3009
Sök

Basshunter - Båten Anna

Volvoskadad
6 017 Inlägg
3 juni 2006
golfarn_nr1 skrev:
SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ jävla bra låt!!!

hoppas du skojjar!

Jonas

1 854 Inlägg
3 juni 2006
Den låten är bra ju

1 Inlägg
3 juni 2006
Inte vet jag men brkar kolla & lyssna på folket på dansgolvet, för det är väl ändå de som man spelar för? Har jag fel?

9 108 Inlägg
3 juni 2006
Alla sveriges DJs ska börja spela 'Asshunter - Det heter faktiskt B O T' istället tycker jag wink

Han gjorde en speciell extended version för DJs eftersom det var så många som ville köra den istället för basshunters skit!
http://100mbit.perrra.nu/Asshunter-Det_ … y_Mix).mp3

edit: Första gången jag hörde BOTEN Anna tyckte jag den var ball just pga att jag vet vad en bot är och fattar vad låten handlar om.. Om man tror att den handlar om en båt förstår jag att det är svårt att förstå låten över huvud taget tongue
Nu är den ju dock helt sönderspelad!
Senast redigerat av MilleN (3 juni 2006)

8 156 Inlägg
3 juni 2006
MilleN skrev:
edit: Första gången jag hörde BOTEN Anna tyckte jag den var ball just pga att jag vet vad en bot är och fattar vad låten handlar om.. Om man tror att den handlar om en båt förstår jag att det är svårt att förstå låten över huvud taget tongue

Jag har faktiskt tänkt lite på det där. Jag tror att han (i musikvideon) medvetet åker omkring i sin trampbåt i kanalen för att förvirra en massa fjortis-tjejer...

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

LicensRörSvetsare
1 290 Inlägg
3 juni 2006
volvo__mannen skrev:
golfarn_nr1 skrev:
SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ jävla bra låt!!!

hoppas du skojjar!

Skojjar?????? SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ JÄVLA TOKGRYM LÅT!!!!

Tycker du att din chef är dum? De är kanske därför du har ett jobb...

Rohdin
3 juni 2006
Den är redan sönderspelad men fortfarande bra....ingen som gillar Basshunter - Vi sitter i Ventrilo och spelar dOta   ???? jag tkr den e bra och definitivt inte sönderspelad...

482 Inlägg
4 juni 2006
MilleN skrev:
Nu är den ju dock helt sönderspelad!

Mjo, själv så hörde man den första gången när man satt på en kines-restaurang och väntade på att polaren skulle få hemtagningsmaten tongue

Trodde att han sjöng båten anna, så blev sjukt jädra förvirrad på låten altså ^^

- Bromsa är ett tecken på svaghet -

Fortkörare
99 Inlägg
4 juni 2006
men kom igen o våga säga att visst fan svänger den...skiter fullständigt om det e en fjortis låt eller inte klockren partylåt i alla fall...ooo vi sitter i ventrilo o spelar dota e najs som fan osso
Senast redigerat av JoKKe (4 juni 2006)

Honda Civic Type-R -05
Invidia GT300
K&N Typhoon

Yrkesförare
1 073 Inlägg
4 juni 2006
Haha säg va ni vill men jag diggar den hihihi:)

17 Inlägg
4 juni 2006
Founder skrev:
jag har jobbat som professionell Dj i 4 år på ett av Sveriges största uteställen (Swania) och jag skulle aldrig någonsin spela en sådan B-Techno låt på dansgolvet...

Hoppas inte att du menar Swania i Trollhättan för då ljuger du fett. (ett av sveriges största uteställen) big_smile

62 Inlägg
4 juni 2006
Lyssnar på Adam å Gry På morgonen han har ju fått den gjord för honom! Ännu grymmare! wink

9 108 Inlägg
4 juni 2006
Phaetoon skrev:
MilleN skrev:

Jag har faktiskt tänkt lite på det där. Jag tror att han (i musikvideon) medvetet åker omkring i sin trampbåt i kanalen för att förvirra en massa fjortis-tjejer...

mm av någon konstig anledning är det nog så... Synd att han medvetet gör bort sig så hårt. En sak kommer man aldrig ifrån och det är att basen i låten gör sig sjukt bra i bilen big_smile

1 854 Inlägg
4 juni 2006
Sönderspelad vart spelas den??

Tommy
84 Inlägg
4 juni 2006
JoKKe skrev:
men kom igen o våga säga att visst fan svänger den...skiter fullständigt om det e en fjortis låt eller inte klockren partylåt i alla fall...ooo vi sitter i ventrilo o spelar dota e najs som fan osso

haha håller med dig tongue fööör tung låt tongue och basen är ju inte att klaga på precis heller big_smile

Four Ring´s To Rule Them All !

Lord
125 Inlägg
4 juni 2006
Det verkar som att många här tar åt sig som fan av att bli kallade fjortisar... Ett tecken på att man kanske bör växa upp nångång kanske??

Hatade låten första gången jag hörde den... Den gungar mer och mer för varje gång man hör den.

Kör snabbt, Spara tid!
http://www.garaget.org/?car=27316

297 Inlägg
4 juni 2006
Basen i låten e inte så jävla bra ändå.

men låten e lite svängig :p

FWD drar bilen, RWD trycker på och Quattro bara sticker

9 108 Inlägg
4 juni 2006
haha nu såg jag att Asshunter lagt upp en 'karaoke'version av den.. Nu kommer antagligen sveriges fjortisar göra egna versioner till höger o vänster wink

http://100mbit.perrra.nu/Asshunter-Det_ … ental).mp3

IT-Tekniker
144 Inlägg
4 juni 2006
Jag lyssnar mycket hellre på denna låten en "Hej Monika" skiten iaf..

puff
4 juni 2006
Finns ju en parrodi på låten : Perrra - Det Heter Faktiskt B O T
/jag

Sök