Eftersnack: YstadTräffen Premiären 9/4 (+ett par pics)

Akuma Sempre Inter
10 april 2010 · 537 Inlägg

btw så filma ja mkt på racen så lägger upp det sen

Elvis
HPC KayTown
Audi A6 (2012)
brandt_ Impossible Is Nothing
10 april 2010 · 128 Inlägg

Trevlig träff mycket folk.

Men undrar, varför var det i princip bara folk från malmö som körde? vill ju se nya bilar rejsa. cool

Vilden
10 april 2010 · 223 Inlägg

Jap_power_ skrev:
btw så filma ja mkt på racen så lägger upp det sen

Snabba snabba vill gärna se big_smile

Abbee HobbyFotograf och Blivande Biolog
10 april 2010 · 310 Inlägg

RobinS2 skrev:
Sjukt najs bilder Bluepoint och Abbee! tackar så mkt!

Tackar!

Jag slänger upp alla mina ikväll, har som sagt suttit och redigerat på en liten 10" netbook tongue

Separat fototråd kommer!

Catch the moment, soon It'll be over
_GTI_
10 april 2010 · 94 Inlägg

Riktigt Härlig träff. trodde knappt att det var lilla ystad man hade kommit till när alla började rulla in. va där redan halv åtta sen bara rullade det in bil efter bil. Grymt arrangerande av race från göteborgarna. Tyvär så tyckte jag inte det var riktigt lönt att köra någon repa så jag stannade inte på startplattan. Tack till en RIKTIGT RIKTIGT lyckad kväll!

Drive it like you stole it
ralle_xtreme
10 april 2010 · 283 Inlägg

Ingen som har koll på vem the bad guy kan va? kan man inte ställa bilen på utställningen utan folk ska sno?

BMW E30 (1989)
SqualleD
10 april 2010 · 103 Inlägg

Stort TACK till GSR och övriga mer anonyma arrangörer smile vi kom iväg väldigt sent från Falkenberg och stannade till en stund i halmstad så vi var framme strax innan 22.00. började bli lite oroliga på vägen ner när vi mötte några bilar. Helt klart lyckat ännu en gång jävligt bra gjort av er GSR.

Volkswagen Golf Mk2 "Börbet" (1986)
BMW 528 "wheelgap" (1997)
sandrisGT Bilmekaniker
10 april 2010 · 46 Inlägg

ralle_xtreme skrev:
otroligt bra och trevlig träff! tummen upp! smile men som folk säger. det skulle va en oskriven regel att man inte får vara på vägen framöver.


OBS!!!!!!
Min bil var inte körbar så jag fick låna min mammas bmw e46 silver och någon jäv'el stal blinckersglasen på träffen!! det gör mig riktigt irriterad. hade varit lite mer ok om det hade varit min bil. men nu är det min mammas ögonsten. Tipsa om ni har sett något!

Amen för fan !
att folk inte kan hålla sina fingrar i styr. man måste kunna köra till en träff utan o riskera att någon
snor ens saker .. förjävligt. Den jäveln hade man velat ha tag på !!

//Sandra
Ford Sierra GT "Red Pearl" (1993)
Ford Focus ST "Golden" (2015)
Ford Sierra Cosworth 4x4 "Black Pearl" (1990)
ralle_xtreme
10 april 2010 · 283 Inlägg

sandrisGT skrev:

ralle_xtreme skrev:
otroligt bra och trevlig träff! tummen upp! smile men som folk säger. det skulle va en oskriven regel att man inte får vara på vägen framöver.


OBS!!!!!!
Min bil var inte körbar så jag fick låna min mammas bmw e46 silver och någon jäv'el stal blinckersglasen på träffen!! det gör mig riktigt irriterad. hade varit lite mer ok om det hade varit min bil. men nu är det min mammas ögonsten. Tipsa om ni har sett något!

Amen för fan !
att folk inte kan hålla sina fingrar i styr. man måste kunna köra till en träff utan o riskera att någon
snor ens saker .. förjävligt. Den jäveln hade man velat ha tag på !!

jag stör mig som f¨n!! på det! äger du en bmw e46 så har du nog råd att köpa ett blinkersglas! eller var det någon banditer som var där bara för att sno saker.

BMW E30 (1989)
Abbee HobbyFotograf och Blivande Biolog
10 april 2010 · 310 Inlägg

Pekka skrev:

Abbee skrev:
..........och sen såg det rätt grisigt ut efteråt med ölburkar etc.

Kanske läge att organisera en städpatrull idag/kväll så att vi ger ett gott intryck till allmänheten?

Om det fortsätter med så här stora träffar får man nog göra det, frågan är bara vem som gör det ;P

Catch the moment, soon It'll be over
Tubbex
10 april 2010 · 1 517 Inlägg

Jag tror att mcdonalds fick mkt att göra igår haha smile

▂ ▃ ▅ ▆ ▇ ▉ 100%
Keller Hamster
10 april 2010 · 817 Inlägg

Ja det såg lite stressigt ut på Donken!
Tydligen hade någon varit framme och dragit i mitt dörrhandtag enligt ett vittne..

rally_xtreme: säkert nån avundsjuk jävel.. eller fattig...

Ford Probe GT "Hamster-Racing" (1992)
linda_xtravagant
10 april 2010 · 116 Inlägg

Vilken lyckad träff det blev... Super bra, hoppas detta kan hållas vid liv nu hela sommaren med lika mycket bilar som igår..

Lika Barn Leka Bäst..
Mitsubishi Eclipse "LINDAZ" (1999)
Sketstopp24v STREETRACER
10 april 2010 · 892 Inlägg

va väl rätt trevligt wink  synd bara att Vi i BMC som blockade av polisen från början HELT SJÄLVA och stod och tjaffsade med dem får lämna av credsen för det till G.S.R. wink

Men G.S.R gjorde ett jäkligt bra jobb med racet iaf och jag kände iaf att jag vågade köra 1 repa!

säkerhetsmässigt med publik typ 15cm ifrån 2st bilar som kommer i fullfart är inte optimalt enligt mig wink  synd att publiken inte fattar det som vanligt smile

tack för en kort men rolig kväll smile

MvH

Bmc Crew
Mysweetantidote
10 april 2010 · 80 Inlägg

har slängt upp lite bilder i mitt galleri nu.. tack för en härlig kväll smile

Ford Focus ST170 "Blue" (2004)
MrJAM
10 april 2010 · 1 464 Inlägg

linda_xtravagant skrev:
Vilken lyckad träff det blev... Super bra, hoppas detta kan hållas vid liv nu hela sommaren med lika mycket bilar som igår..

Bara folk kan skärpa sig. Att folk inte har koll på hur man gör, vad man gör och den biten, det kan jag förstå.

Vad jag däremot inte förstår är att så många saknar det sunda förnuft som alla borde ha. Jag menar att en ren självbevarelsedrift för egen hälsa borde vara något som styr ens agerande.

Men ett stort tack till de som kan sina saker, G.S.R & BMC, och alla andra som höll humöret uppe under denna kalla försommarkväll. Mycket trevligt folk och sjukligt trevliga bilar. Tycker det är oerhört skoj att visa 'allmänheten' att det inte (bara) är raggaren, 20-åringen med pentavolvon och den 18-årige stockholms snorvalpen med pappas bil som dyker upp.

Folk i alla åldrar med alla fordon med samma intresse. smile

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs109.snc3/15729_1252784605855_1416729839_30579608_8131325_n.jpg

Senast redigerat av MrJAM (10 april 2010)

Kommande Event: Error... Alldeles för många inbokade att lista här... ;)
Melmac
10 april 2010 · 191 Inlägg

Pekka skrev:

Abbee skrev:
..........och sen såg det rätt grisigt ut efteråt med ölburkar etc.

Kanske läge att organisera en städpatrull idag så att vi ger ett gott intryck till allmänheten?

Mansen och jag sticker ner kl.12.00 om det är fler som känner för att hjälpa till! smile

Grymt bra, så kanske de går att upprepa utan att folk har ont av de! Men varför alla dessa fyllon? Finns väl raggar träffar ni kan svina runt på? Inget ont om raggarträffar men att vara pissfull och stå 1,5meter från bilar som drar förbi känns inte som en lysande idé....

Rekonditionerar och lackförseglar Din bil till riktigt bra pris
ProShine Rekonditionering
kontakt@proshine.se
0735-25 77 98
Dodge Ram SRT-10 "Viper Truck" (2004)
Saab 9-3 Aero SC "Hirsch" (2006)
Volvo V70 "R-Design" (2008)
ralle_xtreme
10 april 2010 · 283 Inlägg

Keller skrev:
Ja det såg lite stressigt ut på Donken!
Tydligen hade någon varit framme och dragit i mitt dörrhandtag enligt ett vittne..

rally_xtreme: säkert nån avundsjuk jävel.. eller fattig...

Asså det är ju fan sjukt! vad är det för folk! antagligen var han/hon/dom inte där för träffens skull.. tur att så hade låst bilen! på ett sån träff tror väl folk man bara meckar lite eller något när man snor.

BMW E30 (1989)
MrJAM
10 april 2010 · 1 464 Inlägg

Pekka skrev:

Abbee skrev:
..........och sen såg det rätt grisigt ut efteråt med ölburkar etc.

Kanske läge att organisera en städpatrull idag så att vi ger ett gott intryck till allmänheten?

Mansen och jag sticker ner kl.12.00 om det är fler som känner för att hjälpa till! smile

Kudos. Jag hade nog kört ner en sväng också för att iallafall ta det värsta om jag inte bokat annat. Dålig ursäkt ja, men... roll

Ska nog dra iväg ett mail till kommunen om kommande sophantering.

Kommande Event: Error... Alldeles för många inbokade att lista här... ;)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang