Top Gear Tråden

Bjork OEM <3
26 juli 2010 · 6 957 Inlägg

Tagg3N skrev:
Tycker ärligt talat att senaste avsnittet var ett av dom bättre dom gjort. Tycker det va jävligt bra att dom lade med inslaget om Ayrton Senna!

Tar tillbaka det jag skrev, detta avsnittet var bland det bättre dom gjort! smile

Det var ju en challenge i början, som dessutom var i Sverige big_smile Sen var ju kändisförarna rätt bra, sen
kunde dom ju ratta bilen bra också tongue

Senast redigerat av Bjork (26 juli 2010)

OEM <3
Magnuss0n
27 juli 2010 · 51 Inlägg

Riktigt kul att dom var i vårat kalla/snöiga land! smile

perry89
27 juli 2010 · 36 Inlägg

Senaste avsnittet va grymt "Capten slow" i 400++ säger ju allt big_smile

Långt ifrån fotograf
steifan DR!FTT3KN!K3R
27 juli 2010 · 10 427 Inlägg

perry89 skrev:
Senaste avsnittet va grymt "Capten slow" i 400++ säger ju allt big_smile

Hehe, jo det var fan tufft att han låg och kryssade i 417,5km/h eller vad det var.
Men att testföraren sen snittade 431km/h är ju en annan sak.. tongue

AudiZack Living the good Life!
27 juli 2010 · 585 Inlägg

Måste se den delen när jag kommer hem idag smile

When the flag drops, the Bullshit stops.
Mack Forum- och sitemoderator
27 juli 2010 · 26 155 Inlägg

steifan skrev:
Kan meddela att senaste avsnittet var grymt bra smile

Sätts 3 nya rekord på deras bana (*host*CameronDiaz&TomCruise*host*), James May åker i 400km/h+ osv osv. Bra inslag om Ayrton Senna! Inte lika mycket trams som vanligt smile

Lite kul att tänka tillbaka på hur de började den "nya" modellen av serien. Halvt om halvt okända människor som besökare, och i början var det ju även lite som trafikmagasinet-känsla över det hela. Lite stelt, och mycket om äldre bilar.
Nu är det riktiga kändisar på besök, och en blandning på det hela. Och riktigt sköna reportage som ett stort plus smile

Sitter och kikar på det senaste avsnittet just nu för övrigt. Verkar grymt än så länge..fränt att de fick dit Tom Cruise och Cameron Diaz. Diaz har ju länge varit "dreggelämne" för Jeremy, så han var säkert väldigt nöjd tongue

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Sitemoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Volvo 244 GLT "Good ol Bastard" (1983)
Mazda 323 1.4 "Emanuel" (1979)
Volvo V60 D4 AWD "Rymdskeppet" (2014)
AudiZack Living the good Life!
28 juli 2010 · 585 Inlägg

AirOne skrev:

steifan skrev:
Kan meddela att senaste avsnittet var grymt bra smile

Sätts 3 nya rekord på deras bana (*host*CameronDiaz&TomCruise*host*), James May åker i 400km/h+ osv osv. Bra inslag om Ayrton Senna! Inte lika mycket trams som vanligt smile

Lite kul att tänka tillbaka på hur de började den "nya" modellen av serien. Halvt om halvt okända människor som besökare, och i början var det ju även lite som trafikmagasinet-känsla över det hela. Lite stelt, och mycket om äldre bilar.
Nu är det riktiga kändisar på besök, och en blandning på det hela. Och riktigt sköna reportage som ett stort plus smile

Sitter och kikar på det senaste avsnittet just nu för övrigt. Verkar grymt än så länge..fränt att de fick dit Tom Cruise och Cameron Diaz. Diaz har ju länge varit "dreggelämne" för Jeremy, så han var säkert väldigt nöjd tongue

Var det inte Angelina Jolie som han ville ha hela tiden till programmet smile vilken bra del den senaste va.

When the flag drops, the Bullshit stops.
Mack Forum- och sitemoderator
28 juli 2010 · 26 155 Inlägg

AudiZack skrev:

AirOne skrev:

steifan skrev:
Kan meddela att senaste avsnittet var grymt bra smile

Sätts 3 nya rekord på deras bana (*host*CameronDiaz&TomCruise*host*), James May åker i 400km/h+ osv osv. Bra inslag om Ayrton Senna! Inte lika mycket trams som vanligt smile

Lite kul att tänka tillbaka på hur de började den "nya" modellen av serien. Halvt om halvt okända människor som besökare, och i början var det ju även lite som trafikmagasinet-känsla över det hela. Lite stelt, och mycket om äldre bilar.
Nu är det riktiga kändisar på besök, och en blandning på det hela. Och riktigt sköna reportage som ett stort plus smile

Sitter och kikar på det senaste avsnittet just nu för övrigt. Verkar grymt än så länge..fränt att de fick dit Tom Cruise och Cameron Diaz. Diaz har ju länge varit "dreggelämne" för Jeremy, så han var säkert väldigt nöjd tongue

Var det inte Angelina Jolie som han ville ha hela tiden till programmet smile vilken bra del den senaste va.

