7064
Sök

Behöver hjälp med att förminska storleken på ett videoklippl!

754 Inlägg
24 januari 2010
Trådstartare
Tjena!

Jag spelade in en film med 328:an i somras med en digitalkamera och filen blev megastor tyvärr! Så pass stor att jag inte kan ladda upp den på garaget! sad Finns det någon som kan hjälpa mig med att förminska den? Skulle uppskattas väldigt mycket då man får rätt känsla ljudet i den här filmen till skillnad mot de andra jag spelat in med mobil! tongue

Mvh David

Om man skulle ge en europé en motor på 8300 kubik skulle han få ut väldigt mycket mer än 500hk! Vi kan få ut så mycket effekt ur en pennvässare nu för tiden!/Jeremy Clarkson

SpeedFreakz Sweden
1 778 Inlägg
24 januari 2010
För att kunna lägga in dom på garaget brukar jag lägga in dom youtube först o sen spara youtube filmen på datorn igen o sen går den att lägga in här.

BMW följer inte utvecklingen, BMW leder den!
The spirit of 76. www.76olja.nu

2 337 Inlägg
24 januari 2010
Om filen är i ett standardformat kan du importera den i Windows Movie Maker och sedan exportera den i ett mindre format därifrån. Annars finns program som ex. AVS Video Converter, men de kostar pengar om man ska ha fullversionerna.

754 Inlägg
24 januari 2010
Trådstartare
marwin_of_sweden skrev:
För att kunna lägga in dom på garaget brukar jag lägga in dom youtube först o sen spara youtube filmen på datorn igen o sen går den att lägga in här.

Jaha okaj! Får fixa mig en youtube-användare då smile

Om man skulle ge en europé en motor på 8300 kubik skulle han få ut väldigt mycket mer än 500hk! Vi kan få ut så mycket effekt ur en pennvässare nu för tiden!/Jeremy Clarkson

754 Inlägg
24 januari 2010
Trådstartare
Sarge skrev:
Om filen är i ett standardformat kan du importera den i Windows Movie Maker och sedan exportera den i ett mindre format därifrån. Annars finns program som ex. AVS Video Converter, men de kostar pengar om man ska ha fullversionerna.

Windows Movie Maker har jag ju iof! Ska prova det! Tack för hjälpen! smile

754 Inlägg
24 januari 2010
Trådstartare
Jag löste det! big_smile ÄNTLIGEN!!! Bildkvaliteten blev verkligen inte vacker, men ljudet blev ändå helt ok! wink

Här har vi den: http://www.garaget.org/video/v8l37qbsnw22

Tråden kan låsas då den inte gör någon direkt nytta längre! wink
Senast redigerat av D_Nilsson (24 januari 2010)

Sök