varit i garaget en sväng men blev plit med bilder..men kan juh skriva vad som händer ändå..
fått hem 15 meter 50mm2 kabel och 4 meter krympslang.. lådan målad invändigt.. ( blev inte så bra som jag hade hopppats men men ) börjat ställa in alla batterier.. som efter mycket om och men fick en lätt plasering istället för svår.. hehe.. fortsätta imorgon.. hoppas på provspelning innan helgen är slut iallafall.. kanske kommer nå bilder imorgon..
varit i garaget en sväng men blev plit med bilder..men kan juh skriva vad som händer ändå..
fått hem 15 meter 50mm2 kabel och 4 meter krympslang.. lådan målad invändigt.. ( blev inte så bra som jag hade hopppats men men ) börjat ställa in alla batterier.. som efter mycket om och men fick en lätt plasering istället för svår.. hehe.. fortsätta imorgon.. hoppas på provspelning innan helgen är slut iallafall.. kanske kommer nå bilder imorgon..
johoooooooooooooooooooooooo
www.avd.se hollywood energetic eXcursion u-Dimension
nu kommer det lite bilder efter dagens och gårdagens pillande..
kabeln jag fick hem..
lådan nymålad och "fin"
byggt en liten säkringshållare..
Löda och koppla bas...
montering av basarna.
halvtaskig bild innuti lådan
batteriskenorna på platts med säkringshållaren.. ( och för dom som undrar vad den där tredje lille skenan är så äre för att jag inte orkade hålla på dra alla minus kablar över plus skenan så drar mins dit direkt )
är mer gjort än vad jag tagit bilder på.. så allt är nu lite fort ihop kopplat för att hinna spela in basarna innan allt roligt börjar så nu spelar det.. och det baasar.. nu hoppas jag bara att det kommer att synas på mätaren bara inte låta mycket för att man är ovan..
varit och lekt lite med termlab idag och fick ett riktigt bra resultat tycker jag..
börjat på och dämpa upp lite mera små skräp och sånt nu också.. sen så ska det tätas runt väggen också.. så lär juh kunna öka lite till tycker jag..
fick bara bild på en mätning men inte den bästa.. tappade juh 0.1 db på att batterierna började sugas ur.. men 151.8db@42hz musik. 152,4db@42hz ton har jag för mig.
151.4db@49hz musik.. så tappade inte så mycket på dom den skillnaden.
var ner och provade lite lägre oxå men mins inga siffror där men 150+ iallafall..
kommer välla mer lekande sen någon gång.. när jag gjort en portblocker så man kan leka ännu lägre..