte plöjer ner pengar å tid på Venton istället för massa galna sidoprojekt?
inte en susning va den heter enda ja vet e att den e kanon å jobba med + riktigt snygg e den å venton pysslas det me lite nu å då den kommer att vara klar till nästa sommar iaf kan ja lova beräknar att lämna in den på lackering i september oktober sen ha ja jue hela vintern på mig att plocka ihop den så va inte orolig min internet-vän
Vart har du köpt den då? Skulle behöva lite till min Audi. Haha, hur ska du få oss att tro det då när du inte visar bilder?