Getaway In Stockholm 10. Bra eller anus

Paxter
16 mars 2010 · 124 Inlägg

Värdelös tycker jag

Hamberg R-Berg
16 mars 2010 · 392 Inlägg

Bullet--- skrev:

kaxxen skrev:
GIS är ju skit bra smile  alltså ghostrider in subaru tongue 

han har ju mer is i magen än getaway killarna nånsin kommer ha tillsammans i hela sina liv.

+1 big_smile mycket bättre kvalitet och action på dem filmerna, bättre än Gay In Stockholm #host#host#  big_smile

+1, skönast är ju den skit getaway in stockholm grabbarna får i form av text från ghostrider in subaru klippet smile

Volkswagen Caddy "Airlift Performance" (2006)
EGRacing
16 mars 2010 · 12 Inlägg

Og det her skal de ha penger for? hahahah..

Goffen Administratör
16 mars 2010 · 2 974 Inlägg

Verkar vara många som tycker att 10an är dålig.... känner ni er inte dumma nudå när ni laggt pengar på denna dåliga film ! wink

En kopp av den svarta såsen...
Volkswagen Polo R-Line "Edition 40" (2017)
Audi A4 TDI quattro "Smurfen" (2021)
DusanMandick Random Hero
16 mars 2010 · 4 047 Inlägg

riktigt kass, och dom är ju du##a i huvudet, kör så fort inne i centrum. Ghostrider är och kommer alltid va dom riktiga grabbarna smile

Dog food lid. Backwards
Audi S4 b8 (2010)
oxigen-graphics Fotograf
16 mars 2010 · 418 Inlägg

Kass.....

Hemsida: Evenemang och Foto - www.oxigen-graphics.com
Volvo 855 "850 S" (1995)
j0nas Lastbilschaffis
17 mars 2010 · 811 Inlägg

Bullet--- skrev:

kaxxen skrev:
GIS är ju skit bra smile  alltså ghostrider in subaru tongue 

han har ju mer is i magen än getaway killarna nånsin kommer ha tillsammans i hela sina liv.

+1 big_smile mycket bättre kvalitet och action på dem filmerna, bättre än Gay In Stockholm #host#host#  big_smile

haha gay in stockholm ja! där träffa du huvudet på spiken minsann lol


att de ens fortsätter lägga ner tid/energi på nåt som folk sågar mer & mer.. roligaste var la ändå civilpolisen i nån av filmerna som hoppar ur en en röd 745/945 med bara mjukisbrallor big_smile

De hade sin tid & nu är den slut.

ozzy ★★★★★
17 mars 2010 · 455 Inlägg

Goffen skrev:
Verkar vara många som tycker att 10an är dålig.... känner ni er inte dumma nudå när ni laggt pengar på denna dåliga film ! wink

hoppas (och tror) verkligen ingen här har lagt pengar på denna film!

Senast redigerat av ozzy (17 mars 2010)

peter_1976 JDM
17 mars 2010 · 2 201 Inlägg

värdelös flm. att dom ens lägger ner tid på detta.
det händer ju ingenting i filmerna.  så detta är duktigt anus

bättre att spara pengarna o lägg dom på bensin istället   big_smile

Senast redigerat av peter_1976 (17 mars 2010)

FreddeK
17 mars 2010 ·

haha ja det där blir ju ingen hit...

volvoentusiasten
17 mars 2010 · 4 005 Inlägg

peter_1976 skrev:
värdelös flm. att dom ens lägger ner tid på detta.
det händer ju ingenting i filmerna.  så detta är duktigt anus

bättre att spara pengarna o lägg dom på bensin istället   big_smile

Ja exakt. Köra fort kan ju vem som helst göra, att köra fort med polisen bakom kan inte alla göra.
Svårt o kalla det getaway när ingen jagar en.... förutom i 1½ min....

Sen kan man väl spekulera hur "coolt" det är att åka igenom centrum/city där folk bor/jobbar dygnet runt men det är väl Offtopic. smile

TireSlayer Tvivlare
17 mars 2010 · 2 266 Inlägg

kaxxen skrev:
GIS är ju skit bra smile  alltså ghostrider in subaru tongue 

han har ju mer is i magen än getaway killarna nånsin kommer ha tillsammans i hela sina liv.

+1

You can't polish a turd, but you can roll it in glitter.
Med reservation för ev. felskrivningar.
robinwatz
17 mars 2010 · 129 Inlägg

Anus. Precis likadana som de andra filmerna fast andra bilar. Förstår inte riktigt hur de tänker när de släpper en film som är exakt likadan som de tidigare...
--
robinwatz

criller Aktiv Medlem
17 mars 2010 · 1 303 Inlägg

Kollar inte ens tongue det är bara bonusen som är bra :d kollar bonus nu big_smile big_smile big_smile

Edit: Bonusen va skit bra förutom den långa färden i porchen hmm

Senast redigerat av criller (17 mars 2010)

Mvh Christian
JaggaChafen Tesla Senior Technician
17 mars 2010 · 2 307 Inlägg

Bonus materialet brukar va riktit fint va lite tunt denn gången men absolut inte dåligt.

Det andra har jag gett upp förlängesen

The faster you go the closer you are to heaven. Mitt egna ordspråk
Proud Member of Team Trailer Trash
supersupra87 "Just a little 4 cylinder"
17 mars 2010 · 581 Inlägg

Sämsta GIS hittills, bonus materialet var ju inte mycket att hurra för i heller.

Håller mig till Ghostrider, de vet vad de gör!

"Adding power makes you faster on the straights; subtracting weight makes you faster everywhere."
MilleN
17 mars 2010 · 9 108 Inlägg

Stämmer in med övriga, GIS X var ett sömnpiller, visst, det är fräna bilar och bra kört men det händer ingenting när det bara är tomma vägar, man kan lika gärna titta på youtube-filmer från Nürburgring... Extramaterialet var ok tycker jag, men jag gillar inte den enformiga rockmusiken.

Mer Ghostrider till folket!

nordstromj
17 mars 2010 · 1 772 Inlägg

MilleN skrev:
Stämmer in med övriga, GIS X var ett sömnpiller, visst, det är fräna bilar och bra kört men det händer ingenting när det bara är tomma vägar, man kan lika gärna titta på youtube-filmer från Nürburgring... Extramaterialet var ok tycker jag, men jag gillar inte den enformiga rockmusiken.

Mer Ghostrider till folket!

Hade det inte vart tomma vägar hade ni gnällt på att det är livsfarligt att köra sådär bland andra trafikanter. Och visst är det inte så speciellt svårt att köra ifrån svenska polisen med sådana bilar om man har lite körvana, men ändå, själva grejen. Jag hade aldrig gjort det även om jag hade haft en lambo.

Men som ni säger så är det inte speciellt underhållande att titta på, men tror det är svårt att lyckas bra med en sån här film. Ghostrider är klart mycket roligare att se, men han är samtidigt mer vårdslös.


Förövrigt så skiter väl jag i om det är farligt eller inte, tycker det är riktigt kul att se och GIS 10 var tråkig. smile

If one day the speed kills me, do not cry, because i was smiling - Paul Walker
Shine can never beat attitude.
BMW 320d (2007)
MilleN
17 mars 2010 · 9 108 Inlägg

NordstromJ skrev:
Hade det inte vart tomma vägar hade ni gnällt på att det är livsfarligt att köra sådär bland andra trafikanter.

Nja, jag sa ju att jag gillar Ghostrider, eller hur wink

Idiotiskt att köra så javisst, men det är mer underhållande som film. Jag är glad att det inte är i min stad dom kör roll

nordstromj
17 mars 2010 · 1 772 Inlägg

MilleN skrev:

NordstromJ skrev:
Hade det inte vart tomma vägar hade ni gnällt på att det är livsfarligt att köra sådär bland andra trafikanter.

Nja, jag sa ju att jag gillar Ghostrider, eller hur wink

Idiotiskt att köra så javisst, men det är mer underhållande som film. Jag är glad att det inte är i min stad dom kör roll

Rätt fel av mig att citera bara ditt inlägg, du hade antagligen inte gnällt på det men säkerligen många andra.

Men visst är det mer underhållande, absolut. smile

If one day the speed kills me, do not cry, because i was smiling - Paul Walker
Shine can never beat attitude.
BMW 320d (2007)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang