Då jag fortfarande övningskör så har det inte blivit några hastigheter att skryta om xD Mene däremot har jag åkt med i en Volvo v70 R som visade 307 km/h på digital mätare. Vid samma tillfälle spöade vi skiten ur en porsche carera och en lotus elise. Detta var i tyskland, lite förvånade blev dom allt när dom inte hade en chans mot en svensk herrgårdsvagn
Då jag fortfarande övningskör så har det inte blivit några hastigheter att skryta om xD Mene däremot har jag åkt med i en Volvo v70 R som visade 307 km/h på digital mätare. Vid samma tillfälle spöade vi skiten ur en porsche carera och en lotus elise. Detta var i tyskland, lite förvånade blev dom allt när dom inte hade en chans mot en svensk herrgårdsvagn
240km/ med mor och fars saab 93a 1,9tdi.. 190km/ med 760in toppade inte mer.. 200km/h med min 740 tic samma gång som jag skickade min motor.. hehehehe 200km/h med min brors bmw 525 tds 170km/h med min saab och mor och fars passat diesel.. min ford i den hastigheten typ med.... alla enligt mätaren i bilen... åkte i 230 med min bror i min älsta brors v70 diesel för något år sedan när han hade den..
är det bara jag som inte tycker det är roligt att köra så fort?
håller med dig på stt och vis... det som är riktigt roligt är att komma upp i fart fort och att åka brett sen att ligga på över 200km/h är ju långt ifrån lika kul även om jag tycker det är rätt kul också
Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!