står det sandsjöbacka efter ikea? Har noll koll på vad plaster heter.Om någon ser mig får dom gärna hojta till visa.
Gör det nog
Åk söder ut på E6an en liten stund efter du åkt ur GBG så kör du förbi IKEA (ligger höger sida) sedan är det några kilometer till Stor Shell tapp med egen avfart osv... Shell/sandsjöbacka..
står det sandsjöbacka efter ikea? Har noll koll på vad plaster heter.Om någon ser mig får dom gärna hojta till visa.
Gör det nog
Åk söder ut på E6an en liten stund efter du åkt ur GBG så kör du förbi IKEA (ligger höger sida) sedan är det några kilometer till Stor Shell tapp med egen avfart osv... Shell/sandsjöbacka..
först kommer ikea ..kållered sedan kommer lindome avfarten sedan kommer sandsjöbacka avfarten som är enbart shells avfart man kan inte missa den
själv kan jag inte följa med för min sambo arbetar 9 timmar på lördagen och 11 timmar på söndagen sen att generatorn pajat på bilen underlättar inte direkt.. men ha det sköjj för oss åxå...
arguing on the internet is like compeeting in the specials olympics
if you win you are still a retard
tänker juh så att det händer nog inte för ofta G.S.R o BMC kommer vara samtidigt på nån träff och nu när vi här i blekinge oxå ska till Ystad kan det juh vara läge o visa vart skåpet ska stå?!
och ha jäääävligt roligt tillsammans
visa att det inte blir som "raggar-träffar" att det är fylla,snusk o slagsmål bakom varje bil... så småningom kanske sverige lär sig att acceptera oss och börjar skälla på raggarna istället