Dåligt med intresse här ser jag. Aja, jag kör väl på med lite "halvfärdig" bilder då.
Då var det dags för första lilla "foto sessionen". Observera att det saknas nät i front och bak, listerna till skärmblinkers samt att bilen inte är tvättad sedan den 28e mars. Men jag hoppas formerna framgår trots dessa förhinder.
Hoppas bilderna är till belåtenhet. Åsikter och synpunkter tas gladeligen emot.
De blev ju riktigt fint! Kommer göra sig bra med nätet o avgassystemet
Men..
Jag hade hellre sett en lite större vinge, är aningens för diskret för min smak.. Men de kan nog kompenseras med en iridium takvinge e sugen på en sån till min
Och sen gillar jag inte ögonlocken, men de gör ju inte riktigt du heller så
Jag gillar bilen o toningen blev skitbra Lite konstruktiv kritik e alltid bra
De blev ju riktigt fint! Kommer göra sig bra med nätet o avgassystemet
Men..
Jag hade hellre sett en lite större vinge, är aningens för diskret för min smak.. Men de kan nog kompenseras med en iridium takvinge e sugen på en sån till min
Och sen gillar jag inte ögonlocken, men de gör ju inte riktigt du heller så
Jag gillar bilen o toningen blev skitbra Lite konstruktiv kritik e alltid bra
Bra jobbat! // Fredrik
Det är ju konstruktiv kritik som gör att man skriver här egentligen! Är lite sugen på takvinge också men vi får se. Ekonomin räcker inte till det för närvarande.
Ögonlocken försvinner tidsnog till fördel för ett par mer diskreta alternativt inga alls. Såhär får den gå i sommar iaf.
Nice en bra halvlek .... blir nog bättre till finalen kepon workit ...
Tackar!
För de som undrar så är det nu följande saker som står på tur:
Montering av nät är på gång Basbygge ska i Egen grill ska tillverkas Ögonlocken ska ersättas med diskretare varianter Avgassystem ska byggas med dubbla 2" utblås på varje sida
Och följande saker kommer nog nästa säsong(om inte pengarna räcker i år):
Zinni82: Tack så mycket! Det är mycket jobb du ger dig in på om du ska ha det men gillar själv också formen till max. Blev ännu bättre med nät i. Detta kommer i nästa update.