Saab 9-3 MY07 Original Stereo Premium System 150W / Utgångar?

Yzerman
30 januari 2010 · 5 Inlägg

Jag undrar om det finns någon line out/utgång på originalstereon så man kan koppla in ett slutsteg. Hittar ingen info om det i manualen om detta.

//Tommy

ChriZtoffer GAS democar 2018!
30 januari 2010 · 8 744 Inlägg

Nix pix ingen färdig utgång, men du har nya huvudenheten va? Alltså den där GM grunkan som spelar mp3. Isåfall så går det ju att byta relativt enkelt och stoppa i vad man vill. smile

Saab 9-3SC {SQ-edition}
Ny bil och nytt projekt, nu börjar allvaret!
Yzerman
31 januari 2010 · 5 Inlägg

Tack för svaret.
Jag vet inte om man kan köra skivor med mp3-låtar direkt i CDn, men däremot finns det en utgång på framsidan av huvudenheten där man kan koppla in en mp3-enhet. Är det så du menar? cool

Hade ju hoppats att det skulle finnas en lineout på originalstereon, men sån tur skall man väl inte ha. roll

ChriZtoffer GAS democar 2018!
31 januari 2010 · 8 744 Inlägg

Om du har AUX-ingång på fronten så är det nya systemet, och det är helt annorlunda. Den enheten läser även mp3 från skivor. smile Du kan, om du vill, byta ut huvudenheten utan problem då. Men det ska även gå att plocka ut en lågnivåliknande signal har jag för mig, alternativet är ju att som annars koppla in en hög till lågnivåomvandlare, lite enklare i din då förstärkaren för dörrhögtalarna sitter bak istället för under förarstolen.

Senast redigerat av ChriZtoffer (31 januari 2010)

Saab 9-3SC {SQ-edition}
Ny bil och nytt projekt, nu börjar allvaret!
Mille123
10 mars 2015 · 1 Inlägg

Hej jag har en 9-3 sport combi med 150 sound system jag vill byta till en eftermarknadsstereo vad behöver jag veta?
Mille123

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang