Norsk fantombild på en bil..

tibbe Låt aldrig bilen stå still..
17 februari 2010 · 112 Inlägg

Hehe jag vet inte va man ska tro om norskarna längre..tongue

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6613604.ab

Var inte FÖR optimistisk, ljuset i tunneln kan vara ett tåg!
Seth
17 februari 2010 · 3 354 Inlägg

undra om förbrytarna blir oroliga när de ser fatombilden tongue

Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra
Skoda Fabia 1.6 TDI "Lätt optimerad" (2014)
Janneutanb
17 februari 2010 · 7 271 Inlägg

Men sen kan man också fråga sig hur mycket information dom fick ifrån vittnet...

loudness
17 februari 2010 · 4 554 Inlägg

mjo dom kanske sa att bilen påminnde om ahlgrens bilar

Waho Allmänt Jobbig
17 februari 2010 · 1 200 Inlägg

HAhaha norskar........

If loyalties must be broken, If the lines must be crossed, do it fast, do it Furious
Rquired Allmänt envis
17 februari 2010 · 12 512 Inlägg

Tvivlar på att ens modellen i frågas designer känner igen sin skapelse efter den där teckningen...

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
Sarge
17 februari 2010 · 2 337 Inlägg

Vem som helst ser väl att det där är en Toyota Supra MkIV? Lång huv, kort skufflucka och bakljusen var ju perfekt avbildade.

Eller?

twin_cam Smålänning
17 februari 2010 · 7 877 Inlägg

Sarge skrev:
Vem som helst ser väl att det där är en Toyota Supra MkIV? Lång huv, kort skufflucka och bakljusen var ju perfekt avbildade.

Eller?

Nä, den är för kantig... Skulle tippa på Skyline R33 wink

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
Janneutanb
17 februari 2010 · 7 271 Inlägg

Alla faller ju så jävla lätt över "nyheter"...
Tänk om det är en av få ledtrådar dom har.
Dvs ett vittne utan någon som helst koll på bilar som sedan ska beskriva vad dom såg.
Det enda den personen får fram är typ att kupén var rätt liten och såg ut som en "penisbil" med runda bakljus.

Föreslår ni då att det är bättre att skita i att lämna någon skiss överhuvutaget bara för att dom har så pass lite att gå på eller ska den som ritar chansa upp något som kanske inte stämmer alls?

Enligt mig iaf så kan det ju vara något åt ett corvette-stuk på bilen.

Roundcube
17 februari 2010 · 801 Inlägg

Den bilen som jönssonligan har, har väl tre runda bakljus i en rektangel på varje sida? ( Vad det nu är för bil )

IceEyes Varningar: För många..
17 februari 2010 · 2 552 Inlägg

Brains skrev:
Alla faller ju så jävla lätt över "nyheter"...
Tänk om det är en av få ledtrådar dom har.
Dvs ett vittne utan någon som helst koll på bilar som sedan ska beskriva vad dom såg.
Det enda den personen får fram är typ att kupén var rätt liten och såg ut som en "penisbil" med runda bakljus.

Föreslår ni då att det är bättre att skita i att lämna någon skiss överhuvutaget bara för att dom har så pass lite att gå på eller ska den som ritar chansa upp något som kanske inte stämmer alls?

Enligt mig iaf så kan det ju vara något åt ett corvette-stuk på bilen.

Ärligt talat är det nog nästan bättre att skita i att lämna in någon skiss överhuvutaget när fantombilen ser ut som en Ahlgrens bil eller batmobilen tongue

De som begick brottet lär ju inte direkt darra av rädsla, utan snarare garva röven av sig åt bilden tongue

Sing loud and clear until the game is done, sing Chelsea everyone
Niklas1987 NO
17 februari 2010 · 2 182 Inlägg

Roundcube skrev:
Den bilen som jönssonligan har, har väl tre runda bakljus i en rektangel på varje sida? ( Vad det nu är för bil )

Tyvärr har inte den så lång huv wink

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo
tibbe Låt aldrig bilen stå still..
17 februari 2010 · 112 Inlägg

Roundcube skrev:
Den bilen som jönssonligan har, har väl tre runda bakljus i en rektangel på varje sida? ( Vad det nu är för bil )

dom åker i en Impala -64 smile

Var inte FÖR optimistisk, ljuset i tunneln kan vara ett tåg!
onej84
17 februari 2010 · 1 854 Inlägg

inte bara norskarna som ritar bra
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6175101.ab

Slash Saabifierad
19 februari 2010 · 2 026 Inlägg

Roundcube skrev:
Den bilen som jönssonligan har, har väl tre runda bakljus i en rektangel på varje sida? ( Vad det nu är för bil )

Enda problemet är att den bilens bak är i praktiken lika lång som bilens front wink

Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!
Emilius Avstängd
19 februari 2010 · 1 714 Inlägg

Dedär ser väl alla att det är en '65 Mustang GT coupe med Skyline R33 baklysen,
american racing-fälgar och vassare kam!

Germax
20 februari 2010 · 12 086 Inlägg

haha

Malm3n Fotograf @ Team Insane Racing
20 februari 2010 · 1 781 Inlägg

tycker mer att det ser ut som en Mazda MX6 med tredje part baklysen:P

Team Insane Racing
mate
20 februari 2010 · 45 Inlägg

tippar på en skyline HAHA:) om man tittar bakifrån, men från sidan är det ju vilken bil som helst:)

Spelis
22 februari 2010 · 1 926 Inlägg

Hahaha! Oroväckande för gärningsmannen?

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang