Inför: Utställning i Söderhamn den 24/4-2010

MrLego Volvonörd
15 april 2010 · 1 187 Inlägg

staffe_ skrev:
kommer de sammlas nå folk vid lidel på kvällen?

Ingen aning, inget som jag/vi tar tag i eller tar nåt ansvar för.

Sponsorer 2013:
SBS Reklam Söderhamn, Nordqvist Bilvård Söderhamn, Meca Söderhamn, Lindkvist & Söner Billackering AB, Skruvat.se, Pinass Fastfood, BDS-Bilakuten Bollnäs, Vågbro Glas Söderhamn, Kajakshoppen Söderhamn
Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=194391
Volvo V70 2,4D "Evil Pain Garage Taxi" (2008)
Falck Bayerische Motoren Werken
15 april 2010 · 87 Inlägg

man kommer väl förbi med M5an elr E21an tänker ja .

Addiction to Snow
palovaara
15 april 2010 · 42 Inlägg

www.teamduja.se kommer väl ett gäng

Stance
BMW 320 E36 "STANCE" (1995)
s4jocke
15 april 2010 · 63 Inlägg

träffas på lidl kl 7 på kvällen kanske?

Audi A4 1.8ts Quattro "Stcc" (2004)
MrLego Volvonörd
15 april 2010 · 1 187 Inlägg

s4jocke skrev:
träffas på lidl kl 7 på kvällen kanske?

Kan du vara vänlig o skapa en egen tråd om det? Känns inte som om det har i denna tråd att göra...

Tack.

Sponsorer 2013:
SBS Reklam Söderhamn, Nordqvist Bilvård Söderhamn, Meca Söderhamn, Lindkvist & Söner Billackering AB, Skruvat.se, Pinass Fastfood, BDS-Bilakuten Bollnäs, Vågbro Glas Söderhamn, Kajakshoppen Söderhamn
Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=194391
Volvo V70 2,4D "Evil Pain Garage Taxi" (2008)
Bulllen
15 april 2010 · 8 Inlägg

Jag kommer tongue

Fricke
16 april 2010 · 140 Inlägg

Ja kannske man skulle ta och titta ner en sväng, känns ju surt att man inte ens har hunit börjat ta ur motorn än, men blir de så, kannske man ska ta och bogsera ner skalet bara som sagt smile ha ha

Toyota GT86 "GT86 ACE Muffler number one" (2014)
DnL_nolife Livsnjutare
16 april 2010 · 17 Inlägg

Jag kommer vara där allt! smile

AWD och en turbo på det skall det vara!
Audi A4 TQ "B6" (2005)
bmx
16 april 2010 · 7 100 Inlägg

Fricke skrev:
Ja kannske man skulle ta och titta ner en sväng, känns ju surt att man inte ens har hunit börjat ta ur motorn än, men blir de så, kannske man ska ta och bogsera ner skalet bara som sagt smile ha ha

ser dej varje morgon när jag sitter på bussen kl 07.00 i vallvik tongue

klart du ska komma ner!!

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
patrik89
16 april 2010 ·

MrLego skrev:

s4jocke skrev:
träffas på lidl kl 7 på kvällen kanske?

Kan du vara vänlig o skapa en egen tråd om det? Känns inte som om det har i denna tråd att göra...

Tack.

Det är väll inget att bli tjurig över? Är ju sånna träffar man har längtat efter under vintern! Hoppas bara på en skön kväll.

MrLego Volvonörd
16 april 2010 · 1 187 Inlägg

patrik89 skrev:

MrLego skrev:

s4jocke skrev:
träffas på lidl kl 7 på kvällen kanske?

Kan du vara vänlig o skapa en egen tråd om det? Känns inte som om det har i denna tråd att göra...

Tack.

Det är väll inget att bli tjurig över? Är ju sånna träffar man har längtat efter under vintern! Hoppas bara på en skön kväll.

Nej jag är inte tjurig över att det blir en sån träff men det hör inte hemma i denna tråd eftersom det blir i så fall ett eget evenemang.

Sponsorer 2013:
SBS Reklam Söderhamn, Nordqvist Bilvård Söderhamn, Meca Söderhamn, Lindkvist & Söner Billackering AB, Skruvat.se, Pinass Fastfood, BDS-Bilakuten Bollnäs, Vågbro Glas Söderhamn, Kajakshoppen Söderhamn
Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=194391
Volvo V70 2,4D "Evil Pain Garage Taxi" (2008)
Brink88 President över Brinkland
16 april 2010 · 465 Inlägg

kanske kommer, beror på när man ska sparka boll

Det man inte minns, det kommer man inte ihåg"
Stylish88
17 april 2010 · 40 Inlägg

jag kommer smile

Volkswagen Golf IV "Bolfen" (2003)
Fotis
17 april 2010 · 27 Inlägg

Klart man kommer en vända.

Henka_ Slav
17 april 2010 · 1 454 Inlägg

Det har kört ihop sig för mig, ja kommer nog vara nere i trelleborg eller liknande den helgen sad sorry boys.

Tack till
Tompa för riktigt grym mappning, hör av er om ni behöver mer fart i en T5 eller T7 Saab.
Janne på Autoexperten Gävle
Jonas på Bakaxeldelar för niceprice på delar.
Saab 9000 CSE "JAS 9000 Gripen" (1998)
PuttesPOV
18 april 2010 · 504 Inlägg

Brink88 skrev:
kanske kommer, beror på när man ska sparka boll

Du hinner väl sparska böll nån annan dag också... roll

Jag kanske kanske kanske kommer ner jag också förresten.

Senast redigerat av PuppPutte (18 april 2010)

HÅRDROCK
tal0n Mekaniker/Däckmontör
18 april 2010 · 1 140 Inlägg

hörde någon sade nått om att man ska kunna bänka bilen där eller nått? något som stämmer?
Mvh

stig-evert
18 april 2010 · 4 Inlägg

tjenare, inte för o värka gnällig. män har hört att inte alla bilar oavsätt skick och renlighet är välkommna inom området. trodde ju att man kunde komma o få vara med fast man har en vanlig standard bil, eller en gammel skruttbil. Med lite norskkrom? men frågar nu dig som är arrangör av de hela hur det ligger till? skulle bli riktigt glad över ett svar... M.V.H: stig-evert

MrLego Volvonörd
18 april 2010 · 1 187 Inlägg

tal0n skrev:
hörde någon sade nått om att man ska kunna bänka bilen där eller nått? något som stämmer?
Mvh

Man kan inte bänka bilen här. Så det stämmer inte det som du hört.

stig-evert skrev:
tjenare, inte för o värka gnällig. män har hört att inte alla bilar oavsätt skick och renlighet är välkommna inom området. trodde ju att man kunde komma o få vara med fast man har en vanlig standard bil, eller en gammel skruttbil. Med lite norskkrom? men frågar nu dig som är arrangör av de hela hur det ligger till? skulle bli riktigt glad över ett svar... M.V.H: stig-evert

Gnällig? Nja du frågar ju en fråga och här kommer ett svar.

Jag har valt att gjort en utställning och inte en träff. Så ja det stämmer att alla kommer inte att komma in på området i år. Utställning i dem flestas bemärkelse inklusive min egen uppfattning är att det är ordning på sakerna o inte komma med en "gammal skrutt bil" som du skriver. Men är den "gamla skrutten" i väldigt fint skick så kommer den in.

Ville jag ha en träff så har jag inte ordnat med domare som ska bedöma bilarna som kommer in på området.

Om du skulle ordna en sån här utställning och har priser närmare 9000:- att dela ut, skulle du då släppa in alla slags fordon på ditt område?

Min målsättning med detta är att det ska vara roligt att komma samt att det ska finnas fina bilar att titta på samtidigt som det gynnar staden i sig.

Visst nu kommer det kanske inte komma sådana bilar som tävlar i SCF till exempel..

Sponsorer 2013:
SBS Reklam Söderhamn, Nordqvist Bilvård Söderhamn, Meca Söderhamn, Lindkvist & Söner Billackering AB, Skruvat.se, Pinass Fastfood, BDS-Bilakuten Bollnäs, Vågbro Glas Söderhamn, Kajakshoppen Söderhamn
Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=194391
Volvo V70 2,4D "Evil Pain Garage Taxi" (2008)
stig-evert
18 april 2010 · 4 Inlägg

MrLego skrev:

tal0n skrev:
hörde någon sade nått om att man ska kunna bänka bilen där eller nått? något som stämmer?
Mvh

Man kan inte bänka bilen här. Så det stämmer inte det som du hört.

stig-evert skrev:
tjenare, inte för o värka gnällig. män har hört att inte alla bilar oavsätt skick och renlighet är välkommna inom området. trodde ju att man kunde komma o få vara med fast man har en vanlig standard bil, eller en gammel skruttbil. Med lite norskkrom? men frågar nu dig som är arrangör av de hela hur det ligger till? skulle bli riktigt glad över ett svar... M.V.H: stig-evert

Gnällig? Nja du frågar ju en fråga och här kommer ett svar.

Jag har valt att gjort en utställning och inte en träff. Så ja det stämmer att alla kommer inte att komma in på området i år. Utställning i dem flestas bemärkelse inklusive min egen uppfattning är att det är ordning på sakerna o inte komma med en "gammal skrutt bil" som du skriver. Men är den "gamla skrutten" i väldigt fint skick så kommer den in.

Ville jag ha en träff så har jag inte ordnat med domare som ska bedöma bilarna som kommer in på området.

Om du skulle ordna en sån här utställning och har priser närmare 9000:- att dela ut, skulle du då släppa in alla slags fordon på ditt område?

Min målsättning med detta är att det ska vara roligt att komma samt att det ska finnas fina bilar att titta på samtidigt som det gynnar staden i sig.

Visst nu kommer det kanske inte komma sådana bilar som tävlar i SCF till exempel..

men varför heter det då "söderhamnsträffen"? om inte alla är välkommna isf?   men dom/vi som inte får komma in o vara med kan väl ses på lidl när legos träff är slut? så kan man ju rulla runt lite på kvällen.. men ber om ursäkt att ja skrev på din tråd.... M.V.H: stig-evert

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang