Angående : cruising genom malmö

AnesN Bilmekaniker
16 februari 2010 · 805 Inlägg

I know smile Jag kommer till Wangan ! är uppskriven

Mitnik
16 februari 2010 ·

Jag är på om det blir en dag då det passar och man inte jobbar.

street_racing_90 Audi racing
18 februari 2010 · 634 Inlägg

undrar om någon annan kan ta ö ver för kan inte hålla koll på tråden har ingen data längre

Avinasch
19 februari 2010 · 23 Inlägg

jag är lätt på,ljug inte din data funkar

BMW 523 "RWD" (1998)
street_racing_90 Audi racing
20 februari 2010 · 634 Inlägg

min data fungerar inte men fick en annan så tänkte vi kunde ha det den 17 April om det fungerar ? ..... ska kolla lite på kartorna på eniro.se

street_racing_90 Audi racing
23 februari 2010 · 634 Inlägg

antar att det inte finns något intresse för detta så lika bra att lägga ner det ? eller

nucleardonkey
25 februari 2010 · 251 Inlägg

Ja är lätt på big_smile

Honda Civic VT "Grandmas old sleeper" (1991)
Honda Shuttle "Wagon" (1989)
supersupra87 "Just a little 4 cylinder"
25 februari 2010 · 581 Inlägg

Jag är på, men vi kanske kan ta en runda ut mot bokskogen också så slipper vi rödljusen, fina vägar där ute wink . Dock finns det en del Tjernobyl kaniner där ute som är stora som hundar med röda ögon, så bli inte rädda när ni ser dem.

Forska fram en rutt, sen fram med karta & tid så ökar nog intresset! på förra cruisingen så kom det dubbelt så många som skrev upp sig på listan. smile

Senast redigerat av supersupra87 (25 februari 2010)

"Adding power makes you faster on the straights; subtracting weight makes you faster everywhere."
oka-visely
25 februari 2010 · 47 Inlägg

Tyckte att det blev jävligt ball förra året...
så komigen vi måste ju kunna få ihop nåt i år igen... big_smile

Tagga nu på detta för fan big_smilebig_smilebig_smile
jag e på till 100%
var så kul o se allt folk som gick runt i malmö som blev helt chokade över 120 stylade bilar som körde runt big_smile

TAGGA TAGGA

Saisoku
25 februari 2010 · 191 Inlägg

ta crusingen den 9 april.. Då är det premiär för ystadträffen och startar ni då i malmö så blir de ju perfekt!
120 bilar på E65an också inga röööljus!

Eat sleep JDM
street_racing_90 Audi racing
26 februari 2010 · 634 Inlägg

okey får se om jag kan fixa en karta som leder ut mot skogen sen in mot motorvägen om det låter bra ?

P0LLE
26 februari 2010 ·

fan ska ni i skogen att göra ...

P0LLE
26 februari 2010 ·

det hade varit fet om vi typ cruisa igenom malmö och sen samkör till ystad

Senast redigerat av the-furious-one (26 februari 2010)

Biggi
26 februari 2010 · 352 Inlägg

street_racing_90 skrev:
okey får se om jag kan fixa en karta som leder ut mot skogen sen in mot motorvägen om det låter bra ?

haha ingen bokskogen för fan. det kommer ske en olycka då när alla kommer gasa på med sina bilar o köra in i bilen framför

"You can have any brew you want, as long as it's a Corona"
Ford Fiesta ST "Sveriges finaste FiestaST" (2008)
Rrefined
27 februari 2010 · 53 Inlägg

the-furious-one skrev:
det hade varit fet om vi typ cruisa igenom malmö och sen samkör till ystad

Håller med till 110%

Volvo S60R AWD "ATM STEG3" (2004)
supersupra87 "Just a little 4 cylinder"
27 februari 2010 · 581 Inlägg

Biggi skrev:

street_racing_90 skrev:
okey får se om jag kan fixa en karta som leder ut mot skogen sen in mot motorvägen om det låter bra ?

haha ingen bokskogen för fan. det kommer ske en olycka då när alla kommer gasa på med sina bilar o köra in i bilen framför

Precis som om inte det skulle ske om man har det i stan då ? Va händer när en del halkar efter pga av rödljusen och vill ta ikapp lite.. ? Sen kommer det folk på övergångsstället och så blir det rödljus igen.. bromsa ? (av egen erfarenhet av förra året)

Skogen har inga direkta hinder vilket gör att ledet håller ihop bättre, lite svårt att köra för fort då...

Man kan prova i alla fall, variera lite. Stan först, ut till bokskogen en liten runda och vidare till ystaträffen kanske smile

Va inte så j*vla negativa mot skogen, man behöver lite "frisk" luft också lol

"Adding power makes you faster on the straights; subtracting weight makes you faster everywhere."
Biggi
27 februari 2010 · 352 Inlägg

supersupra87 skrev:

Biggi skrev:

street_racing_90 skrev:
okey får se om jag kan fixa en karta som leder ut mot skogen sen in mot motorvägen om det låter bra ?

haha ingen bokskogen för fan. det kommer ske en olycka då när alla kommer gasa på med sina bilar o köra in i bilen framför

Precis som om inte det skulle ske om man har det i stan då ? Va händer när en del halkar efter pga av rödljusen och vill ta ikapp lite.. ? Sen kommer det folk på övergångsstället och så blir det rödljus igen.. bromsa ? (av egen erfarenhet av förra året)

Skogen har inga direkta hinder vilket gör att ledet håller ihop bättre, lite svårt att köra för fort då...

Man kan prova i alla fall, variera lite. Stan först, ut till bokskogen en liten runda och vidare till ystaträffen kanske smile

Va inte så j*vla negativa mot skogen, man behöver lite "frisk" luft också lol

haha man brukar ju rasta bilen då o då i bokskogen, men ser ingen mening i att ha en cruising där då våra enda åskådare kommer bli kaniner och ekorrar.

Bästa idén hittils är att ha en cruising vid 18.00 tiden den 9 april, för att sen köra ner mot Ystad tillsammans smile

"You can have any brew you want, as long as it's a Corona"
Ford Fiesta ST "Sveriges finaste FiestaST" (2008)
supersupra87 "Just a little 4 cylinder"
27 februari 2010 · 581 Inlägg

Är väl inget fel på kaniner, de offrar ju livet för att ta en närmare titt på bilarna.

Ahh, bara cruisingen blir av så är jag glad, även om det bara är i stan. smile

"Adding power makes you faster on the straights; subtracting weight makes you faster everywhere."
street_racing_90 Audi racing
27 februari 2010 · 634 Inlägg

om ni nu vill ha en cruising genom stan får ni komma med förslag på vägar ni vill köra

RobinS2
27 februari 2010 · 1 067 Inlägg

Topnotch skrev:
ta crusingen den 9 april.. Då är det premiär för ystadträffen och startar ni då i malmö så blir de ju perfekt!
120 bilar på E65an också inga röööljus!

Håller fullständigt med! big_smile Det enda vettiga jag läst hittills! Röstar för detta förslaget!

GOD GAVE US TWINTURBO AND SATAN TOOK ONE AWAY
BMW E30 S85B50 V10 "Heavyweight" (1989)
BMW 118D M (2010)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang