Éftersnack Isträff roxnäs Falun 16/1

pippaaN
16 januari 2010 · 987 Inlägg

glimmet skrev:
ALLA BILDER OCH FILMER SOM TOGS OCH FILMADES IDAG, SKICKAS TILL MIG:

twikberg@live.se

SÅ KOMMER JAG GÖRA EN FILM AV DENNA ISTRÄFF.


mvh tobbe

låt han som ska göra filmen göra de, dina cs filmer är väl inte direkt så grymma, haha

i like it load
pippaaN
16 januari 2010 · 987 Inlägg

För den delen tobbe, så uppskattades de tydligen inte att du kunde plocka reda på det vi bad dig slänga in i bilen, nog för att folk borde kunna plocka upp sitt eget skräp, men du var trotts allt "arrangör"

i like it load
glimmet glimmet
16 januari 2010 · 212 Inlägg

pippaaN skrev:
För den delen tobbe, så uppskattades de tydligen inte att du kunde plocka reda på det vi bad dig slänga in i bilen, nog för att folk borde kunna plocka upp sitt eget skräp, men du var trotts allt "arrangör"

Hade redan tagit bort det innan du ens skrev sms till mig????

Mvh // glimmet
pippaaN
16 januari 2010 · 987 Inlägg

"Kan nog fixa till en schysst film jag med ska du se smile.. man har väl gjort en del cs filmer sen förr i tiden haha tongue.." big_smile

i like it load
pippaaN
16 januari 2010 · 987 Inlägg

glimmet skrev:

pippaaN skrev:
För den delen tobbe, så uppskattades de tydligen inte att du kunde plocka reda på det vi bad dig slänga in i bilen, nog för att folk borde kunna plocka upp sitt eget skräp, men du var trotts allt "arrangör"

Hade redan tagit bort det innan du ens skrev sms till mig????

Vad bra, enligt en som skickade sms till mig så var det inte borttaget.

i like it load
glimmet glimmet
16 januari 2010 · 212 Inlägg

pippaaN skrev:

glimmet skrev:

pippaaN skrev:
För den delen tobbe, så uppskattades de tydligen inte att du kunde plocka reda på det vi bad dig slänga in i bilen, nog för att folk borde kunna plocka upp sitt eget skräp, men du var trotts allt "arrangör"

Hade redan tagit bort det innan du ens skrev sms till mig????

Vad bra, enligt en som skickade sms till mig så var det inte borttaget.

Och enligt mig så tog jag bort det innan jag fick sms. Jag var hos jonna och böt skor och strumpor!!..

Mvh // glimmet
pippaaN
16 januari 2010 · 987 Inlägg

glimmet skrev:

pippaaN skrev:
"Kan nog fixa till en schysst film jag med ska du se smile.. man har väl gjort en del cs filmer sen förr i tiden haha tongue.." big_smile

Ja? Vad är det me det? Skulle inte jag kunna göra en schysst film av dagens träff?

Jo, förmodligen jävligt bra.

i like it load
pippaaN
16 januari 2010 · 987 Inlägg

glimmet skrev:

pippaaN skrev:

glimmet skrev:

Ja? Vad är det me det? Skulle inte jag kunna göra en schysst film av dagens träff?

Jo, förmodligen jävligt bra.

?? vad menar du

Skit samma, nu håller vi oss till topic, inte ditt filmskapande

i like it load
Ejan
16 januari 2010 · 648 Inlägg

var riktigt roligt och det greppade förvånasvärt bra med vanliga tvärslut vinterdäck :-)

trevligt folk och rolig bana :-)

pippaaN
16 januari 2010 · 987 Inlägg

Ingen mer som har bilder? smile

i like it load
Ejan
16 januari 2010 · 648 Inlägg

jag sitter inne på ett 30tal  men tar tag i det imorn

pippaaN
16 januari 2010 · 987 Inlägg

Okej, härligt!

i like it load
golf666
16 januari 2010 · 275 Inlägg

Tack alla för en grymt rolig dag smile

OBS!! Alla, läs det jag skrivit nedan!!!

Men till nästa gång så vore de bra om alla körde typ 5 varv som max.
Sen in och vila i depån, så att resten som står o väntar får åka lite smile

En annan sak är att kanske dela upp de lite, de bilar som ej har OT/ishjul kör tillsammans.
Och de som har OT/ishjul kör tillsammans..

Annars kan de lätt bli så att man kommer ikapp och får ligga bakom och "trycka"
tills de finns tillfälle och åka om..

Som när jag och brorsan (vit golf 2 syncro) kom ikapp en blå 740 som körde av och blev stående halvt uppe i en vall,
då höll de på att smälla rätt ordentligt.. ren tur att de inte gjorde det!
De hade inte varit så skoj för någon av parterna!

Sen hörde jag utav någon i depån att tjejen som körde inte ens hade körtkort!!!??!?!
Om de stämmer eller ej vet jag inte, men är de så så borde väl inte dom få köra tillsammans med oss andra som kanske har lite mer erfarenhet bakom ratten?

De är så jäkla lätt att de händer en olycka och de vore så förbannat tråkigt när vi är där för att ha kul!

pippaaN skrev:
Ingen mer som har bilder? smile

Jag har väl ett gäng bilder smile
Men måste redigera lite innan jag kan lägga upp dom, blir under veckan som kommer!!

Senast redigerat av golf666 (16 januari 2010)

//Tobias Granqvist, Falun
Kör Passat R-line 2.0tdi DSG 4m -13 samt en Audi S2 avant -93 och så min Vw Golf 1 Turbo -75. Har även en skoter Skidoo Summit 850x -17 samt en NFS (CFMOTO) 500cc 4wd -08 fyrhjuling och lite mopeder :)
Antihero
16 januari 2010 · 204 Inlägg

golf666 skrev:

pippaaN skrev:
Ingen mer som har bilder? smile

Jag har väl ett gäng bilder smile
Men måste redigera lite innan jag kan lägga upp dom, blir under veckan som kommer!!

samma här

They say pain is just weakness leaving the body. God damn, I'll come back stronger than ever!
BMW 525 Turbo "Carolus Rex" (1995)
pippaaN
16 januari 2010 · 987 Inlägg

golf666 skrev:
Tack alla för en grymt rolig dag smile

OBS!! Alla, läs det jag skrivit nedan!!!

Men till nästa gång så vore de bra om alla körde typ 5 varv som max.
Sen in och vila i depån, så att resten som står o väntar får åka lite smile

En annan sak är att kanske dela upp de lite, de bilar som ej har OT/ishjul kör tillsammans.
Och de som har OT/ishjul kör tillsammans..

Annars kan de lätt bli så att man kommer ikapp och får ligga bakom och "trycka"
tills de finns tillfälle och åka om..

Som när jag och brorsan (vit golf 2 syncro) kom ikapp en blå 740 som körde av och blev stående halvt uppe i en vall,
då höll de på att smälla rätt ordentligt.. ren tur att de inte gjorde det!
De hade inte varit så skoj för någon av parterna!

Sen hörde jag utav någon i depån att tjejen som körde inte ens hade körtkort!!!??!?!
Om de stämmer eller ej vet jag inte, men är de så så borde väl inte dom få köra tillsammans med oss andra som kanske har lite mer erfarenhet bakom ratten?

De är så jäkla lätt att de händer en olycka och de vore så förbannat tråkigt när vi är där för att ha kul!

pippaaN skrev:
Ingen mer som har bilder? smile

Jag har väl ett gäng bilder smile
Men måste redigera lite innan jag kan lägga upp dom, blir under veckan som kommer!!

Lät som inte en allt för dum idé blir ju roligare för både dom med isdäck och de utan.. dom som kör med kan stå på varvet runt, och dom utan slipper köra in till sidan och släppa förbi dom som åker på isdäcken (=

i like it load
Jokern023 The Joker,
16 januari 2010 · 463 Inlägg

Låter bra gubbar... Golf666 bra skrivet där det håller jag helt med om dela in körningen i "klasser" smile

Size matters chevy 572 cui. 720hp We love Big block chevy<3
Danne08a Yxa
17 januari 2010 · 100 Inlägg

Vinkar för Golf666s förslag. Så de kanske blir lite mer struktur. Men de va kul.

Jo de e jag som stod och filma igår. Ska sätta mej ner ikväll och klippa lite. Får se hur lång den blir. Kan säga direkt att alla hamna inte på film och kommer kanske inte komma med. Blir nog två versioner också. Får se. Men håll utkik i sena kvällen smile

Passat kombi TDI 4motion -12
Skoda Octavia RS TDI -08
Volvo 360 GL -88
Passat 1.8t krutcupen bil -97
Meii
17 januari 2010 · 18 Inlägg

Vi tappade bort tråden och mindes inte va sjön hette sad
Så vi drog till Leksand i stället och hoppade big_smile

golf666
17 januari 2010 · 275 Inlägg

Kul att flera verkar gilla mitt förslag med lite struktur på körningen... smile

Nu har jag iaf snabb redigerat lite bilder, dock ingen super kvalite på bilderna då ja krympte ner kvaliten för de inte skulle ta så stor plats, sen krymper juh även garaget ner bilderna ganska bra!

Vill ngn ha en bild, skicka ett PM så ska ni få den i lite bättre kvalite smile

Ni som är med på korten får gärna skriva en liten kommentar under korten, så man vet vilka ni är bakom ratten smile Svårt med alla nya namn och vinter/sommarbilar hit och dit big_smile

http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … ;cat=97448

//Tobias Granqvist, Falun
Kör Passat R-line 2.0tdi DSG 4m -13 samt en Audi S2 avant -93 och så min Vw Golf 1 Turbo -75. Har även en skoter Skidoo Summit 850x -17 samt en NFS (CFMOTO) 500cc 4wd -08 fyrhjuling och lite mopeder :)
OphanWitehall
17 januari 2010 · 1 335 Inlägg

Antihero skrev:

OphanWitehall skrev:
Det va riktigt kul med en is träff, dock tyckte nog inte min bil det va lika kul då avgasröret blev 5 delar! big_smile
6/2-10 nästa gång Tobbe?

En tisdag ???

ta det på en lördag så alla e lediga  big_smile

6/2 är en Lördag! tongue

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang