Haha jag o farsan såg dig på lunda när brandsläckaren small av inte kul o städa ur den skiten? bra kört o rå bil synd att banan där är så liten går ju inte så fort där
tjo nej bilen hittar ingen ny ägare så jag kör vidare ett tag med den ,, beställde poly bussningar till bakvagn som jag hämtade ut häromdagen.. fick godis med i paketet och ett nyckelband ..har rätt många olika nyckelband nu
tomt vart det
har även lackat bilen svart invändigt
har börjat och kapa till täckplåtar för brandvägg och sidorna bak
Fick hem en skruvbur idag visst finns det nackdelar med en skruvbur men fördelarna överväger för mig. kommer från Apex england ,, köpte den av Bjorling här på gorg. synd att jag jobbar helg denna helg e sugen att montera den..
Fick hem en skruvbur idag visst finns det nackdelar med en skruvbur men fördelarna överväger för mig. kommer från Apex england ,, köpte den av Bjorling här på gorg. synd att jag jobbar helg denna helg e sugen att montera den..
Burarna är skitfina, men som jag sagt till Camaro67 som har en likadan, så är de ej godkända då a-stolpsrören har 3 böjjar.
skittradigt med brandsläckaren, men huvudsaken att du får körtid o har kul.
jasså ja jag misstänkte att det var något det skulle brista på kanske säljer denna bur och köper en svetsbur senare om det finns behov.. alltså om det blir aktuellt med proint tävlingar.
Har plockat ner bakvagnen i delar nu ock ska blästra av delarna nån dag.. har också beställt huvlås till bakluckan och till huven.. båda ska lättas kommer kapa ur dubbelplåten alltså plåten på insidan, så att det blir enkelplåt Blev en 7 raders olje kylare också till servot, det kokade i behållaren förra sommaren så det behövs.bilder kommer:) just det blev en turbotrycksmätare också.. har ju en digital i handkontrollen till sprutet men det är lättare att hålla koll på en analog.
Gjorde en chansning och beställde lite grejer (läs inlägget ovan) från ridetech har hört att dom inte e så bra att ha och göra med,, men det verkar inte stämma alls!! La beställningen på söndag kväll och kunde hämta ut paketet på tisdag eftermiddag tog bara mobilbilder så får lägga upp dom senare. Monterat "huvlås" på bakluckan bakluckan är urkapad på insidan(lättad) bara för att Huvlåsen kostade 39 kr paketet de e BILLIGT:lol:
satan du har ju rätt !! varför har dom gjort det sådär ?? ser det bara som positivt att du påpekar detta.. problemet försvinner ju inte om man blundar för det.. dock så syns inte böjjen så bra i bilen så den kanske kan gå igenom endå he he.. tydligen så var det någon (enligt förra ägaren till buren)som körde proint med en likadan bur på mantorp i fjol ?
satan du har ju rätt !! varför har dom gjort det sådär ?? ser det bara som positivt att du påpekar detta.. problemet försvinner ju inte om man blundar för det.. dock så syns inte böjjen så bra i bilen så den kanske kan gå igenom endå he he.. tydligen så var det någon (enligt förra ägaren till buren)som körde proint med en likadan bur på mantorp i fjol ?
bakvagnen är målad med svart hammarlack och är återmonterad lacken blev skit så jag har inte tagit några bilder på det.. nya bussningarna är såklart också monterad. har haft lite problem med skenande ladd pga avhoppande slangar.. inte undra på igentligen.
var tänkt och bli stålomspunnen slang och pressade anslutningar.. men priset drog iväg så jag gjorde en budget lösning som kommer hålla precis lika bra. detta kitt gick på 600:-
kör ju med mottryck på wasten då blir det kopplat såhär
här ställer man "mot trycket" köpte två slngklämmor för lite
har satt ihop en liten panel med olje tryck och temp huvudström och två vippor till kylfläckt läge snurra sakta och läge snurra snabbt min kamera har pajjat så det får bli iphone bilder
Ny brandsläckare den andra gick ju av lite oväntat
plastade ihop alla sprickor, nu spackel och inpassning.
sidokjolen som gick av i norge, är nu hel igen
skyddräcke på mantorp gatebil 2010.
däckhög på lunda
satte dit nätet som jag har haft liggandes .. orginalstolarna sitter i nu för reg bes.. men jag tror jag hoppar reggning just nu.. får hyra släp när man ska någonstans. blir bäst så.
bärarmarna fram ska få nya bussningar från driftworks har tagit bort styrstopparna också.
boxade. gjordes förra sommaren Tanken nu e väl att försöka få till lite bättre styrvinklar så jag kan åka bredare
bärarm målad och klar Jag behöver lite mer prylar innan bilen e redo för 2011 s jag har ett par beställningar på ingång från Driftworks UK och FRsport USA