nu pallar jag inte leta, så ber om hjälp har kommit till när blåbären fångar killen i bilen och sen sett ledtråden "sök på gula sidorna". är det firmanamnet på bilen som man ska söka på? har provat men hittar ingen ledtråd på den adressen hur ja än gör
Du får knalla runt lite där innan du hittar på det, jag drev runt där i 20 min innan jag hittade det
Jag är där också och hittar ingenting just förutom skylten "sök på gula sidorna".
jag kom vidare efter reklamrebusen, står nu vid ledråd 12, men har kört fast, har spånat en trekvart nu på alla tänkbara sätt... kan fan inte komma på vad de menar i 12an...
ni som är ute efter guldet behöver inte fortsätta för det är folk som klarat det för länge sen, men ni som tror att ni fort har chans till topp 100 kan ju sms guldstrid för det är det sista ordet
och fick just reda på att vinnaren inte får några pengar alls. eniro väljer att skänka pengarna till välgörenhet, vinnaren får enbart i uppdrag att välja vilket välgörande ändamål pengarna ska gå till..........så nu kommer ju jag sluta lägga tid på detta iaf