Om jag inte missminner mig så har Cameron Diaz varit uppe i Jeremys tankar också tongue
Men ska inte svära på det.

Senaste avsnittet var riktigt bra smile

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Sitemoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Volvo 244 GLT "Good ol Bastard" (1983)
Volvo V60 D4 AWD "Rymdskeppet" (2014)
Mazda 323 1.4 "Emanuel" (1979)
karlitoo
28 juli 2010 · 263 Inlägg

Vart ser ni avsnitten? Hört att det går på BBC Knowledge på torsdagar Kl 18.00, stämmer det?

Volvo 854 R - T-RÖD - STEG 3 AUTOTECH -
Mack Forum- och sitemoderator
28 juli 2010 · 26 155 Inlägg

karlitoo skrev:
Vart ser ni avsnitten? Hört att det går på BBC Knowledge på torsdagar Kl 18.00, stämmer det?

Finns lite olika vägar för att se avsnitten.
Jag kör den mindre lagliga vägen jag.. *visslar*

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Sitemoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Volvo V60 D4 AWD "Rymdskeppet" (2014)
Volvo 244 GLT "Good ol Bastard" (1983)
Mazda 323 1.4 "Emanuel" (1979)
robinwatz
28 juli 2010 · 129 Inlägg

AirOne skrev:

karlitoo skrev:
Vart ser ni avsnitten? Hört att det går på BBC Knowledge på torsdagar Kl 18.00, stämmer det?

Finns lite olika vägar för att se avsnitten.
Jag kör den mindre lagliga vägen jag.. *visslar*

Samma här, brorsan laddat ner första 5avsnitten på piraterna... (Y)

bas315
28 juli 2010 · 101 Inlägg

Alla avsnitten finns på http://www.streetfire.net/videos/search.aspx?c=100051
De läggs in varje måndag smile

Fyfan vad jag garvade när tom cruise tog den sista kurvan på deras bana haha :p

TeedasT 100% ninja
28 juli 2010 · 342 Inlägg

avsnitten släpps direkt efter sändning varje söndagkväll, på torrentleech, för er som har blivit välsignade med detta himmelrike. Det är dock högst olagligt att piratkopiera, vilket jag självfallet inte rekomenderar wink

Fear Nothing Risk Everything. I know violence isn't the right answer, i got it wrong on purpose.
Rushman Evolution Garage
28 juli 2010 · 1 299 Inlägg

cameron diaz har väl varit där en gång tidigare va?
sen så går ju nya 1200hp veyron i 268mph typ 430km/h nånting? sjukt snabb!

Sky´s the limit...
Pierre_r Lastbilsmekaniker
31 juli 2010 · 729 Inlägg

Jag hoppas att casttv ALDRIG mer använder wisevid som källa för nått top gear avsnitt. Det har tagit 45 minuter för att visa knappt 15 minuter av avsnittet bara för att skiten stannar och ska ladda vad 4:de sekund...

karlitoo
1 augusti 2010 · 263 Inlägg

Har nu fixat så ja kan se alla avsnitt, har app på min iPhone där ja kan se avsnitten, och har googlat någon sida som va jättebra, kommer inte på vad sidan hette just nu. Idag? släpps senaste delen, del 6?  Säsong 15 är förövrigt bland dom bättre säsongerna, hitills iaf. Mer seriösa fast alltid lagom roliga, grymt feta bilar de kör också.

Längtar tills man får se C30 Polestarn på programmet, någon som vet när de kommer att visa det, hörde att det skulle sändas någon gång i höst..

Volvo 854 R - T-RÖD - STEG 3 AUTOTECH -
Tagg3N Konsult
1 augusti 2010 · 1 247 Inlägg

Jag kan rekommendera FinalGear. Jag sitter ofta och bläddrar runt på forumet där man kan läsa om gamla avsnitt, aktuella avsnitt och kommande avsnitt smile Då gäller det inte bara Top Gear utan också Fifth Gear och Top Gear: Australia.

Lite spoiler kanske, men det verkar lovande!

Top Gear s15e06:

Firebird @ FinalGear skrev:
The team purchase old British roadsters from Jensen-Healey, Lotus and TVR and they then take a wistful journey through the remnants of this country's sports-car industry, beginning in Norfolk and ending in Blackpool. Jeremy test drives the new Ferrari 458 Italia. Jeff Goldblum is the star in the new Reasonably Priced Car this week.

Senast redigerat av Tagg3N (1 augusti 2010)

Mortalis VW-nörd?
1 augusti 2010 · 4 332 Inlägg

Körs top gear australia än? yikes såg två säonger o de sög så jävla hårt så trodde de la ner de, men inte?

Pontus1991
1 augusti 2010 · 423 Inlägg

Finns fortfarande bara 2 säsonger av top gear australia vad jag kunde se, finns ju top gear russia också tongue

jes
1 augusti 2010 · 582 Inlägg

Pontus1991 skrev:
Finns fortfarande bara 2 säsonger av top gear australia vad jag kunde se, finns ju top gear russia också tongue

Det är ju Jeremy,Richard och James som gör topgear.det funkar inte annars. topgear russia är ju för jävla fattigt!

hej
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang