Locknevi-drifting!

Namnieks
2 juni 2006 · 2 Inlägg

Errol skrev:
haha ni kan juh inte köra....  vet vika ni e. 

vettig bil iaf, 140in! fast  ingen direkt  stjärna bakom ratten...
pinigt slå runt utanför gymnasiet  JÖRN smile


.sen när ni utan kontroll
studsar fram mellan snövallarna på vägar  ere bara tur ni inte möter nån.  haha
härligt se  hem-miljö iaf ! underhållandee

1. Sladdar du bättre än Jörn? isf får du gärna va med i nästa film!
2. Utan kontroll på skogsvägarna, möte? Kan säga att de är rätt bra koll på när vi kör, om de snurras och sånt kan bero på de blanslitna sommardäcken som satt bak på flera av bilarna, och vägarna är helt avstängda för annan trafik när vi kör. Så skulle säga - ganska så säkert!

blackimpreza
2 juni 2006 · 22 Inlägg

musiken och körningen var vass:D

Jag har aldrig sett ett ufo, men en skalbagge flög in i min sallad häromdagen
vaughn
2 juni 2006 · 674 Inlägg

äkta fjortis film! haha men riktigt skön...

Sponsorer: Custom & Paint, DLS, Ljudfabriken, Eklunds Bilvård, Bildelsnetto, LPT Reklam, Hallsberg gummiverkstad & Byrstatech.
Mazda RX-7 "DLS" (1993)
Volvoz84 "Ijenkligen"
2 juni 2006 · 786 Inlägg

såg lite fjolligt ut när den lille pågen i början tände ciggen..
men annars såg det jävligt skoj ut!

There is no theory of evolution, just a list of creatures Chuck Norris allows to live.
Errol
2 juni 2006 · 320 Inlägg

vill inte va med i er film, men vi kan juh se nästa vinter... vem som har lite kontroll

Rally_ Goa Gubbar från Göteborg!
2 juni 2006 · 161 Inlägg

haha skön slö tittar film^^

dock kunde redigeringen vara snäppet vassare till nästa gång.. introt va däremot riktigt grymt!

va fick ni för betyg på projetkarbetet?

Volvo 240 "VOC" (1983)
Volvo 240 "VOC" (1990)
Chrillee House/Trance diggare
4 juni 2006 · 287 Inlägg

Haha asskön film ju!

Hoppas det kommer en till tongue

xtimmyx Miata-förare
4 juni 2006 · 130 Inlägg

Chrillee skrev:
Haha asskön film ju!

Hoppas det kommer en till tongue

Det kommer förhoppningsvis komma massa mer, vi jagar kamera nu. Men när vi fått tag i en vettig så ska vi förhoppningsvis göra massa liknande småfilmer smile.

Golfz
7 juli 2006 · 88 Inlägg

påminner om moppefilmerna man gjorde när man körde moppen.
Fast detta ägde mycket mer smile

"Remember, No Stairway"
Kolla in projekttråden på:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=80718
Aceda
7 juli 2006 · 50 Inlägg

Golfz skrev:
påminner om moppefilmerna man gjorde när man körde moppen.
Fast detta ägde mycket mer smile

Kan upplysa dig om att detta var uppföljaren till en moppefilm wink

dr_weber Senator
8 juli 2006 · 323 Inlägg

Errol skrev:
vill inte va med i er film, men vi kan juh se nästa vinter... vem som har lite kontroll

va det inte du som körde i muren vid ner mot prästgårds gatan? och förstörde fronten nere vid skatteverket?? där snackar vi kontroll!! HAAAAAAAA

Senast redigerat av dr_weber (10 juli 2006)

Finns bara 2 bilar!! Nya och gamla oplar;)
AlvereZ
11 juli 2006 · 787 Inlägg

OMG rofl, alltså,. det var lite som att kolla på junior hockey tongue
Hjälp era föräldrar i ladgården istället smile
Men den var rolig iaf, skrattmusklerna fick sig en omgång,....

Var ni ens i locknevi, såg mest ut som skog och en större stad!!

xtimmyx Miata-förare
11 juli 2006 · 130 Inlägg

Det mesta är filmat i skogarna runt Locknevi och i Vimmerby (staden). Och själva tanken med filmen är att den ska vara rolig så tro inget annat, poängen var att de medverkande skulle tänja/gå över sina gränser. Blir eventuellt en ny film nu snart i sommar så fort vi fått tag på en kamera.

AlvereZ
11 juli 2006 · 787 Inlägg

xtimmyx skrev:
Det mesta är filmat i skogarna runt Locknevi och i Vimmerby (staden). Och själva tanken med filmen är att den ska vara rolig så tro inget annat, poängen var att de medverkande skulle tänja/gå över sina gränser. Blir eventuellt en ny film nu snart i sommar så fort vi fått tag på en kamera.

Gutt ju, då kan ju jag va med med min 740, så det blir lite sladda av tongue haha...

ludde__mannen draminbil.nu
11 juli 2006 · 1 382 Inlägg

Måste ställa samma fråga som någon annan här: Vad var vitsen med det projektarbetet? Jag menar om ni var 3 pers(Vet inte hur många ni var men drar till med något för grejen) så blir det ju 300poäng= 300timmar som ni ska lägga ner på detta!?
Antar isåfall att detta inte var det enda resultatet!?

xtimmyx Miata-förare
11 juli 2006 · 130 Inlägg

Jag var ju inte med på det som projekt så jag vet inte riktigt vad syftet var faktiskt, men jag vet att det är ett jävla jobb nerlagt på att få bilarna i körbart skick och jag kan garantera att det är väl över 100h nerlagt på det här. Men som sagt är det inget seriöst alls och de valde det som projektarbete bara för att de inte orkade med något seriöst, filmen skulle blivit av hur eller hur.

ludde__mannen draminbil.nu
12 juli 2006 · 1 382 Inlägg

Det är alltså inte själva filmen som är resultaatet!? Var det jag var lite orolig för! För deras betyg mest tongue

xtimmyx Miata-förare
13 juli 2006 · 130 Inlägg

FIlmen var ju det som redovisades, men kan ju avslöja att dom som ligger bakom filmen inte bryr sig om betyget särskilt mycket om betyget tongue.

AlvereZ
14 juli 2006 · 787 Inlägg

Tuffa killar det där,... tongue
Du kör den gröna starleten eller?

xtimmyx Miata-förare
14 juli 2006 · 130 Inlägg

AlvereZ skrev:
Tuffa killar det där,... tongue
Du kör den gröna starleten eller?

Den gröna Starleten? Är den med i den här filmen? Det kom jag inte ens ihåg, men om den är det så kör jag den. Kör även den vita 4WD Corolla-kombin även om det knappst är nått jag är stolt över såhär i efterhand wink.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang