Hallå gott folk, ska lacka om bilen och skulle skruva av nummerplåtshållaren och råkade knäcka alla skruvar och råkade även få lite tinner på plåten så den ser ju ut som den gör.. typiskt.. så nu till den stora frågan, Vågar man köra utan reggplåt(bak) hem? har ca 20 mil hem ti fassan och 26 mil hem ti mossan.. hur hade ni gjort?
Lägg den i bakrutan och försök förklara om du skulle bli stoppad
Problemet är att jag har en tonad bakruta.. mjo men den skickar dem såfall till adressen där bilen är skriven och det hjälper inte mej så mycket just nu:P
Personligen skulle jag tejpat dit den. Om polisen ser dig utan plåt kommer de garanterat stoppa dig. Och om de har stoppat dig så är det troligen 75% risk att du får böter.
Hallå gott folk, ska lacka om bilen och skulle skruva av nummerplåtshållaren och råkade knäcka alla skruvar och råkade även få lite tinner på plåten så den ser ju ut som den gör.. typiskt.. så nu till den stora frågan, Vågar man köra utan reggplåt(bak) hem? har ca 20 mil hem ti fassan och 26 mil hem ti mossan.. hur hade ni gjort?
Finns ju dom som kör utan försäkring, oskattad och obes.. Inte överdrivet besvärligt att tejpa fast den på bakrutan.. Du gör ju som du vill så jag vet inte varför du frågar
Berror på, är regplåten skadad psykiskt eller fysiskt? Är det psykiskt skulle jag inte köra med den, kan orsaka väldiga plågor som följer med livet ut.
Berror på, är regplåten skadad psykiskt eller fysiskt? Är det psykiskt skulle jag inte köra med den, kan orsaka väldiga plågor som följer med livet ut.
Helt sant. Det är inget man ens önskar sin värsta fiende.