Bad Company 2! Några lirare?

Frostfjord Ljudbyggare
5 mars 2010 · 170 Inlägg

Okej någon mer än jag som köpt detta här? Tydligen något fel på serverarna så inte alla kunde lira multiplayer (jag var en av dessa...) Hoppas det är åtgärdat snart. Men mer än jag som lirar/ska lira detta?

Opel Omega (B) "Oscar" (2002)
Mitsubishi Galant "Junior" (2001)
MilleN
5 mars 2010 · 9 108 Inlägg

Verkar sinnessjukt jäkla grymt faktiskt, tror tyvärr min dator är lite för dålig för att kunna njuta av det fullt ut så det är nog inget jag kommer köpa... Får hålla mig till Battlefield Heroes dom gånger jag vill lira någonting wink

Bad Company 2 Gameplay:

loudness
5 mars 2010 · 4 554 Inlägg

blev yr i huvet av klippet, nog inget för mej big_smile

LordLife
5 mars 2010 · 998 Inlägg

Ser kul och snyggt ut men synd att man inte har råd med det. Får väl nöja mig med MW2 så länge tills man får jobb.

it looks like the one that once did the wanting suddenly wants to be wanted by a different wanting that has a want of wanting that has never been wanted for the sake of wanteness.
Vett74
5 mars 2010 · 437 Inlägg

kör på ps3`an dock är jag inte helt vän med kontrollen än,men skoj är det iallafall smile

BMW 525 (1993)
Chevrolet Corvette "Stingray" (1974)
Woojen
5 mars 2010 · 1 101 Inlägg

MilleN skrev:
Verkar sinnessjukt jäkla grymt faktiskt, tror tyvärr min dator är lite för dålig för att kunna njuta av det fullt ut så det är nog inget jag kommer köpa... Får hålla mig till Battlefield Heroes dom gånger jag vill lira någonting wink

Bad Company 2 Gameplay:

battlefield heroes är ju kungligt! Det slår Bad company 2 alla dagar!

Det omöjliga tar bara lite längre tid att utföra...
www.nogs.se
200a Projektet
Subaru Impreza "ost" (2000)
Honda Civic EG "Turbo Civic" (1992)
Nissan Skyline r33 GT-R "Skajjan" (1995)
Fimp3n Random
6 mars 2010 · 480 Inlägg

Lirat ut hela singel player på normal smile Var ganska nice.

Mortalis VW-nörd?
6 mars 2010 · 4 332 Inlägg

Kör de på 360n. Äger MW2 även om de är helt olika spel...men mw2 e mer för barnrumpor som inte har nån taktiskt sinne känns de som tongue o spränga ner hela hus är ju nåt man saknat!

VLN denkz
6 mars 2010 · 323 Inlägg

Köpte mig ett ex. Har inte hunnit lira alltför mycket ännu. Som gammal BF 2 lirare så gillar jag det skarpt!
Dock jävligt prestandakrävande. Så har man en bra dator är grafiken oslagbar.

Heter Denkz i spelet om någon vill lira! (PC)

Senast redigerat av VLN (6 mars 2010)

Volvo V90 T5 R-design "Polestar" (2017)
Challe666 Rockabilly
6 mars 2010 · 99 Inlägg

Lirar på Ps3 och det är heelt okej man slipper alla småknoddar (tror jag iaf) som lirar mw2 , de jag gillar mest e att man inte kan ha några perks som på mw2 som gör en bättre osv utan här e det bara en själv som lirar, banorna är mkt mkt bättre än vad mw2 erbjuder (enligt mig) och det skall tydligen komma fler som man kan ladda ner via spelets egna "store". Vad mer man kan köpa där vet jag inte då dom har problem med de på Ps3an iaf. Men spelet är helt klart värt att köpa

M.v.h // Challe
Volvo v70 (2008)
Mr_ChriL Polestar
6 mars 2010 · 155 Inlägg

BurninDices skrev:
Lirar på Ps3 och det är heelt okej man slipper alla småknoddar (tror jag iaf) som lirar mw2 , de jag gillar mest e att man inte kan ha några perks som på mw2 som gör en bättre osv utan här e det bara en själv som lirar, banorna är mkt mkt bättre än vad mw2 erbjuder (enligt mig) och det skall tydligen komma fler som man kan ladda ner via spelets egna "store". Vad mer man kan köpa där vet jag inte då dom har problem med de på Ps3an iaf. Men spelet är helt klart värt att köpa

Jag laddade ner den där vip-koden på Storen i BC2 och är det inte meningen att man ska få två nya banor då?

Volvo S60 R-design "Black edition" (2014)
Challe666 Rockabilly
6 mars 2010 · 99 Inlägg

jo jag skrev in den jag med men ja tror inte att jag fått något , kan bero på att dom har problem me deras "store" så kommer man inte åt dom lr något , lr så har man fått dom men ja vettefan tongue spelade inge online innan ja skrev in koden tyvär tongue


Edit: Läste lite på denna hemsida  http://blogs.battlefield.ea.com/battlef … ack.aspx##  och då har jag fått dom banor som man skulle smile så du har förmodligen också det

Senast redigerat av BurninDices (6 mars 2010)

M.v.h // Challe
Volvo v70 (2008)
Mortalis VW-nörd?
7 mars 2010 · 4 332 Inlägg

Verkar som dom har lite problem än med spelet och statsen också...spelade igår, sen försvann alla stats, sen kom lite tillbaka...man bara jaha...tongue
Va lite surt när man låst upp lite skräp oso försvann allt

Challe666 Rockabilly
7 mars 2010 · 99 Inlägg

Mortalis skrev:
Verkar som dom har lite problem än med spelet och statsen också...spelade igår, sen försvann alla stats, sen kom lite tillbaka...man bara jaha...tongue
Va lite surt när man låst upp lite skräp oso försvann allt

ja de verkar ju lite skumt, verkar som alla olika spelkonsoller å data har olika problem tongue Pc hade ju problem me å spela online (vet ej om de fortfarande är så) ps3 har problem med ingame store, å xbox problem med statsen tongue

M.v.h // Challe
Volvo v70 (2008)
falloutboy
7 mars 2010 · 1 723 Inlägg

Jag vill oxå köra stridsvagn genom hus! Så det blir mest troligt ett köp till PS3 imorgon. Men först så ska jag testa om jag kan få igång multiplayer-demot idag då.

Challe666 Rockabilly
7 mars 2010 · 99 Inlägg

falloutboy skrev:
Jag vill oxå köra stridsvagn genom hus! Så det blir mest troligt ett köp till PS3 imorgon. Men först så ska jag testa om jag kan få igång multiplayer-demot idag då.

Demot ska tydligen ligga nere då de bara var som en test version så man ska köpa spelet, men det är klart värt pengarna

M.v.h // Challe
Volvo v70 (2008)
falloutboy
7 mars 2010 · 1 723 Inlägg

Ah ok, jag hade ju gärna velat testa innan jag köper. Men en kompis var så lyrisk över det så jag får väl köpa det då. smile

tefuse
8 mars 2010 · 127 Inlägg

Älskar det verkligen och känns som man samarbetar mycke mycket bättre än på mw2.
Är det någon som vet om det går att muta folk som det går i COD?

Tobbe_n
8 mars 2010 · 252 Inlägg

spelade ut spelet  på två dagar på normal mode i ps3 men det var ganska kul trots allt  tongue så nuh ska jag sätta mig o köra online spel ett par timmar o  se hur bra man klarar sig mot andra tongue

tyckte det var lite för lite banor i det vanliga icke online skulle gärna kunna vara lite mer motstånd o så..

Gti-r
falloutboy
8 mars 2010 · 1 723 Inlägg

Nu har jag köpt det och testat lite, är inte besviken! Underbar grafik och kontroll. Jag är ju såld på BF 1943 så det här ska bli kul.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang