Projekt "Jesus" stylingbygge av en nissan 100nx GTI(nya bilder)

pattilatti2 Billjuds fanatiker.
8 maj 2010 · 2 853 Inlägg

NOOX skrev:

pattilatti2 skrev:
hmm... lägg hellre pengarna på triss. chansen är större att du lyckas med nå bra tongue

moget skrivet till en kille som försöker bygga bil efter eget tycke , skönhet ligger alltid i betraktarens ögon , det du tycker är snyggt kanske många andra tycker ser ut som skit . om du nu känner för att ge kretik ge lite konstruktiv kretik .

seriöst. hur jag än ser på bygget, möjligheterna osv. så kommer de inte bli snyggt och jag brukar gilla stylade bilar, men inte när de ligger i denna nivå. sen att han kanske tycker om det. ja de är väl därför han gör det tongue

skiter väl i vilket, men ja får ju kommentera mitt tycke. smile det viktigaste är väl att han tycker de är kul- sen vad jag tycker får stå för mig smile

NOOX
8 maj 2010 · 873 Inlägg

pattilatti2 skrev:

NOOX skrev:

pattilatti2 skrev:
hmm... lägg hellre pengarna på triss. chansen är större att du lyckas med nå bra tongue

moget skrivet till en kille som försöker bygga bil efter eget tycke , skönhet ligger alltid i betraktarens ögon , det du tycker är snyggt kanske många andra tycker ser ut som skit . om du nu känner för att ge kretik ge lite konstruktiv kretik .

seriöst. hur jag än ser på bygget, möjligheterna osv. så kommer de inte bli snyggt och jag brukar gilla stylade bilar, men inte när de ligger i denna nivå. sen att han kanske tycker om det. ja de är väl därför han gör det tongue

skiter väl i vilket, men ja får ju kommentera mitt tycke. smile det viktigaste är väl att han tycker de är kul- sen vad jag tycker får stå för mig smile

förstår fortafarande inte poängen med att lägga in kommentarer som inte ger nåt mer än att personen som byggt bilen blir nertrackad , självklart skall man kunna ge negativ kretik men då kanske man kan utveckla sitt sett att se på bilen med anledningar istället för att skriva att han hellre borde köpa en triss , jag ser inte hur det skulle kunna göra honom till en bättre bilbyggare i dina ögon

Senast redigerat av NOOX (8 maj 2010)

mitt nissan 200sx projekttråd www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=177432
BMW E46 touring "Blåbär" (2005)
pattilatti2 Billjuds fanatiker.
8 maj 2010 · 2 853 Inlägg

han verkar ju rätt intresserad av att bygga. satsar han 25kr så kanske han får tillgång till bra material så de blir fint big_smile hehe..

blir bara irriterad när man ser halvdana saker. dåligpassform, osv. hans tidigare byggen har ju alla haft ordentliga brister, så man får väl tycka att de är si o så där med kunskapen. man bör väl utvecklas och förmodligen bli bättre med varje nytt bygge. men att flytta över gullackerade inredningsdetaljer. brandsläckare. osv. känns rätt B.. mitt tycke.

NOOX
8 maj 2010 · 873 Inlägg

pattilatti2 skrev:
han verkar ju rätt intresserad av att bygga. satsar han 25kr så kanske han får tillgång till bra material så de blir fint big_smile hehe..

blir bara irriterad när man ser halvdana saker. dåligpassform, osv. hans tidigare byggen har ju alla haft ordentliga brister, så man får väl tycka att de är si o så där med kunskapen. man bör väl utvecklas och förmodligen bli bättre med varje nytt bygge. men att flytta över gullackerade inredningsdetaljer. brandsläckare. osv. känns rätt B.. mitt tycke.

inget illa menat mot dig , blir med sur över folk som bara postar sura komentarer och sen inte kan utveckla varför smile

jag försvarar inte bygget i sig, utan tycker sättet vissa på g.org skriver i andras bygg projekt inte alltid är så kul att läsa smile

mitt nissan 200sx projekttråd www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=177432
BMW E46 touring "Blåbär" (2005)
Piratstikin 2015 Dbakuten.
8 maj 2010 · 5 092 Inlägg

pattilatti2 skrev:
han verkar ju rätt intresserad av att bygga. satsar han 25kr så kanske han får tillgång till bra material så de blir fint big_smile hehe..

blir bara irriterad när man ser halvdana saker. dåligpassform, osv. hans tidigare byggen har ju alla haft ordentliga brister...

-----------------------

Hmm... Det kanske blir bättre passform än på din gamla vita Opel. lol
Extra plus för alla färgskillnader! cool

pattilatti2 Billjuds fanatiker.
8 maj 2010 · 2 853 Inlägg

Dark_Angel skrev:

pattilatti2 skrev:
han verkar ju rätt intresserad av att bygga. satsar han 25kr så kanske han får tillgång till bra material så de blir fint big_smile hehe..

blir bara irriterad när man ser halvdana saker. dåligpassform, osv. hans tidigare byggen har ju alla haft ordentliga brister...

-----------------------

Hmm... Det kanske blir bättre passform än på din gamla vita Opel. lol
Extra plus för alla färgskillnader! cool

knappast nå fel på den passformen. big_smile

Piratstikin 2015 Dbakuten.
8 maj 2010 · 5 092 Inlägg

pattilatti2 skrev:

Dark_Angel skrev:

pattilatti2 skrev:
han verkar ju rätt intresserad av att bygga. satsar han 25kr så kanske han får tillgång till bra material så de blir fint big_smile hehe..

blir bara irriterad när man ser halvdana saker. dåligpassform, osv. hans tidigare byggen har ju alla haft ordentliga brister...

-----------------------

Hmm... Det kanske blir bättre passform än på din gamla vita Opel. lol
Extra plus för alla färgskillnader! cool

knappast nå fel på den passformen. big_smile

inte ens fronten? tongue

blomman87
8 maj 2010 · 45 Inlägg

tjena herr ekman.. hoppas man får se din lilla bil i helt färdigt skick snart.. vad mer hade du tänkt göra med den? slå i en Skyline motor i den kan vi rejsa ikapp sommar..
Och skit i vad alla idioter skriver du vet att de finns retards överallt.. lycka till med bygget så syns vi i sommar.. MVH en granne..

Volvo 945 ltt "Version 2 pågår" (1996)
streetpirate87 Mångsysslare
9 maj 2010 · 546 Inlägg

Kul med lite fart på tråden. Och som jag skrivit tidigare så använder jag den här bilen nästan dagligen och därför tar jag en sak i taget.

streetpirate87 Mångsysslare
9 maj 2010 · 546 Inlägg

blomman87 skrev:
tjena herr ekman.. hoppas man får se din lilla bil i helt färdigt skick snart.. vad mer hade du tänkt göra med den? slå i en Skyline motor i den kan vi rejsa ikapp sommar..
Och skit i vad alla idioter skriver du vet att de finns retards överallt.. lycka till med bygget så syns vi i sommar.. MVH en granne..

Denna kommer bli en stylingbil. Så det blir kjolpaket och grejer.

Men får rejsa med den gula i stället när den blir klar för den kommer det bli lite mer effekt i. Men det lär ta ett tag för den.

Piratstikin 2015 Dbakuten.
9 maj 2010 · 5 092 Inlägg

streetpirate87 skrev:
Kul med lite fart på tråden. Och som jag skrivit tidigare så använder jag den här bilen nästan dagligen och därför tar jag en sak i taget.

Synd bara att det vart en massa prat om helt andra saker bara hmm

Jag tror din bil kommer bli riktigt frän iallafall. kul med ovanliga bilar att bygga på för en gångsskull big_smile

streetpirate87 Mångsysslare
10 maj 2010 · 546 Inlägg

Jo vf ska man bygga på samma bilar som alla andra;) Och gillar verkligen den här modellen! Så även om det kommer ta lite tid så borde det bli bra i slutändan i stället för att slänga ihop något som ser bra ut innan man börjar syna det ordentligt.

Ha det bra!

mvh stefan

FKnutsson
10 maj 2010 · 1 051 Inlägg

Först när jag såg den nu så var jag lite skeptisk, men de e alltid kul med nytänkande så jag kommer följa detta smile

Och till alla som klagar och gnäller, jag följer hellre detta än en M3 elelr nog till och med en Mk4 för de e så tråkigt för alla har gjort allt emd dem finns inget rolig tmed dem, så antingen ger nu bra kritik elelr bara håller kä*ten och sticker till era bmw´s....!

Toyota Supra Ma70 "2JZ GT45" (1990)
Billy__bob
10 maj 2010 · 496 Inlägg

Eleanor-Mannen skrev:
Först när jag såg den nu så var jag lite skeptisk, men de e alltid kul med nytänkande så jag kommer följa detta smile

Och till alla som klagar och gnäller, jag följer hellre detta än en M3 elelr nog till och med en Mk4 för de e så tråkigt för alla har gjort allt emd dem finns inget rolig tmed dem, så antingen ger nu bra kritik elelr bara håller kä*ten och sticker till era bmw´s....!

