Tråkigt att uppdatera när man inte kan lägga upp bilder på det man pysslar med..
Har "boxat"framvagnen,besiktigat bilen,varit på mantorp fick ihop ca 15 varv innan bilen började bluddra på laddtryck!! visade sig att jag smält ett stift = för lite bränsle, berodde på en trasig BTR klockan visar 4 bar oavsett hur man justerar??? jag har alltså försökt justera ner till 3 bar men i verkligheten blev det ju såklart lägre än 3 bar.. tog av toppen idag men ser inget konstigt allt ser schysst ut och det va ju bra bara sätta ihop igen och ut o sladda

ska ju ioförsig byta BTR innan ..blir nog att köpa en bredbandslamda också för att förhindra sånna här grejer i framtiden..
Förövrigt har bilen legat på blocket ett tag nu... fick ca 3-4 mail om dagen med olika bytesförslag mest Saabar,, och det är ju lika intressant som snö i juli,, så jag tog bort annonsen har fått tillbaka lite gnista,, tänkte ev ställa upp i drift tävling på lunda slutet på nästa månad..
bilden är från träning på rawhellan 2010-07-21 snurrade typ hela tiden

stor skillnad att köra en så liten bana mot att dundra runt på mantorp.. men jag vill lära mig,,
![http://forumbilder.se/images/d522010115521456b.jpg]()