Testade min 9-3 Aero med GPS, mellan Gårdstång o Lund (1 mil motorväg) Då visade min mätare 250.. GPS:en visade: 249Km/h Genomsnitthastigehet: 140 något.. 1 mil på 3 minuter från stillastående
Men det är jhu inga hastigheter man vill pendla till jobbet med..
Testade min 9-3 Aero med GPS, mellan Gårdstång o Lund (1 mil motorväg) Då visade min mätare 250.. GPS:en visade: 249Km/h Genomsnitthastigehet: 140 något.. 1 mil på 3 minuter från stillastående
Men det är jhu inga hastigheter man vill pendla till jobbet med..
Var uppe i 205km/h med min Audi 100. S40n har jag inte maxat än. MEN det är rysligt lätt att komma upp i 170km/h så... Får vänta till Autobahn i nästa sommar tror jag...
215km/h med scorpan och 190km/h med sierran.. men rent logiskt så borde sierran gå fortaren än scorpan så förmodligen så äre glädje mätare på scorpan
sen så har man ju kört betydligt fortare men inte med nån av mina nuvarande bilar
Ja en Scorpio DOHC gör väl max 200 efter man pressat den en stund Men scorpion har lägre utväxling så på samma varvtal går ju Scorpion fortare
Snabbaste är 220km/h (mätarfart) med min Scorpio Cosworth(såld nu), rakan tog slut och det var uppförsbacke på slutet. Fanns väl en del kvar, skulle gissa på att den gjorde en 230 ärliga.
215km/h med scorpan och 190km/h med sierran.. men rent logiskt så borde sierran gå fortaren än scorpan så förmodligen så äre glädje mätare på scorpan
sen så har man ju kört betydligt fortare men inte med nån av mina nuvarande bilar
Ja en scorpio DOHC gör väl max 200 efter man pressat den en stund .
jaa precis men en sierra 2,0 dohc ska väll göra runt 200km/h enligt fabriktaions uppgifterna om jag inte missminner mig? och då går det säkert pressa lite till i nån utförsbacke
Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!