Håller med dig. Roligare med ovanliga projekt än alltid lika dana. Sen så föddes ju inte alla till att vara bäst på allt så man får ju försöka sig framåt även om det kanske inte alltid blir hundra. Alla ska ju ha en chans att visa upp vad den kan och inte bara höra skitsnack hela tiden. Ni som terrar hela tiden kan ju själva starta en tråd och se om det är roligt med negativ kritik hela tiden på det ni gör. Tror inte att någon hade blivi så jävla sugen på att visa/fortsätta då!

streetpirate87 Mångsysslare
12 maj 2010 · 546 Inlägg

Kul med alla som följer min projekttråd och gillar vad jag gör big_smile

Bebben Legitimerad besserwisser
12 maj 2010 · 921 Inlägg

Tycker det är en småcool bil redan från början, och coolare lär den bli nu. smile

Kör på du, jag kommer följa detta iallafall!

tuzz Biltok
12 maj 2010 · 117 Inlägg

Det är ALLTID lika tråkigt i bilvärlden att man inte kan acceptera folk som sticker ut från mängden.. men jag brukar ta de positivt wink. för då reagerar dem ju på din bil?

Min 200a som jag byggt på i 3 år är inte världens vackraste eller inte världens snabbaste.... Men JAG älskar den! Dock är hon ju till salu nu... eftersom man bliit sugen på något annat big_smile som verkligen inte alla har!

Så Säger bara en sak! KEEP IT UP!

Team Frosth
FKnutsson
12 maj 2010 · 1 051 Inlägg

Billy__bob skrev:

Eleanor-Mannen skrev:
Först när jag såg den nu så var jag lite skeptisk, men de e alltid kul med nytänkande så jag kommer följa detta smile

Och till alla som klagar och gnäller, jag följer hellre detta än en M3 elelr nog till och med en Mk4 för de e så tråkigt för alla har gjort allt emd dem finns inget rolig tmed dem, så antingen ger nu bra kritik elelr bara håller kä*ten och sticker till era bmw´s....!

Håller med dig. Roligare med ovanliga projekt än alltid lika dana. Sen så föddes ju inte alla till att vara bäst på allt så man får ju försöka sig framåt även om det kanske inte alltid blir hundra. Alla ska ju ha en chans att visa upp vad den kan och inte bara höra skitsnack hela tiden. Ni som terrar hela tiden kan ju själva starta en tråd och se om det är roligt med negativ kritik hela tiden på det ni gör. Tror inte att någon hade blivi så jävla sugen på att visa/fortsätta då!

Jag kan lova att jag personligen kommer säga den värsta kommentaren då som kommer få dig att vela lämna forumet om du/ni gnäller igen smile

Toyota Supra Ma70 "2JZ GT45" (1990)
Billy__bob
12 maj 2010 · 496 Inlägg

Eleanor-Mannen skrev:

Billy__bob skrev:

Eleanor-Mannen skrev:
Först när jag såg den nu så var jag lite skeptisk, men de e alltid kul med nytänkande så jag kommer följa detta smile

Och till alla som klagar och gnäller, jag följer hellre detta än en M3 elelr nog till och med en Mk4 för de e så tråkigt för alla har gjort allt emd dem finns inget rolig tmed dem, så antingen ger nu bra kritik elelr bara håller kä*ten och sticker till era bmw´s....!

Håller med dig. Roligare med ovanliga projekt än alltid lika dana. Sen så föddes ju inte alla till att vara bäst på allt så man får ju försöka sig framåt även om det kanske inte alltid blir hundra. Alla ska ju ha en chans att visa upp vad den kan och inte bara höra skitsnack hela tiden. Ni som terrar hela tiden kan ju själva starta en tråd och se om det är roligt med negativ kritik hela tiden på det ni gör. Tror inte att någon hade blivi så jävla sugen på att visa/fortsätta då!

Jag kan lova att jag personligen kommer säga den värsta kommentaren då som kommer få dig att vela lämna forumet om du/ni gnäller igen smile

Och det skulle vara ? Skriv det istället för att säga så som du sa.

FKnutsson
13 maj 2010 · 1 051 Inlägg

Billy__bob skrev:

Eleanor-Mannen skrev:

Billy__bob skrev:

Håller med dig. Roligare med ovanliga projekt än alltid lika dana. Sen så föddes ju inte alla till att vara bäst på allt så man får ju försöka sig framåt även om det kanske inte alltid blir hundra. Alla ska ju ha en chans att visa upp vad den kan och inte bara höra skitsnack hela tiden. Ni som terrar hela tiden kan ju själva starta en tråd och se om det är roligt med negativ kritik hela tiden på det ni gör. Tror inte att någon hade blivi så jävla sugen på att visa/fortsätta då!

Jag kan lova att jag personligen kommer säga den värsta kommentaren då som kommer få dig att vela lämna forumet om du/ni gnäller igen smile

Och det skulle vara ? Skriv det istället för att säga så som du sa.

Hehe menar inte dig smile Menar dem soms ak komma och bara klaga på alla andra, för gillar inte sånt ;(

Toyota Supra Ma70 "2JZ GT45" (1990)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang