Inför: Gatebil @ Mantorp Park 2-4 juli!

Chaarlie Scandalicious
21 juni 2010 · 29 Inlägg

Aftertracken detta året kommer bli betydligt bättre än förra årets . Speciellt scenshowerna ! Detta året kommer grymt bra & roliga brudar att jobba där ! Syns på aftertracken wink

S60Johan
21 juni 2010 · 73 Inlägg

Lillasyster spelar på Gatebil – Det tyngsta bandet din flickvän älskar att hata!

På lördagen gästar det legendariska svenska hardcore bandet LOK Gatebil på Mantorp Park. Efter ett antal guld- och platina utmärkelser, Grammisar och utsålda turnéer bestämmer de sig för att göra lidandet kort, och plötsligt lägger ner ban...det. Och ett vakum uppstod!Sångaren Martin Westerstrand och basisten Daniel Cordero tar, efter en tids behövlig vila, åter på sig oket att vilja vara det tyngsta bandet din flickvän älskar att hata.
Lillasyster, Sveriges kortaste och tjockaste band, fyller nu detta vakuum till bredden. Med Ian‐Paolo Lira bakom trummorna och Max Flövik på gitarr debuterade Lillasyster med försäljningssuccén ”Hjärndöd Musik För En Hjärndöd Generation” sent 2007.Singeln ”Umbrella” tar bandet till oanade höjder. Massiv rotation på radio, över 1.000.000 visningar på YouTube, och medverkan i flertalet Svenska TV‐produktioner.
Uppföljaren ”Det Här Är Inte Musik, Det Här Är Kärlek” och en Norsk specialutgåva, "Hjärndöd Kärlek" är låtar som gör att bandet är som klipp och skuret för Gatebil. Mantorp Park hälsar alla välkomna till en spelning som garanterat innebär fullt ös!

http://www.gatebilsverige.se/artiklar/28-1277152794.jpg

Volvo S60T5 "Xtremt.se Edition" (2001)
Bjork OEM <3
22 juni 2010 · 6 957 Inlägg

Har en liten fundering..om man vill ställa ut på lördagen, får man då betala för att ställa ut + inträde?
Det blir ju fan 500kr isf.. yikes

OEM <3
Grosshandlaren
22 juni 2010 · 327 Inlägg

Jag tar med mig en kartong med Vuvuzelor, jävlar vad det ska blåsas.

Aerodynamik ...
22 juni 2010 · 7 120 Inlägg

Bjork skrev:
Har en liten fundering..om man vill ställa ut på lördagen, får man då betala för att ställa ut + inträde?
Det blir ju fan 500kr isf.. yikes

Menar så, 250kr räcker imo tongue

Zak Proud Member of Kööken Racing!
22 juni 2010 · 1 056 Inlägg

Chaarlie skrev:
Aftertracken detta året kommer bli betydligt bättre än förra årets . Speciellt scenshowerna ! Detta året kommer grymt bra & roliga brudar att jobba där ! Syns på aftertracken wink

Innebär detta att fruntimmrena inte kommer stå och hålla för pattarna på scenen när dom ska göra sin sk. "show"?

Norges är bra mkt bättre. Där visar dom i stort sett allt cool
Stå här i sverige på gatebil och glo är lite som att köpa en Öl i baren, men du får bara flaskan och inget innehåll.

Behöver du nått specialtillverkat? Ask me!
Proud member of kööken Racing
Bmw E30 Supercharged "Hellsifür - Mean but clean!" http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=116196
Projekt jag är delaktig i: Bmw M3 E30 http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=167936
BMW E30 kompressor "Hellsifur - Clean but mean" (1985)
BMW Z3 Coupé "Lillebror" (1999)
bark_turbo Power by S13
22 juni 2010 · 271 Inlägg

När får man komma in på Fredagen???

DanneJ
22 juni 2010 · 642 Inlägg

Synd att lådan inte vill leka längre på Supran men man får ta och åka ner och kika på alla andra vrålåk istället.

Toyota Supra MkIV TT "HKS TwinTurbo" (1993)
Chaarlie Scandalicious
22 juni 2010 · 29 Inlägg

zakademus skrev:

Chaarlie skrev:
Aftertracken detta året kommer bli betydligt bättre än förra årets . Speciellt scenshowerna ! Detta året kommer grymt bra & roliga brudar att jobba där ! Syns på aftertracken wink

Innebär detta att fruntimmrena inte kommer stå och hålla för pattarna på scenen när dom ska göra sin sk. "show"?

Norges är bra mkt bättre. Där visar dom i stort sett allt cool
Stå här i sverige på gatebil och glo är lite som att köpa en Öl i baren, men du får bara flaskan och inget innehåll.

Nej, förra året var total fail ! Nya brudar som aldrig hade gjort det tidigare osv .
Detta året kommer mer "kända" tjejer vara där, många har slitz-expo & mycket annat på listan !
Vilket kommer att resultera i bättre framträdande smile

Zak Proud Member of Kööken Racing!
22 juni 2010 · 1 056 Inlägg

Chaarlie skrev:

zakademus skrev:

Chaarlie skrev:
Aftertracken detta året kommer bli betydligt bättre än förra årets . Speciellt scenshowerna ! Detta året kommer grymt bra & roliga brudar att jobba där ! Syns på aftertracken wink

Innebär detta att fruntimmrena inte kommer stå och hålla för pattarna på scenen när dom ska göra sin sk. "show"?

Norges är bra mkt bättre. Där visar dom i stort sett allt cool
Stå här i sverige på gatebil och glo är lite som att köpa en Öl i baren, men du får bara flaskan och inget innehåll.

Nej, förra året var total fail ! Nya brudar som aldrig hade gjort det tidigare osv .
Detta året kommer mer "kända" tjejer vara där, många har slitz-expo & mycket annat på listan !
Vilket kommer att resultera i bättre framträdande smile

Innebär det alltså pattar eller hur ska jag tolka det? big_smile

Behöver du nått specialtillverkat? Ask me!
Proud member of kööken Racing
Bmw E30 Supercharged "Hellsifür - Mean but clean!" http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=116196
Projekt jag är delaktig i: Bmw M3 E30 http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=167936
BMW E30 kompressor "Hellsifur - Clean but mean" (1985)
BMW Z3 Coupé "Lillebror" (1999)
FLindgren
22 juni 2010 · 5 089 Inlägg

Kommer det att köras med bilar på detta event också, eller är det bara köpetuttar som finns där? :S
Dyrt å betala så mycket för att dreggla över några tuttar isåfall tongue

\Lindgren
Volvo Xc70 "3.2L" (2008)
Volvo S70 "Autotech Motorsport" (1999)
Toyota Cressida Rx30 "Westcoast Motorsport" (1979)
Chaarlie Scandalicious
23 juni 2010 · 29 Inlägg

FLindgren skrev:
Kommer det att köras med bilar på detta event också, eller är det bara köpetuttar som finns där? :S
Dyrt å betala så mycket för att dreggla över några tuttar isåfall tongue

Haha, jag hoppas du skojar ?
Bilarna hittar du ju på mäss/körområdet & tjejerna på aftertracken som håller till som vanligt på campingområdet ..

Backlundaren
23 juni 2010 · 314 Inlägg

Chaarlie skrev:

FLindgren skrev:
Kommer det att köras med bilar på detta event också, eller är det bara köpetuttar som finns där? :S
Dyrt å betala så mycket för att dreggla över några tuttar isåfall tongue

Haha, jag hoppas du skojar ?
Bilarna hittar du ju på mäss/körområdet & tjejerna på aftertracken som håller till som vanligt på campingområdet ..

Jag tror mer att han var Ironisk med tanke på zakademus inlägg låter det som att man bara åker dit för att se tuttar och inte bilar alls tongue

Vinne
23 juni 2010 · 404 Inlägg

Jag kommer detta året! Första gången, Och det ska köras och drickas! (dock inte samtidigt) smile

Four wheels move your body, Two wheels move your soul.
ExtremeBoost
23 juni 2010 · 312 Inlägg

Ingen som har ett schema på när de olika körningarna är?

Volvo 940 Turbo Plus "940 Turbo SFRO" (1993)
Zak Proud Member of Kööken Racing!
23 juni 2010 · 1 056 Inlägg

Backlundaren skrev:

Chaarlie skrev:

FLindgren skrev:
Kommer det att köras med bilar på detta event också, eller är det bara köpetuttar som finns där? :S
Dyrt å betala så mycket för att dreggla över några tuttar isåfall tongue

Haha, jag hoppas du skojar ?
Bilarna hittar du ju på mäss/körområdet & tjejerna på aftertracken som håller till som vanligt på campingområdet ..

Jag tror mer att han var Ironisk med tanke på zakademus inlägg låter det som att man bara åker dit för att se tuttar och inte bilar alls tongue

Det är ju en hel del som gör det, men förra året blev det ingen valuta för deras pengar =]

Jag själv åker dit för det trevliga folket, piska bmwn på banan och dricka öl och härja efteråt big_smile

Behöver du nått specialtillverkat? Ask me!
Proud member of kööken Racing
Bmw E30 Supercharged "Hellsifür - Mean but clean!" http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=116196
Projekt jag är delaktig i: Bmw M3 E30 http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=167936
BMW E30 kompressor "Hellsifur - Clean but mean" (1985)
BMW Z3 Coupé "Lillebror" (1999)
dannnej
23 juni 2010 · 761 Inlägg

Chaarlie skrev:

FLindgren skrev:
Kommer det att köras med bilar på detta event också, eller är det bara köpetuttar som finns där? :S
Dyrt å betala så mycket för att dreggla över några tuttar isåfall tongue

Haha, jag hoppas du skojar ?
Bilarna hittar du ju på mäss/körområdet & tjejerna på aftertracken som håller till som vanligt på campingområdet ..

Jag tyckte dom flesta höll till i depån, vip models hade sin "pool" precis vid sidan av våran buss.
Men det kanske bara var som jag uppfattade det så, då jag inte var på campingen särskilt mycket.

För mig är det ett bilevenemang, så hur folket där ser ut gör varken till eller från. smile

Mercedes 280 SE 3,0 Turbodiesel "W108 Bruksbilen" (1972)
Volvo 745 Turbo "DannejDrift.se" (1990)
Jill Bilvårdstekniker & Fotograf
23 juni 2010 · 4 418 Inlägg

Vi kommer att vara där fredag & lördag o fota! big_smile

Backlundaren
23 juni 2010 · 314 Inlägg

zakademus skrev:

Backlundaren skrev:

Chaarlie skrev:

Haha, jag hoppas du skojar ?
Bilarna hittar du ju på mäss/körområdet & tjejerna på aftertracken som håller till som vanligt på campingområdet ..

Jag tror mer att han var Ironisk med tanke på zakademus inlägg låter det som att man bara åker dit för att se tuttar och inte bilar alls tongue

Det är ju en hel del som gör det, men förra året blev det ingen valuta för deras pengar =]

Jag själv åker dit för det trevliga folket, piska bmwn på banan och dricka öl och härja efteråt big_smile

Låter bra det! det kommer att bli en grym helg! big_smile

Tha_MaaazA
23 juni 2010 · 4 Inlägg

Jag ska dit med min nya ride, dock blire ingen drifting detta år, men ska försöka lägga lite rök iaf!

Förra året var helt kanon! Hoppas vädret blir bra, kanske lite svalare än förra året då jag åkte med 54¤ insugstemp och 117¤ vatten som mest!

Men detta år blir nog kanon också!!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang