kourosh skrev:
_lee_jr skrev:
kourosh skrev:
hahaha snacka om hån tråd. komigen Lee, upp med video, vill se din N/A ta en TT eller Singel Turbo

ja om du inte märker så leta för fullt efter en supra tt som är så orginal i örebroträkten
det är bra att du flyter med strömmen
sen vill jag VERKLIGEN just DIN civic type rmed orginal 200hk tar mig och MIN supra N/A på 201m utan några som helst problem som du har skrivit innan
upp till bevis nån i sommar eller i år
haha gubben jag menade inget illa, lägger bara fram lite fakta. absolut det kan vi göra,201 eller 402 spelar ingen roll för mig, som sagt min väger en hel del mindre än din, enda fördelen med din bil är bakhjulsdriften och inget annat, har redan gjort detta med några N/A supra bilar så jag har liten aning om hur det kan gå. sen beror det på hur bra förare du är

flyta med strömmen gör jag inte, säger som jag tycker bara, inte bara till dig, kolla alla mina inlägg så inser du att jag inte bryr mig om vad folk tycker och tänker. säger som det är bara och hoppas att folk också gör samma sak när de lägger kommentar på min bil och projekt tråd, ärliga åsikter är jag ute efter.
och btw din bil är helt original prestandamässigt, bänka bilen så inser du hur rätt jag har. hoppas verkligen att du ska lyckas med ditt mål, blir bara glad gubben. men när du skriver vad du ska göra så märker man att du inte har läst på riktig mycket och det räcker inte att man läser på för att sugtimma, man måste veta exakt hur allting fungerar och hur de jobbar ihop och hur man ska få de att hamna i bättre balans med varandra. och N/A trim är inte enkelt. jag lovar. du kan börja med att medurs drar man åt och moturs så skruvar man ut. upp till bevis? du har redan bevisat allt jag personligen behöver veta gubben.
lycka till med bygget nu, jag kommer att följa detta. och så är det nåt du undrar så är det bara att säga till, sen känner jag en kille med sugtrimmad supra som ska sälja sin motor. sjukt bra att börja med den motorn för din del. kan kolla pris åt dig om du vill, vill han inte ha allt för mycket kan det ju vara bra och slå till