Tja vad kan man få för min Bmw 328i E36 1996 Ni hittar den på min sida. Undrar vad man kan få då jag funderar starkt på att köpa en Bmw M3. Någon som har pris ide på min 328i???
Tja vad kan man få för min Bmw 328i E36 1996 Ni hittar den på min sida. Undrar vad man kan få då jag funderar starkt på att köpa en Bmw M3. Någon som har pris ide på min 328i???
med det skicket den ser ut och vara i ( med tanke på att bilder kan ljuga ) bör de ligga nånstans mellan 30 -45 med fälgar osv helt beroende på köpare tror dom kommer sjunka ganska ordentligt åren/året framöver då e46an ligger ganska lågt i pris nu med
med det skicket den ser ut och vara i ( med tanke på att bilder kan ljuga ) bör de ligga nånstans mellan 30 -45 med fälgar osv helt beroende på köpare tror dom kommer sjunka ganska ordentligt åren/året framöver då e46an ligger ganska lågt i pris nu med
Den är i det skick som på bilderna. Bilderna är tagna innan vintern. Och nu står bilen i garage...
S40N T5 2005 12500 mil, steg 2 multifuel från Autotech. Sänkt med H&R fjädrar Nylackerad front, bak, baklucka, backspeglar. Nya hjullager fram, nya bromsskivor och belägg denna månad. Bra skick i lacken men lite småskavanker på dörrsidor inne. Ljud för ca 25 000.
Mer info på min sida men vad kan den vara värd?
130k låter som ett rimligt pris
Så pass ändå? Ska bara bygga klart mittkonsolen o byta ut förarstolen så är den i gott skick igen=) Så får man se om man lägger ut den i vår för runt 120-130k
S40N T5 2005 12500 mil, steg 2 multifuel från Autotech. Sänkt med H&R fjädrar Nylackerad front, bak, baklucka, backspeglar. Nya hjullager fram, nya bromsskivor och belägg denna månad. Bra skick i lacken men lite småskavanker på dörrsidor inne. Ljud för ca 25 000.
Mer info på min sida men vad kan den vara värd?
130k låter som ett rimligt pris
Så pass ändå? Ska bara bygga klart mittkonsolen o byta ut förarstolen så är den i gott skick igen=) Så får man se om man lägger ut den i vår för runt 120-130k
DEt tycker ja om man jämför med de andra med liknande miltal, vet nt vilken utrustning din har nu men
har en 328iM '97 med fungerande AC, sportchassi/stolar (m-paket) nybesiktad med blankt papper, bortsett från trasig glödlampa på vägen in... köptes för 50k nu rullat snart 22k mil, bytt lite el-detaljer till ABS och vindrute torkare etc. kan man knipa 40?
har en 328iM '97 med fungerande AC, sportchassi/stolar (m-paket) nybesiktad med blankt papper, bortsett från trasig glödlampa på vägen in... köptes för 50k nu rullat snart 22k mil, bytt lite el-detaljer till ABS och vindrute torkare etc. kan man knipa 40?
allt beror ju på köpare men du har ju mpaket med de väger ju in en del så de tror jag nog=)
bilen är bara ett lackat chassi men allt utom framruta finns. nu ska vi se om jag minns... motorn är en big block 440 och växel lådan är en 727a. bak axeln är en 3 kvartum.. hoppas jag skrivt förstråligt. jag har fått priset 50 000kr?
jag fick nämligen bilen när jag föddes av min pappa men han har inte tiden att göra klart den och mitt intresse för amrikanare är inte stort.. så därför är jag inne på att sälja den. min syster har en lika dan:) hon heter plymouth_ på garaget.org om ni vill kika.
tacksam för svar! mvh Eve
50 papp låter som ett hyfsat pris, du skulle nog få mer om du la ut den på budgivning men då är chansen stor att du får mindre än 50 för den.
Eller sälj till syrran
Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo