Angående: Intressekoll för ett Streettruck n´Suv meet i Skövde

z71
14 mars 2010 · 53 Inlägg

Dags för Truck n´Suv Meet Skövde
Deltagandet med övriga sportbilar gör att det även går under namnet American power

Om intresset är hyffsat så kan man ju göra något av det t.ex utställning, grilla lite och kanske lite crusing.





OBS....Alla är naturligtvis välkomna men det vänder sig mest till dem som kör lite större pickuper och suvar.
Det kommer att komma ett antal amerikanska muskelbilar t.ex mustanger och corvetter och de är så välkomna så smile

Senast redigerat av z71 (5 april 2010)

ChristianLB
14 mars 2010 · 146 Inlägg

synd att man inte har något sånt stort åbäke utan bara gammel volvo då smile


  Hoppas de blir något av detta smile !

Volvo 240 GLE "VOLVO" (1990)
1973GSE
15 mars 2010 · 72 Inlägg

Har för tillfället 3st pickuper här hemma så jag e på smile ( 80 Cheva Stepside, 90 F150, 95 Silverado...)

Grabber Dagdrömmare
15 mars 2010 · 2 836 Inlägg

Synd att jag har inte min IFA längre...

Ingen fett truck men 4x4 o flak var det! wink

BMW 318dT "Blöjexpressen" (2011)
henke_99 Offroad Racing
15 mars 2010 · 3 122 Inlägg

Jag kanske kan dyka upp, beroende på när det blir. Håller på med axelbyte och rostlagning för tillfället... (om nu min lilla gröna bil kvalar in wink )

Den som spar han har, fast inte lika roligt...
Chevrolet Blazer "Real Fullsize" (1988)
GMC Suburban 2500 "6.5l Turbodiesel" (1995)
Shalle89
15 mars 2010 · 705 Inlägg

synd att jag sålde min X6 SUV

--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
Mitsubishi Evolution X MR "General Time Attack" (2010)
z71
16 mars 2010 · 53 Inlägg

Datum satt för truckmeet fast vi bör vara minst 10 ekipage om det skall vara lönt.
De som känner att det är hyffsat spikat att komma pm:ar mig så knåpar jag ihop en lista.

Mer info finns på min sida

z71
16 mars 2010 · 53 Inlägg

henke_99 skrev:
Jag kanske kan dyka upp, beroende på när det blir. Håller på med axelbyte och rostlagning för tillfället... (om nu min lilla gröna bil kvalar in wink )

Nja,,,den är nog lite för liten.....wink
Självklart ska du komma med den,,måste ju ha några stortassade grabbar med,hehe

z71
16 mars 2010 · 53 Inlägg

Deltagare
Streettruck n´Suv meet i Skövde

1) Per B                                                                                          Pontiac Trans Am Cab
2) Mattias P                                                                                     Mustang GT Cab
3) Mattias M                                                                                    Chevrolet Silverado Sportside
4) Mattias A                                                                                    Mustang GT Cab
5) Viktor S                                                                                      Dodge Ram 1500 Hemi
6) Henke                                                                                        Chevrolet Blazer
7) Mikael"MAD MIKE" L                                                                     Silverado 1500
8) Johnnie W                                                                                   Camaro IROC-Z
9) Daniel E                                                                                      Jeep Cherokee
10) Anders                                                                                      Jeep Comanche eller Camaro cab
11) Xal3                                                                                          Silverado 1500

Senast redigerat av z71 (5 april 2010)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang